9 Aralık 2015 Çarşamba

Güngören Belediyespor 1 - 2 Kocaelispor

Temsilcimiz Kocaelispor, deplasmanda İstanbul Güngörenspor'un konuğu oldu. Kocaelispor, maçı 2-1 yenerek liderlik koltuğunu kimseye kaptırmadı.

1 Aralık 2015 Salı

Kocaelispor 6 - 1 Arnavutköy Belediyespor

Bölgesel Amatör Lig'deki temsilcimiz lider Kocaelispor, grup sonuncusu Arnavutköy Belediyespor takımını İsmetpaşa Stadı'nda konuk etti. Kocaelispor, Arnavutköy Belediyespor'u 6-1 yenerek liderliğini sürdürdü. Ayrıca maçta bir de kırmızı kart çıktı. Kocaelispor ligde en yakın rakibiyle farkını 2'ye çıkardı. Gollerimizi Oğuzhan Türkmen (3), Sinan Pektemek, Sefa ve Burak Süleyman kaydetti.

Maça Hamza Mutlu'nun sakatlığı ve rakibinde seviyesinin bir derece belli olmasından dolayı daha ofansif bir kadro ile başladık. Her zaman olduğu gibi ilk golü bulmakta biraz zorlansakta Oğuzhan'ın mükemmel performansıyla perdeyi açtık ve arkası çok güzel ve hızlı bir şekilde geldi. Çift forvet oynamış olmanında içerideki maçlarda seyirci baskısıyla ne kadar işe yaradığını bir kere daha görmüş olduk.

Açıkçası bu maçın bizim için bir gösterge olmadığını aklımızdan çıkartmamalı ve rehavete kapılmamalıyız. Rakibimiz fazlasıyla güçsüz ve henüz galibiyeti olmayan bir ekipti. Güzel bir ofansif anlayışla sonuca gitmeyi başardık. Tüm oyuncularımızı ve teknik ekibi kutluyorum.

Önümüzdeki hafta Güngören Belediyespor deplasmanında olacağız. Yaklaşık 30-35 otobüs civarında bir katılımın olması bekleniyor. Umarım yakaladığımız bu galibiyet serisine İstanbul'da da devam ederiz ve ligin sonunda mutlu sona ulaşan taraf biz oluruz.

Not: Burçağ ve Hamit'in bu takımda kadroya girebilmeleri için çok ama çok çalışmaları gerekiyor.

Not 2: Deplasmana kayıt olmak için Facebooktaki Kocaelispor sayfasına isminizi mesaj olarak gönderebilirsiniz. ( Bu sayfa)


HALKIN TAKIMI KOCAELİSPOR !

23 Kasım 2015 Pazartesi

KocaeliUltras Ailesi 2. Yılını Kutluyor!

23 Kasım 2013 tarihinde yayın hayatına başlamış olan KocaeliUltras sayfamız bugün itibari ile 2. yaşını doldurmuş bulunmaktadır.

Bu günlere gelmemizde emeği geçen, bize destek veren herkese sonsuz teşekkürlerimizi iletir, Kocaelisporumuz'a 50. yılında başarılar dileriz..

Davamız, sevdamız, Kocaelisporumuz..


19 Kasım 2015 Perşembe

Yine Yeni Yeniden - Deplasman Yasağı..

Tarihimizde 2. sezonumuzu geçirdiğimiz Bölgesel Amatör Ligde zaten başımızda yeterince sorun varken birde şu deplasman yasakları başımıza musallat oldu.

Bu hafta oynayacağımız Edirnespor deplasman müsabakasına deplasman seyircisinin alınmayacağı Edirne İl Güvenlik Kurulu tarafından kulübümüze tebliğ edildi.

Acaba bu sefer bahaneleri ne oldu çok merak ediyorum. Stadın yanına pazar mı kuruluyor yoksa kermes mi var yoksa korkuyor musunuz? Neden deplasman yasağı?

Bunun en büyük nedeni amatörde dahi deplasmanlara en az 4 bin 5 bin kişi ile giden büyük Kocaelispor taraftarlarından olan korkudur. Her deplasmanda ev sahibi takım taraftarlarından kat be kat daha fazla olmamızdır.

