3 Eylül 2016 Cumartesi

Bugün Günlerden Kocaelispor!

03 Eylül 2016 Cumartesi günü saat 19:00'da İzmit İsmetpaşa Stadyumunda oynayacağımız Tekirdağspor müsabakası Bilet Fiyatları:

Dağ Tarafı Kale Arkası Bilet: 5 TL
Deniz Tarafı Kale Arkası Bilet: 10 TL
Maraton Tribünü Bilet: 15 TL
Numaralı B Tribünü Bilet: 25 TL
Numaralı A Tribünü Bilet: 40 TL
VIP Tribünü Bilet: 100 TL

Profesyonel liglere yeniden dönüş maçımız anısına Tekirdağspor Maç Biletleri taraftarlarımızın hatıra olarak yıllarca saklayabilmeleri için Kombine Kartlar gibi plastik kart olarak üretilmiştir.

Maç Biletleri bugünden itibaren aşağıdaki satış noktalarında satışa sunulmuş olup taraftarlarımızdan maç günü gişelerde bilet kalmama ihtimalini de göz önüne alarak biletlerini satış noktalarından erken temin etmelerini rica ederiz. Kale Arkası Tribün biletleri henüz Kulübümüze ulaşmamış olup, yarın ulaşır ulaşmaz satış noktalarına dağıtımı yapılacaktır.

MAÇ GÜNÜ ÖNCESİ BİLET SATIŞ NOKTALARI:

1- Fuar İçi Kulüp Binası
2- Yürüyüş Yolu Cixspor
3- Alemdar Caddesi Görkemspor
4- Belsa Plaza Akademispor
5- Marina Cafe Luna
6- Bekirdere Karadeniz Pide
7- Körfez Sanayi Sitesi Bülbüloğulları Büfe
8- Körfez Ağadere Caddesi Fidan Kundura
9- Gölcük Akademi Eğlence Merkezi

Stad Kapıları saat 17:00'de açılacak olup, kapılarda oluşabilecek yoğunluğu gözününde bulundurarak Taraftarlarımızın maça erken gelmelerini rica ederiz.

Son olarak; Her zaman yanımızda olan ve Maç Biletlerinin arka yüzüne sponsorluklarıyla Kulübümüze desteğe devam eden KORUMA ŞİRKETLER GRUBU ve Yönetim Kurulu Başkanı Sayın İbrahim ARACI'ya da teşekkürlerimizi sunarız. Bu şehirde para kazanan herkes için, bu duyarlı davranışın örnek olmasını dileriz.


                    
KOCAELİSPOR YÖNETİM KURULU


1 Temmuz 2016 Cuma

Yeni Teknik Kadro Belirlendi

Kocaelispor’un yeni teknik patronu Ümit Metin Yıldız oldu.


Kocaelispor yeni sezon öncesi teknik direktör arayışlarına bugün son verdi. Sır gibi kamuoyundan saklanan isim bugün İmperial Park Otel’de gerçekleştirilen basın toplantısı ile kamuoyuna duyuruldu. Kocaelispor'da teknik patronluğu Ümit Metin Yıldız yaparken, yardımcılığını ise Şerif Hasanoğlu, kaleci antrenörlüğünü Hikmet Batur yapacak. İmza törenine Kulüp Başkanı Bahri Yavuz'un katılmaması dikkat çekti. Yıldız, Bahri Kaya döneminde Kocaelispor’da yardımcı antrenörlük yapmış, BAL’a çıktığı sezon İzmit Belediyespor’da görev almıştı. Geçtiğimiz sezon PTT 1. Lig ekiplerinden Denizlispor’da yardımcı antrenör olarak görev yapan Yıldız, daha önce Bandırma, Sarıyer, Gaziosmanpaşa, Şanlıurfa, Boluspor, Giresun, Gebzespor, Orduspor ve Diyarbakırspor takımlarında da yardımcı antrenörlük yaptı.

