14 Eylül 2014 Pazar

Sokakta Oynasan Kaldırımda Destekleriz

Tarihimizde ilk defa mücadele ettiğimiz Bölgesel Amatör Ligde ilk maçımızı dün Anafartalarsporla oynadık. Her ne kadar "özellikle ilk yarısı olmak üzere" maçın genelini tek kale oynasakta o golü bulamadığımız için maç 0-0 eşitlikle sona erdi. Tabi bunda maçı seyircisiz oynamış olmanın verdiği etkide büyük. Artık önümüzdeki hafta oynayacağımız Kozlu Bld. maçına odaklanıp şampiyonluk için sonuna kadar savaşmalıyız.




"Sokakta oynasan kaldırımda destekleriz" derken çok ciddiydik biz..

9 Eylül 2014 Salı

Kurtuluş Elbet Var

Kocaelispor'umuzun Bölgesel Amatör Lige düştüğü bir dönemde Kocaelispor'a gönül vermiş fedakar insanlar Kocaelispor yönetimini alıp imkanlar dahilinde Kocaelispor'u ayağa kaldırmaya çalışıyorlar. Yıllar sonra ilk defa camia bu denli bir birliktelik yakaladı. Kombine satışları da tarihimizin en büyük sayılarına ulaşmış durumda. Kombine bilet alan tüm Kocaeli halkına teşekkür ediyoruz. Kalan kombine biletlerinde en kısa sürede bitirilmesini diliyoruz.

Tüm camia seferber olmuşken takımımız sağda solda antrenman yaparak göçebe bir çalışma ortamı sürdürmektedir. Hedefimiz olan şampiyonluğa ulaşmamız için takımımıza düzgün bir çalışma ortamı sağlanmalıdır. Kocaelispor için yapılan tesislerde şu an başka takımlar antrenmanlarını yapmaktadırlar. Biz Kocaelispor için yapılan eski adıyla KEV Sefa Sirmen Tesisleri, yeni adıyla Grand Körfez Otelde Kocaelispor'umuzun daimi olarak kamp yapması ve antrenmanlarını burada yapmasını istiyoruz. Tesisleri olmayan bir takımın şampiyon olması oldukça zor bir durumdur. Adeta varlık içinde yokluk çekmekteyiz.

Tüm kamuoyu KEV Tesislerinin yapılış amacının Kocaelispor'a hizmet olduğunu bilmektedir. Bu tesisler yapılırken kağıt üzerinde KEV üzerine yapılmış olabilir ancak burasının Kocaelispor Tesisleri olduğunu tüm Türkiye bilmektedir. Ancak yasal mevzuat bu tesislerin KEV'e ait olduğunu gösteriyor. 


Sn.Sefa Sirmene ve KEV yöneticilerine seslenmek istiyoruz. Kocaeli halkının birliktelik sağlayıp küllerimizden doğmak için çaba sarf ettiği bu dönemde sizlerde üzerinize düşen görevi yaparak bu tesislerin daimi olarak Kocaelispor'un hizmetine açılması, burada ücretsiz olarak kamp ve antrenmanlarını yapması için girişimde bulunmanızı talep ediyoruz. Tüm yerel basın kuruluşlarından da bu konunun takipçisi olmalarını istiyoruz. Bu konuda gerekirse büyük bir yürüyüş yapmayı da planlıyoruz. 

İlk maçımızda cezalı olmamıza rağmen 14 Eylül 2014 Pazar günü İzmit İsmetpaşa Stadyumunda oynanacak olan ilk lig maçımıza da tüm taraftarlarımızı bekliyoruz. Atkımızla, formamızla, meşalemizle takımımıza stad dışından destek olacağız. 

Hodri Meydan Taraftarlar Derneği