Artık futbolcu kardeşlerimizden ve teknik ekibimizden tek bir ricam var. Ne olur bu sene şu lanet ligden kurtulalım. Varınızı yoğunuzu her şeyinizi koyun ortaya.


EDİT: Deplasman yasağı yapılan girişimler sonucu kaldırılmıştır. Lakin kontenjan sadece 250 kişi ile sınırlandırılmıştır. Bu nedenle otobüs organizasyonu iptal edilmiş olup şahsi araçlarla deplasmana gidilecektir. 

18 Kasım 2015 Çarşamba

Durum Değerlendirmesi

Bugün grubumuzda geçtiğimiz ay içerisinde oynanması planlanan ( bizim bay geçtiğimiz hafta ) ve Ankarada yaşanan patlama nedeni ile ertelenen maçlar oynandı.

Geçtiğimiz pazar günü İsmet paşada ilimiz takımlarından Kocaeli Demirspor'u ağırladık. Maçı güzel bir oyunla 3-1 kazandık fakat dikkat çekilmesi gereken bazı noktalar olduğunu düşünüyorum. İlk olarak bitiricilik konusunda daha sıkı çalışmalıyız. Maç genelinde en az 6-7 tane net pozisyonu harcadık ve bunların minimum 4 tanesi 1'e 1 karşı karşıya pozisyonlardı. Son bir kaç maçtır bunun cezasını çekiyoruz diyebiliriz. Özellikle Tunaspor ve Çorluspor deplasmanlarında sırf bu yüzden puan kaybettik.

Bir diğer konu ise numaralı tribünde bulunan taraftar topluluğu. Maç sonuna doğru teknik direktörümüze ve bazı oyuncularımıza kötü sözler, küfürler edilmesi gibi bize yakışmayan davranışlarda bulunuldu. Umarım önümüzdeki haftalarda bunlara bir son verilir. Bizim ihtiyacımız olan tek şey birlik, beraberlik ve şampiyonluğa olan inançtır. Bu takımı bu sene şampiyon yapacağımıza herkesin inanması gerekmektedir.


Gelelim grubumuzda bugün oynanan maçlara ve bizleri sevindiren sürpriz sonuçlara. Puan tablosundaki rakiplerimizden ve gelecek hafta deplasmanda karşılaşacağımız Edirnespor bugün Hereke Yıldız ile karşılaştı ve maçı 4-1 gibi sürpriz bir skorla kaybetti. Velimeşespor ise Çorluspora deplasmanda 1-0 kaybetti.

Diğer il temsilcilerimizden Gebzespor evinde Lüleburgazpor'u 2-0 ile geçerken Kocaeli Demirspor ise 82. dakikasına 2-0 yenik girdiği Babaeski mücadelesini 2-3 kazanmayı bildi.




Önümüzdeki hafta Edirnespor ile olan mücadelemiz için deplasman kayıtları halen devam etmektedir. İsimlerinizi sayfaya mesaj yoluyla gönderip kayıt olabilirsiniz. ( Kayıt olmak için tıklayınız..)

15 Kasım pazar günü oynadığımız Demirspor mücadelesinin özeti:

26 Ekim 2015 Pazartesi

Yeni Kocaeli Stadyumu Değerlendirmesi

1 Kasım tarihinde gerçekleşecek olan genel seçimler nedeniyle ligimize 1 hafta ara verilecek ve verilen bu arayı değerlendirmek adına sizlere yeni yapılan stadımız hakkında bilgi vermeye karar verdik.

Aslında yapılan bu stadyumu bir kaç konu başlığı altında ele almak gerekir. Bu temel başlıkları Alikahya bölgesine mevcut ulaşım, stadın bitirilme tarihinden sonraki ulaşım ve stadın konumu açısından ele alarak değerlendirebiliriz.

Öncelikli olarak stadın temel özellikleri hakkında biraz bilgi verelim. Temeli 25 Eylül 2014 tarihinde Alikahya bölgesinde atılan stadyumun kapasitesi 33 bin olarak açıklandı. Stadyum toplam 90 bin metrekare imar alanı olan arsa üzerine inşa edilecektir. 35 bin seyirci koltuğu, 560 VIP seyirci koltuğu, 6197 UEFA Club koltuğunun yer aldığı statta 752 koltuk kapasiteli loca bölümü ve batı ve doğu tribünlerinde toplam 187 adet loca bulunmaktadır. 21 asansörün bulunduğu statta 646'si kapalı olmak üzere 1215 araçlık otopark ve 11 araçlık otobüs parkı yer almaktadır.

