Başkan Bahri Yavuz'un geçtiğimiz günlerde bahsettiği bir konu vardı. Bu sene yapılanma senesi olacak diyordu. Bunun nedenlerini de kendi fikirlerince bizlere açıklamıştı.
Gelin bu yapılanmaya formalarımızdan başlayalım. Her sene düz yeşil yada düz beyaz forma giymekten artık bıktık. Tabiki bizim için önemli olan üzerindeki Kocaelispor arması lakin şuan bize en çok gereken şey maddiyat ve buna en kısa sürede bir çözüm bulmalıyız.
Yapılan açıklamalara göre şuan yeni stattaki turnikelere sistemler yüklenmediğinden kombine satışına bir türlü başlanamıyor. En azından bu arada düzgün tasarımlarla, özgün içeriklerle yeni sezon formalarımızı tanıtabiliriz. Artık Adidas'ın Nike'ın bizim için çıkardığı sıradan formalardan fazlasıyla sıkıldık. Bana soracak olursanız bu firmalarla anlaşmamıza hiç gerek yok. Bu şehrin insanlarının tasarladığı, bu şehrin tekstilcilerinin üreteceği formaların çok daha fazla satacağına inancımız tam.
Gelin bir değişiklik yapalım ve değişime formalarımızla başlayalım. Yeni formalarımızın lansmanını en güzel şekilde yapalım ve şehrin beğenisine sunalım.
Yeşil siyah formaların hastasıyız..