CAMİAMIZA HAYIRLI OLSUN
Kocaelispor Futbol Şube Sorumlusu Ceyhun Hoşdil, “İlk önce hepinizin Kadir Gecesi’ni tebrik ediyorum. Geçen yıl muhteşem bir sezonu geride bıraktık, bu emekler şampiyonlukla taçlanmış oldu. Ümit Metin hocamız ve yardımcıları ile anlaşmış bulunmaktayız. Camiamıza hayırlı ve uğurlu olsun. Şuanda 23 futbolcu ile anlaştık. 3 isim kaldı” dedi.

KOCAELİSPOR’UN KÖKLERİ SAĞLAM
Kocaelispor’un yeni teknik adamı Ümit Metin Yıldız, ”Kocaelispor yönetimi ile ilgili teklif geldiğinde inanın çok heyecanlandım. Yönetimden çok ciddi bir enerji aldık. Kulübün içindeki koşulları siz bizden çok iyi biliyorsunuz. Ancak Kocaelispor’un kökleri o kadar sağlam ki, her şeye rağmen ayakta duruyor. Profesyonel ligin yabancısı olmayan, çok önemli teknik adamlar ve hocalar yetiştirmiş bir kentteyiz. Ne kadar önemli bir kente geldiğimizin farkındayım’’ dedi. Yıldız, “Başkanımızın çok ciddi hayalleri var ve kendisi ile ekibi bu hayallerin peşinden koşacak güçlere sahip. Potansiyelli bir kadroya sahibiz. Takımda tanıdığım oyuncular var. Önümüzde ciddi bir süre mevcut. Sezon planlaması ile ilgili kısa süre içerisinde size detaylı bilgiler verilecektir. Tüm şehre, Kocaelispor’a ve kendimiz adına hayırlı ve uğurlu olsun" dedi.

ÜMİT METİN YILDIZ KİMDİR?
Ümit Metin Yıldız, 1965 İstanbul doğumlu. Yıldız, antrenörlük kariyerine Gaziosmanpaşa'da başladı. Yıldız, Gaziosmanpaşa, Çerkezköyspor, Diyarbakırspor, Yozgatspor, Adanaspor, Küçükköyspor, Turanspor, Orduspor, Gebzespor, Giresunspor, Boluspor, Şanlıurfaspor, İzmit Belediyespor, Sarıyer, Bandırmaspor ve Denizlispor takımlarında görev aldı.

30 Haziran 2016 Perşembe

3. Lig Grupları Belirlendi

2016-2017 Sezonu 3.Lig grupları bugün yapılan kura çekiminin ardından belirlendi. Kocaelisporumuz 19 takımın bulunduğu A Grubunda ilimiz temsilcilerinden Gölcükspor ile birlikte yükselme mücadelesi verecek. Grubumuzdaki diğer takımlar ise şöyle:

-KOCAELİSPOR
-GÖLCÜKSPOR
-Tekirdağspor
-Beylerbeyi
-Kartalspor
-Sancaktepespor
-Bursa Nilüferspor
-Ankara Demirspor
-Kütahyaspor
-Altay
-Kızılcabölükspor
-Manavgatspor
-Kozan Belediyespor
-Erzin Belediyespor
-Çorum Belediyespor
-Bayburt Grup İl Özel İdare
-24 Erzincanspor
-Van Büyükşehir Belediyespor
-Cizrespor

Grubumuz ile ilgili en kısa zamanda bir değerlendirme yazısı paylaşacağız.

27 Nisan 2016 Çarşamba

Şampiyon Kocaelispor.!

24 Nisan 1966 - 24 Nisan 2016

O gün i̇çi̇nde koca bi̇r şehi̇r olan arma çi̇zi̇ldi̇
Bi̇r arma çi̇zi̇ldi̇ Körfez'e martı, si̇mi̇te susam, kara trene korna olsun di̇ye
Bi̇r arma çi̇zi̇ldi̇ çocuklara durmadan koşsunlar di̇ye
Bi̇r arma çi̇zi̇ldi̇ rengi̇ her zaman belli̇ olsun di̇ye
Bi̇r arma çi̇zi̇ldi̇ şehri̇n göğsünde onurla dursun di̇ye
Ve tam 50 yıl geçti̇ o armayla
O arma 50 yıl önce bugün çi̇zi̇ldi̇
24 ni̇san'da o armayı göğsünde onurla taşımaya,
Rengi̇ni̇ tüm dünyaya göstermeye,
Her şeye rağmen bırakmamaya,
Hi̇ç tanımadığın bi̇ri̇ne sarılmaya,
Tekrar mutluluktan ağlamaya var mısın...

                       diye girmiştik sözlere..