Çok amaçlı olarak hayata geçirilen stadyumda, restoran, büfe gibi sosyal alanların yani sıra çoklu bilet satış gişeleri mevcuttur. İki tribün kati arasında loca, VIP alanları, stadyum yönetimi, restoran ve food-court gibi işlevleri içeren ara kat yerleştirilmiştir. Stadyumun güney ve doğu tribün girişlerine mağazalar yerleştirilmiştir.

Stadyumun ana VIP girişi bati yönündedir. Stadın altında 646 araçlık bir VIP otoparkı öngörülmüştür. Stadın çeperinde toplamda 570 araçlık bir otopark tasarlanmıştır. Bu park yerleri, yollara uygun kavşaklarla bağlanmaktadır. Ayrıca stadyum çevresi yaya dolaşım alanı olarak tasarlanmış, farklı lokasyonlarda yeterli sayıda bilet gişeleri yerleştirilmiştir. Yaya dolaşım alanının dışında kalan alan ise 512 ağaç ile peyzaj edilmiştir.

Evet verdiğimiz bu genel bilgilerin ardından stadımızı incelemek için ele almamız gereken temel başlıklardan ilki ile konuya başlayalım.

2015 Tarihi İtibari ile Alikahya Bölgesine Ulaşım

Şuanda stadın kaba inşaatının %75 - 80 civarı bitmiş bulunmakta ve inşaatı biten kısımların çatı montajı ise başlamış bulunmaktadır ve tahmini olarak 2016 Temmuz - Ağustos aylarında bitirilmesi öngörülüyor.

2015 tarihi ile şuanda İzmit merkezden stadın bulunduğu Alikahya bölgesine sadece 26 No'lu otobüs hattı ile ulaşmak mümkün. Geçtiğimiz sezon Bölgesel Amatör Ligde mücadele eden takımımız ortalama 12-15 bin taraftar ortalaması ile mücadele etmiş, Büyükçekmece mücadelesinde ise 20,745 kişi maçı takip etmiştir. Yeni stadyumumuzda da en kötü ihtimalle aynı ortalama ile oynamaya devam etsek bile tek bir otobüs hattı ile bu bölgeye ulaşım nasıl sağlanacaktır? Bilindiği üzere şehrimizde an itibari ile metro yada tramvay yada her hangi bir raylı sistem bulunmamaktadır.

Bir diğer konu başlığımız olan konuya geçersek;

Stadın Bitiminden Sonra Alikahya Bölgesine Ulaşım

Bir önceki başlıkta da belirttiğimiz üzere stadımızın tahmini açılış tarihi 2016 yılının Temmuz - Ağustos  ayı olarak gözükmektedir. O dönemde olması muhtemel ulaşım konularını bu başlık altında ele almak istedik.

Geçtiğimiz ay başında temel atma töreni yapılan tramvay hattının 2017 Ocak ayından itibaren yolcu taşıması ve günde ortalama 16 bin kişiye hizmet vermesi bekleniyor. Güzergahı Sekapark - Otogar olarak açıklanan bu hattın güzergahında şimdilik stadyum bulunmuyor. Kocaeli BB Genel Sekreteri Doç. Dr. Tahir Büyükakın yaptığı açıklamada gerektiği taktirde tramvay güzergahının Otogarda, stadyuma uzatılabileceğini belirtti. Lakin amatör ligde 15 - 20 bin kişiye oynanırken "gerektiği taktirde" diye bir açıklama yapılmasının yanlış olduğunu düşünüyoruz. Bu gibi sıkıntılar yaşamadan henüz stadyum ve tramvay hattı inşaat halindeyken bu sorunun giderilmesi ve çözüme kavuşturulması gerektiğini düşünüyoruz.

Tramvaydan başka olarak Bilim, Sanayi ve Teknoloji bakanı Fikri Işık ise yaptığı açıklamada 2020 tarihinde metro çalışmalarının başlamış olacağını, Kartepe - Gebze arasını bu metro ile bağlayacaklarını ve stadyum önünde bir durağın olacağını açıkladı. Ayrıcada Adapazarı Ekspresi içinde Kartepe durağı tren kullanacaklar için bir çözüm olarak açıklandı.

