Kederli ailesine, yakılarına, tüm sevenlerine ve Kocaelispor camiamıza sabırlar diliyorum. Allah rahmet eylesin, mekanın cennet olsun Tuna abi..
27 Kasım 2013 Çarşamba
Tuna Durmazı Kaybettik
Evet bu sabah acı bir haberle güne uyandık.. Tuna Durmazı kaybettik.. Yeri geldi abimiz oldu, yeri geldi babamız oldu.. Kimi zaman polisin elinden çekti aldı bizi, kimi zaman aç karnımızı doyurdu.. Hepimizin kalbinde ayrı bir yeri vardı. Ön planda olmayı çok sevmezdi. Ama her şeyini bu tribün, bu takım için harcadı..
Yaklaşık 1,5 ay önce barlar sokağında başının arkasından vurularak yoğun bakıma kaldırılan Tuna Durmaz 51 günlük hayat mücadelesini bu sabah kaybetti.. Cenazesi yarın öğle namazına müteakip Fevziye Camisinden kaldırılacaktır.
Kederli ailesine, yakılarına, tüm sevenlerine ve Kocaelispor camiamıza sabırlar diliyorum. Allah rahmet eylesin, mekanın cennet olsun Tuna abi..
Kederli ailesine, yakılarına, tüm sevenlerine ve Kocaelispor camiamıza sabırlar diliyorum. Allah rahmet eylesin, mekanın cennet olsun Tuna abi..
26 Kasım 2013 Salı
Teşekkürler
Blogu açalı henüz 3.gün olmasına rağmen an itibariyle 169 tekil kullanıcıya ulaştık. Bu benim adıma çok sevindirici bir durum. Gün geçtikçe blogu güzelleştirmek adına bazı çalışmalar yapıyoruz.
24 Kasım 2013 Pazar
Yine Bir Deplasman Yine Bir Kabus
Yine bir deplasman ve yine elde var 0.. Erzincan Refahiyespor zorlanmadan 2-0 kazandı. Bizdeki bu deplasman sıkıntısının nedenini bilen var mı? Süper Ligde kafaya oynadığımız sezonlarda bile deplasmanlar hep kabus olmuştur bizim için. Hoş bu sezon içerde dışarda aynı kabusu yaşıyoruz orası ayrı da neyse.
Bugün Erzincan'da Refahiyespor deplasmanındaydık. Göstermelikte olsa A2 takımına gönderilen Bartu, Rıza ve kırmızı kart cezalısı Sergenden yoksun gitmiştik Erzincan'a. Emre hoca kalede Sametide kesti ve yerine 3. kaleci Emirhan'ı oynattı.
Maça gelirsek; ilk 15 dakika kabusumuz hala devam ediyor. Bu maçta da 13. dakikada golü yedik. Aklıma 2008'deki Süper Lig maceramızdaki 5 maç üst üste 90+da yediğimiz gollerle kaybettiğimiz puanlar geldi. Ah Serdar demeden edemiyor insan.. 2. golü de 86. dakikada eski Darıca GB'li Yusuf attı.
Aslında Erzincan karşısında yine iyi dayandık denilebilir. Açıkça söylemek gerekirse ben daha farklı bir skor bekliyordum. Geçen haftaki 0-6'lık İstanbulspor mağlubiyeti ve kırmızı kartlarla birlikte olmayan moralde tükenmişti. Az gol yememizin bir sebebi de Erzincan forvetlerinin beceriksizliği denilebilir. Bu haftadan önce 6 galibiyeti olan Erzincan sadece 13 gol atabilmişti. Ama yine de son 7 maçta 6 galibiyet ve 1 beraberlikle play-off hattına yerleşmesini bildiler.
Haftaya içerde Gölcüksporla oynuyoruz. Artık tahmin falanda yürütmek istemiyorum maçın sonucu belli. Birisi çıksın ve şu eziyete artık bir son versin. Ertesi gün Sporting Lizbon maçı var diye stat kapılarında uyunulan günlerden şu günlere geldiğimizi görmek insanın canını çok acıtıyor..