Ve dediğini yaptı İzmit'in çocukları.Terk etmedi sevdalarını. Tüm dünyaya haykırdı yeşille siyaha olan aşklarını. "Amatör" kelimesinin sadece bir kelimeden ibaret olduğunu, sadece bir lig adı olduğunu dosta düşmana ispatladı. Bir amatör lig mücadelesi için emniyet kayıtlarına göre şehre giriş yapan 186 otobüs.. Münferit araçlar ve hızlı tren seferleriyle birlikte 15 bini aşkın Kocaelispor taraftarı kulübün 50. kuruluş yıl dönümünde Eskişehir'deydi.. Ve tabi ki her ortamda kendilerini Hodri Meydanla kıyaslayan ancak maça yaklaşık 100-150 kişi gelebilen Sultangazi taraftarı da.. Her fırsatta gerek kadro gerekse oyun olarak Kocaelispor'dan  gömlek gömlek üstün olduklarını belirten Sultangazi başkanı da oradaydı.

Kocaelispor'umuz mücadeleyi Sinan Pektemek ve kaptan Hamza Mutlu'nun golleriyle 2-0 kazanmayı başardı ve 2 yıllık aranın ardından yeniden profesyonel liglere geri döndü.

Eskişehir deplasmanı hakkında Tribün Dergi forumunda yazmış olduğum yazıyı burayada koymakta bir sakınca görmüyorum.

"
...

Gelelim maça.. Biz Karabük'ten geldiğimiz için geceden yola çıkmıştık ve sabah 8-9 sularında Eskişehir'e varmıştık. Daha önce Eskişehir'e defalarca belkide yüzlerce kere gelmeme rağmen bu seferki varışın tadı, heyecanı bir başkaydı. Eskişehir'e gelirken her ne kadar hiç bir olay vs çıkmayacağına adım gibi emin olsam da aklıma 2008'de yaşananlarda gelmiyor değildi. 2008 senesinde şahsen o deplasman tribününde iken 90+'da Youla'nın golüyle Eskişehir maçı 2-1 kazanınca "Körfez kümeye" tezahüratları altında kafama gelen koltuğu hala unutmamıştım. Lakin oraya varınca her şeyin farklı olduğunu anladım. Dün Eskişehir'de yaşadıklarımız, Eskişehirspor tribünlerine bakış açımı 180 derece değiştirdi ve Eskişehir halkının tribün kültürüne beni bir kez daha hayran bıraktı. Sabahın o saatinde yolda yürürken 10 yaşlarındaki küçük kardeşimizde, dostlarıyla çayını içen 60'lı yaşlarındaki amcalar bile bizi durdurup "çıkın artık, bekletmeyin bizi daha fazla" diyorlardı. Ne yalan söyleyeyim bu kadar ilgiyi, misafirperverliği hiç ama hiç beklemiyordum. Herkes bize gülümsemeyle yaklaşıyor, takımın durumunu soruyor, borçlarla alakalı konuşuyor, güzel şeyler söylüyorlardı.

