Bir aydır yazılmayan yer, çıkmayan haber sayfası, paylaşmayan gazete almadı. Anladık!
Dino kötü çıksaydı parasını MRA ödeyecekti eyvallah.
Peki ya diğerleri?
Onların parasını kim ödeyecek sayın başkan?
Mevlüt, Tisdell, Omolo, Pereira, Korcan, Atila, Bahattin, Mehmet, Yılmaz..
Dino en az 3-4 hafta yok. Artık ak koyun, kara koyun çıkacak ortaya, göreceğiz.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder