Geçtiğimiz hafta Kayseri Şekerspor karşısında güzel denilebilecek bir oyunla aldığımız 3 puan sonrası camiada ciddi derecede bir hareketlenme oldu. Anadolu Üsküdar maçından alınacak puan yada puanlar şehrin yeniden kenetlenmesinde çok büyük bir etken olacaktı. Hafta başında Hodri Meydan grubunun yaptığı açıklamayla adeta İzmit, Üsküdara akın etti. Her şey alınacak 3 puan içindi. Otobüs sıkıntısı yok açıklamasına rağmen yaklaşık 300 taraftarımız İzmitte kaldı. Beylerbeyi stadında da durum farklı değildi. İçeri girebilen taraftarlarımız girdi ancak taraftarımızın bir kısmıda stat dışında kaldı.
Oynanılan oyuna bakacak olursak her zamankinden farklı değildi. Mahkum bir oyun oynayıp kontra ataklarla pozisyon bulmaya çalıştık ancak başarılı olamadık. Zeminin sunni çim olmasıda futbolcularımızı etkilemiş gibi görünüyordu. Anadolu Üsküdar takımı ilk yarıda bulduğu 2 golle maçı 2-0 kazandı ve play-off hattına ciddi derecede yaklaştı.
Önümüzde hafta İsmetpaşa Stadında Denizli BŞB ile oynuyoruz. Özellikle Denizlinin bu hafta Bafraya yenilmesi bizi 3 puan konusunda azda olsa umutlandırdı. Önümüzdeki 2 hafta ligdeki kaderimizi etkileyecek en önemli 2 hafta. Denizli ve Bafra maçlarından alınacak en kötü 4 puanla ligde kalma umutlarımızı çok ciddi derecede yükseltmiş oluruz. tüm taraftarlarımızı Denizli maçında takımımıza destek vermeye davet ediyoruz.
Artık umuyoruz ki birileri taraftarların çırpınışını, bu ligi hak etmediğimizi görüp bu takıma sahip çıkar. Kocaelispor Yaşıyor!