Ayrıca Allah herkese Eskişehir'deki ortamı versin cidden. Porsuk çayının etrafında, çarşının göbeğinde, barlar sokağında maç saatini beklemek çok güzel bir duyguydu. Çokta eğlenceliydi. Sanki tüm sorunlarımız çözülmüştü İtalya'ya, Venedik taraflarına bir deplasmana gitmiş gibiydi cidden :)

Tribüne gelecek olursak daha önce bu forumda da bir kaç farklı konu başlığı altıda tribünlerin sorunları konuşulurken Eskişehirli arkadaşlarda açık tribünden bahsediyorlardı. Ne demek istediklerini şimdi anladık gerçekten. Aşırı bunaltıcı sıcak altında ve tribünlerin %70-80'i alkollüyken olay çıkmasaydı asıl o zaman şaşırırdım ben :) Ancak özellikle ilk yarının son 5-10 dakikasıyla, ikinci yarının genelinde hiçte kötü olmayan bir tribün yaptığımızı düşünüyorum. Sonuç olarak o açık tribüne ilk defa giren insanlarız hepimiz, sıcakla birlikte o kadar acemilikte olur artık.

Sonunda şu lanet ligden kurtulduk ve profesyonel liglere geri dönmeyi becerdik. Yukarıda da bahsedildiği gibi bu gazla KEV sorunuda hallolursa freni patlamış kamyon gibi üst liglere çıkarız. Lakin Eskişehirli arkadaşlarında dikkat etmesi gerek. Şuan yaşadıkları 2008'de bizim yaşadıklarımızın kopyası gibi. Bir anda kendilerini amatörde dahi bulabilirler. Daha yolun başındayken önlemleri almalılar.

Tekrardan tüm Eskişehir halkına, esnafına şahsım adına teşekkürlerimi iletiyorum. Yeniden Süper Lig'de karşılaşmak ümidiyle.. "

Ve bu güzel günden geriye kalan güzel kareler..






20 Nisan 2016 Çarşamba

Bu Pazar Eskişehir Yeşil & Siyah - 50.Yılında Kocaelispor

24 NİSAN 1966

O GÜN İÇİNDE KOCA BİR ŞEHİR OLAN ARMA ÇİZİLDİ
BİR ARMA ÇİZİLDİ KÖRFEZ'E MARTI, SİMİTE SUSAM, KARA TRENE KORNA OLSUN DİYE
BİR ARMA ÇİZİLDİ ÇOCUKLARA DURMADAN KOŞSUNLAR DİYE
BİR ARMA ÇİZİLDİ RENGİ HER ZAMAN BELLİ OLSUN DİYE
BİR ARMA ÇİZİLDİ ŞEHRİN GÖĞSÜNDE ONURLA DURSUN DİYE
VE TAM 50 YIL GEÇTİ O ARMAYLA
O ARMA 50 YIL ÖNCE BUGÜN ÇİZİLDİ
24 NİSAN'DA O ARMAYI GÖĞSÜNDE ONURLA TAŞIMAYA,
RENGİNİ TÜM DÜNYAYA GÖSTERMEYE,
HER ŞEYE RAĞMEN BIRAKMAMAYA,
HİÇ TANIMADIĞIN BİRİNE SARILMAYA,
TEKRAR MUTLULUKTAN AĞLAMAYA VAR MISIN...

BEN YEŞİLİM SEN SİYAH....

BU PAZAR ESKİŞEHİR YEŞİL SİYAH...



19 Nisan 2016 Salı

3. Lig'e Çeyrek Kala: Geliyoruz Eskişehir

Bölgesel Amatör Lig 12. Grubu lider bitiren Kocaelispor'umuzun 3. Lig'e terfi play-off maçında Sultangazispor ile oynayacağı müsabakanın yeri belli oldu.

Kulübümüzün 50. kuruluş yıl dönümünde yani 24 Nisan pazar günü saat 15:00'te oynanacak mücadele Eskişehir Atatürk Stadyumunda oynanacak.

Bu konuyu 2 alt başlık altında inceleyebiliriz:

1) Stat Seçimi

Kapasitesi 17 bin civarında olan İzmit İsmetpaşa Stadyumunda ortalama 15 bin kişiye oynayan ve çoğu maçında bu sayıyı 20 binlere kadar çıkarmış olan bir takımın taraftarına göre verilen stadın kapasitesinin yetersiz olduğu çok açık bir şekilde ortadadır.