Ve son konu başlığımız olarak;

Stadın Konumu

Stadın inşaatının devam ettiği Alikahya bölgesi Kartepe ilçesi sınırları içine dahildir. Mevcut stadyumumuzun bulunduğu Derince ilçesi ise hem İzmit ve Körfez - Darıca gibi ilçelerimizin orta noktası hemde Gölcük ve Karamürselden gelen taraftarlarımız için liman barındırmaktaydı.

Yeni stadyumun tamamlanmasından sonra Körfez ilçesinden maça gelmek isteyen bir taraftar yaklaşık 1,5 saat yolculuk yapmak zorunda kalacak. Karamürsel ve Gölcük içinde hemen hemen aynı süreye tekabül etmektedir. İzmit şehir merkezine ise yaklaşık 8-9 km uzaklıktadır. Gebze, Çayırova, Darıca bölgesine ise hiç ama hiç girmiyorum.

Umarım inşaat bitim süresine kadar bu bahsedilen sorunlar ortadan kalkar yada çözüme kavuşturulması için gerekli işlemler başlatılmış olur. Yoksa henüz daha  stadyumun açılış karşılaşmasında bütün sorunlar gün yüzüne çıkar ve gerçekten çok kötü bir tecrübe olur.

Ve en önemli konulardan birisi ise stadın sadece Kocaelispor için yapılmış olması ve koltuk dizaynının taraftar isteğine göre düzenlenmesi gerektiğidir.

Yeni stadımızın tüm camiamıza ve Kocaeli şehrine hayırlı olması dileklerimizle.. İsmetpaşada göremediğimiz nice şampiyonlukları yeni stadımızda görmek ümidiyle..

25 Ekim 2015 Pazar

Kocaelispor 3 - 0 Lüleburgazspor

Bugün Bölgesel Amatör Lig 12. Grupta 5. hafta mücadelesinde rakibimiz Lüleburgazspordu. Kadroda geçen hafta Tunaspor deplasmanında 1 penaltı ve 1'de çok net gol pozisyonunu harcayan Burçağ'ın yerine Hamit, Sefa'nın yerine de geçen hafta olduğu gibi Mesut oynadı.

Maça oldukça hızlı başladık ve daha ilk dakikalardan 1'i direkten dönen 3 net gol pozisyonu harcadık. Ancak bu sezon başımıza çok iş açaçak gibi gözüken son vuruşlarda oldukça etkisizdik. Nereden bakılırsa ilk yarısında 5-6 gol atabileceğimiz maçta soyunma odasına 0-0'lık eşitlikle girdik.

Neyse ki 2. yarıda ataklarımızı istediğimiz gibi yönlendirmeye devam ettik ve güzel oyunumuzu sürdürdük. Çok fazlada zorlanmadan maçı Hamit, Sinan ve Özgürün golleriyle 3-0 kazanmasını
bildik.

Ancak rakibimiz gerçekten çok kötü bir futbol ortaya koydu bununda etkisini unutmamak gerek diye düşünüyorum. Pres konusu da takımımızın olumlu yönlerinden ancak kalan haftalarda tamamen son vuruş çalışsak yeri var diye düşünüyorum.

Önümüzdeki haftayı 1 Kasım pazar günü gerçekleşecek olan Genel Seçimlerden dolayı maç yapmadan geçeceğiz. Ligin 5. haftasına gelmiş olmamıza rağmen henüz 2 hafta üst üste maç oynayamadık. Buda takımımızın maç kondisyonu ve birliktelik konusunda tam anlamıyla hazır olamamasında büyük bir etken olarak göze çarpıyor.



7 Ekim 2015 Çarşamba

Kocaelispor'un Sağlığı VM Medical Park'a Emanet

Kocaeli`nin iki dev markası VM Medical Park Kocaeli Hastanesi ve Kocaelispor`dan anlamlı işbirliği. VM Medical Park Kocaeli Hastanesi, Türk sporunun köklü kulüplerinden Kocaelispor`un sağlık sponsorluğunu üstlendi.