Bugün Erzincan'da Refahiyespor deplasmanındaydık. Göstermelikte olsa A2 takımına gönderilen Bartu, Rıza ve kırmızı kart cezalısı Sergenden yoksun gitmiştik Erzincan'a. Emre hoca kalede Sametide kesti ve yerine 3. kaleci Emirhan'ı oynattı.
Aslında Erzincan karşısında yine iyi dayandık denilebilir. Açıkça söylemek gerekirse ben daha farklı bir skor bekliyordum. Geçen haftaki 0-6'lık İstanbulspor mağlubiyeti ve kırmızı kartlarla birlikte olmayan moralde tükenmişti. Az gol yememizin bir sebebi de Erzincan forvetlerinin beceriksizliği denilebilir. Bu haftadan önce 6 galibiyeti olan Erzincan sadece 13 gol atabilmişti. Ama yine de son 7 maçta 6 galibiyet ve 1 beraberlikle play-off hattına yerleşmesini bildiler.
Haftaya içerde Gölcüksporla oynuyoruz. Artık tahmin falanda yürütmek istemiyorum maçın sonucu belli. Birisi çıksın ve şu eziyete artık bir son versin. Ertesi gün Sporting Lizbon maçı var diye stat kapılarında uyunulan günlerden şu günlere geldiğimizi görmek insanın canını çok acıtıyor..
23 Kasım 2013 Cumartesi
Erzincan Refahiyespor - Kocaelispor
Evet yarın Erzincan deplasmanındayız. Açıkça söylemek gerekirse puan beklentim yok. Hele ki 21 puanlı rakibi karşısında deplasmanda hiç bir beklentim yok..
Bu sezon galip geldiğimiz 2 maçta dahi istediğimiz futbolu oynayamadık. Tabi bunun için bir sürü neden ortaya atılıyor.. Ama içlerinden bir tanesi ciddi derecede ilginç.. Ortaya atılan iddaaya göre Kocaelisporun devre arasında transfer yasağının kaldırılacağı ve şimdiki futbolcuların tamamının kulüpten gönderileceği yönündeydi. Tabi bunu duyan futbolcularda ister istemez bundan etkilendiler ve çoğunluğu bilerek oynamıyor.. Hoş daha geride kalan 13 haftada 3 teknik direktör değiştirdik. Futbolcular bile ne oynayacaklarını, hangi taktiği uygulayacaklarını anlamadılar.
Ama artık tek umudumuz transfer yasağının bir şekilde kaldırılması. Yoksa yolun sonu karanlık. Bu konu dahada uzar gider. Sonuç olarak yarın çok zor bir deplasmandayız ve tek yapmamız gereken şansın bizden yana olmasını beklemek. İlk yazımız hatrına belki bir şeyler olur he ne dersiniz..
Bu sezon galip geldiğimiz 2 maçta dahi istediğimiz futbolu oynayamadık. Tabi bunun için bir sürü neden ortaya atılıyor.. Ama içlerinden bir tanesi ciddi derecede ilginç.. Ortaya atılan iddaaya göre Kocaelisporun devre arasında transfer yasağının kaldırılacağı ve şimdiki futbolcuların tamamının kulüpten gönderileceği yönündeydi. Tabi bunu duyan futbolcularda ister istemez bundan etkilendiler ve çoğunluğu bilerek oynamıyor.. Hoş daha geride kalan 13 haftada 3 teknik direktör değiştirdik. Futbolcular bile ne oynayacaklarını, hangi taktiği uygulayacaklarını anlamadılar.
Ama artık tek umudumuz transfer yasağının bir şekilde kaldırılması. Yoksa yolun sonu karanlık. Bu konu dahada uzar gider. Sonuç olarak yarın çok zor bir deplasmandayız ve tek yapmamız gereken şansın bizden yana olmasını beklemek. İlk yazımız hatrına belki bir şeyler olur he ne dersiniz..
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)