TFF verilerine göre kapasitesi 15 bin olan Eskişehir Atatürk Stadyumunda tribünler yarı yarıya bölünecek ve yaklaşık 2 bin kişilik bir kısımda güvenlik gerekçesi ile boş bırakılacak. Her iki tarafada yaklaşık olarak 6-7 bin kişilik bir kısım ayrılacak.

Yapılan açıklamalara göre yaklaşık 200 otobüslük bir konvoy, özel araçlar ve tarifeli tren seferleri ile Eskişehir'e ulaşmayı düşünen taraftarlarımızın stada nasıl sığacağı ise merak konusu. Neyse ki rakip Sultangazi taraftarlarına ayrılacak kısmın büyük çoğunluğu boş kalacak.

2) Eskişehirspor ve Taraftar Dernekleri İle Yaşanmışlıklar

Aslında ortada yeniden açılmaması gereken onlarca konu var. Hepsine en baştan başlamanın bize hiç bir yararı yada getirisi olmaz diye düşünmekteyim. Lakin yapılanları unutmamak gibi de bir huyumuz var. Son yıllarda her ne kadar açtıkları pankartlarla arayı yumuşatmaya çalışsalar da bazı şeyler de çabuk unutulmuyor.

Özellikle 2008 yılında Eskişehir'de oynanan mücadelenin ardından 90+'da gelen rakip takım golünden sonra tüm tribünlerin "Körfez kümeye" diye bağırması, futbolcularımıza çok ağır küfürlerin edilmesi ve maç sonu üzerimize yağan koltuklar hala unutulmadı. Dediğimiz gibi bu eski konuların yeniden açılması kimseye bir yarar getirmez ancak oraya giderken de bunların hepsi aklımızda gideceğiz.

Hiç kimsenin bizim için açtığı pankarta, yazıya vs ihtiyacımız yoktur. Allah'ın izli ile 50.yılımızda Eskişehir'de kupayı kaldırıp yeniden profesyonel liglere merhaba diyeceğiz. Takımımız 5 yıl içinde 4 lig birden düştüğünde yanında hiç kimsesi yoktu. Gerisi bizim için önemsizdir.


Dipçe: Eskişehir'e gitmek isteyen taraftarlarımızın bu sayfanın mesaj bölümünden isimlerini yazdırmaları gerekmektedir.

31 Mart 2016 Perşembe

Körfez Dalgası




Biz Demiştik " Gece Maçlarının Hastasıyız "

26 Mart cumartesi günü İzmit İsmetpaşa Stadyumunda karşılaştığımız Güngören Belediyespor mücadelesini Sinan, Burak ve İshak'ın attığı gollerle 3-1 kazanmayı başardık. Zaten liderliği 2 hafta önce garantilemiş olmamızın da verdiği rahatlıkla -son 10 dakikayı çıkartırsak- rahat bir mücadele geçirdik.



Oynadığımız oyunla ilgili pek bir şey söylemek istemiyorum. Herkes gibi bizde 90 dakika boyunca tribünleri izlemekten oyuna çok odaklanamadık açıkçası. Yaklaşık 20 bin taraftar ile bir Bölgesel Amatör Lig mücadelesinde gece maçında en çok taraftar toplanan mücadele olarak tarihe başka bir rekorla daha adımızı yazdırdık. Gelin bu mutluluğa hep birlikte göz atalım ve rekorların takımı Kocaelispor'un önünde saygı ile eğilelim..




Mücadelenin maç önü & sonu röportajları ve 90 dakika görüntüleri




25 Mart 2016 Cuma

Gece Maçlarının Hastasıyız

Bölgesel Amatör Lig 12. Grupta bitime 5 hafta kala şampiyonluğunu garantileyen Kocaelisporumuz yarın akşam saat 19:00'da İstanbul Güngören Belediyespor'u konuk edecek.

Taraftar derneğimiz ve yönetimimizin uzun uğraşları ardından Güngörenspor yönetimi ile anlaşması sonucu tam 5,5 yıl aradan sonra ilk defa bir gece maçı oynayacağız. Bu güzel haberin ardından pastanın üzerine gelen çilekte maçın A Spor kanalından canlı yayınlanacak olması haberi oldu.


