23 Kasım 2021 Salı

Peki Diğerleri?

 Bir aydır yazılmayan yer, çıkmayan haber sayfası, paylaşmayan gazete almadı. Anladık!

Dino kötü çıksaydı parasını MRA ödeyecekti eyvallah.


Peki ya diğerleri?

Onların parasını kim ödeyecek sayın başkan?

Mevlüt, Tisdell, Omolo, Pereira, Korcan, Atila, Bahattin, Mehmet, Yılmaz..


Dino en az 3-4 hafta yok. Artık ak koyun, kara koyun çıkacak ortaya, göreceğiz.

16 Kasım 2021 Salı

Tarihimizin En Çok Gol Atan 5 Oyuncusu


Kocaelispor tarihinin en çok  gol atan 5 oyuncusunun listesi LA GOLFO adlı Twitter hesabı tarafından paylaşılmış. Güzel bir bilgilendirme olduğunu düşündüm.
 

10 Kasım 2021 Çarşamba

Saygıyla.. Minnetle.. Var Ol Büyük Atatürk!

"Benim naçiz vücudum elbet bir gün toprak olacaktır, ancak Türkiye Cumhuriyeti ilelebet payidar kalacaktır."

Cumhuriyeti bizlere armağan eden Gazi Mustafa Kemal Atatürk, silah arkadaşları ve aziz şehitlerimizi bir kez daha saygı ve şükranla anıyoruz. Dünya var oldukça adın yaşayacak Büyük Atatürk ruhun şad olsun.

8 Kasım 2021 Pazartesi

Terbiyeciniz Geri Döndü!

Sanırım uzun yıllar buralarda olmamamızdan kaynaklanıyor bunların hepsi. Unutmuş gibi davrananlar, ilk defa karşılaşıyormuşçasına şaşıranlar..

Beyler biz buralara yeni gelmedik, geri geldik!

Uzun süredir İstanbul'un semt takımlarıyla oynamaktan,  hiç bir taraftarı olmayan takımların boş tribünleri önünde oynamaktan bizleri unutmuşsunuz. Hatırlatmasını biliriz.

Burası elini kolunu sallaya sallaya gelip 3 puan alıp gidebileceğin, sözde yöneticilerin localarda istediği davranışları sergileyip istediği gibi hareket edeceği yada güle oynaya çıkacağı bir deplasman değil.

Burası İzmit!

Menemen, Altınordu, Kasımpaşa yada Başakşehir değil.

Kendini dev aynasında görenlere itina ile gereken ders verilir. Bundan önce verildi, bundan sonra da verilecektir.

5 senede 4 defa küme düşerken, amatör ligde tarlada top oynarken, 11 sene aralıksız transfer yasağı varken sağda solda delikanlı düşman diye yazanlar, dünkü maçın ardından gerçek yüzlerini, gerçek kinlerini her platformda kusmaya başladılar. Böylesi daha iyi, herkesin gerçek yüzü ortada.

Artık o günler geride kaldı. 

2 sene üst üste gelen şampiyonluklar, önce eski köyümüz Sakarya'ya karşı final maçında alınan farklı ve ezici galibiyet, ardından Bursaspor galibiyeti.. O eski kötü günlerin acısını çıkara çıkara, zevk ala ala, vura vura geliyoruz.

Gelelim rakip takımın sosyal medya sorumlusuna.. Dün geceden beri ağlaya ağlaya bir hal oldular. Kulüp resmi hesabını kendi kişisel hesabı gibi kullanıyor bildiğiniz. İlk defa bir resmi hesabın "otobüsümüze şişe attılar şikayetçiyiz" diye tweet attığını gördüm. İlk defa gerçek bir deplasmana gitti kendisi sanırım. Dedim ya Menemenle, onla bunla oynamaktan deplasmanı unutmuşlar. 

Zalazar'ın adam öldürmeye teşebbüs ettiği kırmızı kart pozisyonunda dahi üste çıkmaya çalışıp pozisyonun faul dahi olmadığını, üstüne üstlük Benhur'un rakibini sakatladığını söylüyor. 



Cisse'ye yapılan bu faulü neden göstermiyorlar peki? Kırmızı kartın net alası bu pozisyonda da mevcut.


Yada sözde algı yapmaya çalışan bu hesaplar, Tim Matavz'ın yedek kulübesinden saha içerisine su şişesi fırlattığını neden göstermezler?

Kocaelispor sizin ağzınıza büyük gelir. 

Bizans takımlarının 1 puan alınca sahada tur attığı, Sakaryaspor taraftarlarının atkıyla, formayla fotoğrafının olmadığı, stadında deplasman yaşattığımız Bursa'nın hala yeşil diye bağırmaya devam ettiği eski Kocaelispor geri geliyor.