Yönetim tarafından bu maça özel bilet bastırıldı ve yeşil&siyah pişmaniyeler satışa çıkarıldı. Perşembe gününden itibaren satışa çıkarılan biletlerin çoğunun tükenmeye başladığı haberleri yavaş yavaş gelmeye başladı bile. Ancak benim aklımdaki tek sıkıntı "lanetli" dağ tarafı kale arkasının hava şartları nedeniyle dolup dolmayacağı hususu.

Ayrıca Hodri Meydan Taraftarlar Derneği olarak bu özel maç için her tribünde farklı farklı görsel şovlar düzenlenecek. Derneğimizin yaptığı açıklama ise aynen şu şekilde:

"Tüm taraftarlarımızın dikkatine;

Yıllar sonra oynayacağımız gece maçı için her tribünde farklı görsel şovlar olacaktır. Maraton tribününde her koltukta karton kağıtlar bulunmaktadır. Bu kağıtları İstiklal Marşı okunurken hep birlikte kaldıracağız. Görsel bütünlüğü bozmamak adına kartonların yerini değiştirmemeye ve kartonlara zarar vermemeye dikkat edelim. Kale arkası tribüne gelecek taraftarlarımıza 5 bin adet Türk bayrağı dağıtılacaktır. Türkiye de 12. Adam rolünü en iyi yapan taraftar gruplarından biri olmamız sebebiyle sembolik olarak meşaleleri 12. dakika da yakacağız lütfen kimse bu dakikadan önce meşale yakmamaya özen göstersin. Verilen bunca emeğin heba olmaması adına tüm taraftarlarımızın yapılan uyarılara duyarlı olacağından şüphemiz yoktur. "


Son olarak takımımıza dönersek umarım teknik direktörümüz Ergun Ortakçı son 3-4 haftadır devam eden rotasyona artık bir son verir ve bize şampiyonluğu getiren oyuncu kadromuzun uyumu bozulmaz. Özellikle geçen hafta ilk 11'de normalden farklı 6 oyuncuya yer vermesi bende biraz soru işareti bırakmadı desem yalan olur. Çünkü henüz 3.Lig'e çıkmadık. Daha önümüzde koskoca bir play-off maçı duruyor. Böyle önemli bir maç öncesinde oyuncularımızın alışılmış düzenden çıkıp, ritmlerinin bozulmasını kimse istemez herhalde..

Gün karanlıkların içinden yeniden doğma günüdür..

Yeşilll !!!

23 Şubat 2016 Salı

Hatıra Yazmak, Ölümün Elinden Bir Şey Kurtarmaktır..

Herkese merhabalar..

Kocaeli Ultras ailesi olarak yıllar geçtikçe büyüyen ve gelişmekte olan sayfamıza bir yenilik daha eklemeye karar verdik.

Sitemize "Anılar" adı altında yeni bir sayfa eklemeye karar verdik. İletişim bölümündeki e-posta adreslerimizden birisine geçmişte yaşadığınız güzel anıları yazarak bizimle paylaşabilirsiniz. Bu sayede sizlerde yeni açılacak olan bu sayfada yer alabilirsiniz.

Belki 2002 Türkiye Kupası finaliyle ilgili güzel bir anınız vardır, belkide yaklaşık 250 otobüs ile gittiğimiz Altay deplasmanı ile ilgili yada kim bilir İsmetpaşada yaşadığınız değişik bir olayla ilgili.. Anılar paylaştıkça çoğalır, herkese ulaşır..

Andre Gide'nin dediği gibi " Hatıra Yazmak, Ölümün Elinden Bir Şey Kurtarmaktır.. "


Bekliyoruz..


İletişim sayfamız için tıklayınız.

19 Şubat 2016 Cuma

Bir Efsane Bin Hikaye..



TRT ekibinin hazırlamış olduğu "Bir Efsane Bin Hikaye - Kocaelispor" belgeseli sizlerle..