Terbiyeciniz Geri Döndü!




3 Kasım 2021 Çarşamba

Ayağa Kalk Kocaeli!

7 Kasım Pazar günü saat 19:00'da Kocaeli'de hayat duracak.

Tam 12 yıllık bir aranın ardından ilk kez Bursaspor'la karşılaşacağız. Kulübün artık harekete geçmesi, şehri tek bayrak etrafında toplaması gerekmektedir. 

Eski futbolcularımızdan Hamza Mutlu, Serdar Topraktepe, Taner Gülleri, Lazarov, Yordanov gibi isimler maça davet edilmeli, maç öncesi tribün ile birlikte gövde gösterisi yapılmalıdır. Pandemi dönemiyle birlikte ara verilen bandonun da yeniden tribündeki yerini alması gerekmektedir. 

Maça 4 gün gibi bir süre kaldı. Hala geç değil. Kulüp, dernek, herkes elini taşın altına koymalı ve gerekeni yapmalı. Dernek başkanımız Haluk Bozo sosyal medya hesabından herkesi maça davet ederek sürprizlere hazır olun mesajını verdi.

Yıllardır amatörde, tarlalarda oynarken beklediğimiz, sabrettiğimiz günler bu günler için değil miydi? Yolculuk önce Sakarya maçı ile başladı. 4-0 ile kendilerini köylerine uğurlamamızın ardından şimdi sırada Bursa var.

Yavaş yavaş.. Adım adım.. Sıra sana da gelecek Kahpe Bizans!




1 Kasım 2021 Pazartesi

Kaç Yıl Geçti Aradan Ayrı Ayrı

...
Akıyorsa yaşlar gözümden
Dinmiyorsa bir türlü gece gündüz
Karardıysa bütün dünya
Vardır elbet bir sebebi

Kaç yıl geçti aradan ayrı ayrı
Bitsin artık bu hasret bulaşalım gayrı
Kaç yıl geçti aradan ayrı ayrı
Bitsin artık bu hasret bulaşalım gayrı
...

31 Ekim 2021 Pazar

Başka Yolu Yok İstifa Edeceksiniz!

Bu takım tarihi boyunca çok kötü günler geçirdi. 11 sene transfer yasağı gördü, 5 senede 4 defa küme düştü, amatör liglerde tarlalarda top oynadı. Ancak tarihimizin hiç bir döneminde bu kadar aciz, bu kadar rezil, bu kadar zayıf ve bu kadar amaçsız bir oyun oynamamıştık. 

Her maça 2-3 ön liberoyla çıkmaktan, golü bulur bulmaz tamamen geriye çekilmekten, her topu amaçsızca ileriye şişirmekten artık yorulduk. 1 kişi durup da rakibi karşılayayım demiyor. Rakip takımda topu alan 50 metre top sürüyor ve karşısına bir kişi çıkıp da müdahale etmiyor.

Geçen hafta olduğu gibi bu hafta yine golü yediğimiz gibi oyuna ön libero Omolo girdi. Kendisinin futbolcu olduğuna dair ciddi şüphelerim mevcut. Takımın 2 stoperi kadroya alınmazken orta saha olan Mehmet Taş stoper oynatılıyor. Ön libero Cisse sağ bek oynatılıyor, Alpay ile Mevlüt Çelik haftalardır kadroya alınmayacaksa Kemal neden gönderildi? Taha Batuhan nerede?

Bu takım hiç kimsenin babasının çiftliği değildir. Herkes giydiği formanın değerini bilecek. Buranın Kocaelispor olduğunu gerekirse hepsine tek tek hatırlatırız bundan kimsenin şüphesi olmasın.

Pereira, Mehmet Taş, Yılmaz Özeren, Mevlüt Erdinç, Omolo, Tisdell bu takımdan gönderilene kadar isimlerini yazmaya devam edeceğim. Hiç biriniz bu formayı hak etmiyorsunuz.

Başka yolu yok artık hoca! 

Ya İstifa, Ya İstifa!!



25 Ekim 2021 Pazartesi

Bu Şehirde Korkaklara Yer Yok!

Yıllardır bu şehrin sokaklarında, tribünlerinde söylenen bir söz vardır;

Bu şehirde korkaklara yer yok!

Bu takım en kötü günlerinde dahi skorun üzerine yatmamış, hiç bir sezonda bu kadar aciz, korkak futbol oynamamıştır. Her maça 3 tane ön liberoyla çıkmaktan, sürekli zaman geçirmeye çalışıp skora yatmaktan gerçekten çok yorulduk. Kulübeden bir hamle gelmesi için mutlaka gol yememiz gerekiyor, aksi halde maç bitene kadar savunmaya kapanmakla, kale önüne set çekmekle geçiyor.

Takımda yaratıcı oyuncu olarak adlandırabileceğimiz Yiğitali, Dilaver gibi oyuncular kadroya dahi alınmıyor. Sezon başından beri aldıkları toplam süre 30 dakikayı geçmez. Kubilay kulübeye hapsoldu. Dün akşam ikinci yarı boyunca komple kale önünde kalıp rakibi karşılamaya çalıştık. Hiç bir atak belirtisi dahi gösteremedik. Skoru tutmak adına sağ açığa orijini bek olan Semih Karadeniz oyuna girdi. Neden? Kulübede altyapıdan çıkan genç İsa hariç hiç kanat oyuncusu yok! Skor 1-2 olduktan sonra 91. dakikada oyuna ön libero Omolo girdi farkında mısınız? Bahattin, Tisdell haftalardır sakat. Takımın en çok maaş alan oyuncularından biri olan Cabezas 4 haftadır sakat. Sezon öncesi kampında oynanan her hazırlık maçında golü bulunan Bahattin neden küstürüldü? Mevlüt Erdinç denilen emekli futbolcuya yıllık 4 milyon liradan 2 yıllık sözleşmeyi kim verdi?

Bu takımda acil köklü değişiklikler gerekmektedir. Bu takım bir daha sahaya asla 3 tane ön liberoyla, bek oyuncularından devşirme kanat oyuncularıyla çıkmamalıdır. Yılmaz Özeren, Pereira, Mehmet Taş, Omolo, Mevlüt Erdinç asla ve asla bu takımın oyuncuları değildir ve devre arası yapılacak ilk iş bu isimlerle yolları ayırmaktır. Yıllardır en kötü sezonlarımızda dahi gol kralı çıkartan, küme düştüğümüz senelerde dahi ligin en çok gol atan takımları arasına giren bu kulüp, Mustafa Reşit Akçay takımın başına geldiği günden beri gol atamıyor. Sürekli savunma, sürekli zaman geçirme, sürekli skoru koruma çabası!

Beyler! Burası İzmit. Bu şehirde korkaklara yer yok!




29 Eylül 2021 Çarşamba

Bir İstanbul Masalı

Çok sular akmış her şeyin üzerinden. Askerlik, iş, güç derken zamanın nasıl geçtiğini anlamadığım koskoca 4 sene geçmiş son yazımın üzerinden. 

Aradan geçen sürede hayat hepimizi, her şeyi başka yerlere savurdu. 

2013 yılının sonlarına doğru üniversite eğitimimi aldığım dönemde yazmaya başlamış olduğum bu blogda, amatör kümeyi de birlikte gördük, geçmiş güzel günleri de birlikte yad ettik. 

Bizlerin hayatında olduğu gibi Kocaelispor'umuz için de hayat çok şeyler getirdi, çok şeyler götürdü. Sizlerden ayrı geçen bu 4 yılın son 2 yılında üst üste gelen şampiyonluklarla lig basamaklarını birer birer atlayan Körfez, özlediği o eski günlere giden yolda hedefine bir adım daha yaklaştı. Bir haftasını bay geçtiğimiz 1. Ligde 7. Hafta itibariyle oynadığımız 6 maçta 3 galibiyet, 1 berberlik ve 2 mağlubiyet ile topladığımız 10 puanla 8. sırada yerimizi alıyoruz. 

8. Hafta mücadelesinde bu cumartesi İzmit'te rakibimiz İstanbulspor. 

2013-14 sezonunun 30. haftasında, 6 Nisan 2014 günü oynadığımız maçta deplasmanda İstanbulspor'a 1-0 yenilerek profesyonel statümüzü kaybetmiş ve Bölgesel Amatör Lig'e düşmüştük. Arada geçen 7 sezonun ardından ilk kez İstanbulspor'la karşılaşacağız. 

Dedim ya, hayat hepimizden bir şeyler götürdü. Belki de şimdi geri getirme zamanıdır..

Bu şehir çok acılar tattı, çok kötü günler geçirdi. 1999 yılında Gölcük Depremiyle başlayan süreç, defalarca küme düşme, 11 sene süren transfer yasağı, sahte paralarla kulübü satın almak isteyen dolandırıcılar, sokağa atılan kupalar, elektriksiz, susuz, tesissiz geçen yıllar.. 

Belki de gerçekten güzel günler yakındır. Siz ne dersiniz?