Ağustos ayından bu yana hasta odaklı, kaliteli sağlık anlayışıyla bölge halkına hizmet veren VM Medical Park Kocaeli Hastanesi, kurulduğu 1966 yılından bu yana Türk sporunda büyük başarılara imza atan Kocaelispor`un sağlık sponsoru oldu. Yapılan işbirliği anlaşmasına göre bundan böyle Kocaelisporlu oyuncular, teknik heyet ve çalışanlarının sağlığı artık VM Medical Park Hastanesi`ne emanet.



"KOCAELİSPOR`UN HER ZAMAN DESTEKÇİSİYİZ"

VM Medical Park Kocaeli Hastanesi olarak spor ve sporcunun yanında olduklarını söyleyen VM Medical Park Kocaeli Hastanesi Genel Müdürü Dr.Necip Kozalı ise şunları söyledi:"Spor, bir toplumun temellerini sağlamlaştırır. Spora verilen her destek ise toplumun gelişmesi için atılan önemli bir adımdır. Sağlıkta dünya standartlarında hizmet sunan VM Medical Park Kocaeli Hastanesi, sadece sağlığa değil spora verdiği destekle de bölgenin referans hastanesi olmayı hedefliyor. Bu nedenle Türkiye`de sporun geniş kitlelere ulaşmasında büy
ük emeği olan Kocaelispor`un her zaman yanınızdayız. Kocaelispor Türkiye`nin en köklü spor kulüplerinin başında geliyor. Bu işbirliği ile artık Kocaelispor sporcu, teknik heyet ve çalışanlarının sağlık hizmetleri de VM Medical Park Kocaeli Hastanesi tarafından karşılanacak."

VM Medical Park Kocaeli Hastanesi olarak sporcu sağlığı alanında ile multidisipliner bir hizmet sunduklarını söyleyen Dr.Kozalı, "Sporcu sağlığı alanında uzmanlaşmış olan grubumuzun deneyimlerinden de destek alan VM Medical Park Kocaeli Hastanesi, cerrahiden ortapediye, fizik tedaviden beslenme danışmanlığına kadar sporcu sağlığı konusunda da multidisipliner bir hizmet sunuyor. Hastanemizde cerrahi öncesi ve sonrası rehabilitasyonun yanı sıra, cerrahi gerektirmeyen sporcuları da rehabilitasyon başarıyla gerçekleştiriliyor. Sportif rehabilitasyon konusunda da deneyimli hekimlerimizle hizmet veriyoruz." diye konuştu.

KOCAELİ`NİN İKİ DEV MARKASINDA ANLAMLI İŞBİRLİĞİ

Kocaelispor Kulübü Yönetim Kurulu Başkanı Bahri YAVUZ ise "Kocaelispor, Kocaeli şehrinin en büyük sivil toplum kuruluşu ve en büyük markasıdır. VM Medical Park Kocaeli ile yaptığımız anlaşmayl bölgenin en büyük özel hastanesinden sağlık hizmeti alacak olmaktan ötürü mutluluk duyuyoruz. Türkiye`nin sağlık sektöründeki en büyük markası ile işbirliği yapmak, sporcularımızın geleceğe daha sağlıklı bakmasında ve sporcu nesiller yetişmesinde çok büyük katkı sağlayacaktır. VM Medical Park Kocaeli Hastanesi`yle yaptığımız işbirliği sadece spor için değil Kocaeli şehri için de büyük önem taşıyor" dedi.

Kaynak: http://www.kocaelispor.com.tr/haber/Kocaelispor-un-Sagligi-VM-Medical-Park-a-Emanet.html

21 Ağustos 2015 Cuma

2015-2016 Sezonun'da da İsmetpaşa'dayız !!

Kulübümüz tarafından bir kaç dakika önce yapılan resmi açıklamaya göre yeni stat öncesi son sezonumuzu da mabedimizde oynayacağız.. Efsane stada şampiyonlukla veda etmek dileğiyle..

Yapılan resmi açıklama ise şu şekilde.


" HEP BERABER BAŞARDIK!

2015-2016 Sezonun'da da İsmetpaşa'dayız.

İzmit İsmetpaşa Stadı'nın yıkımının bir yıl daha ertelendiği haberi bugün itibariyle bizzat Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanımız Sayın Fikri IŞIK tarafından Başkanımıza telefon ile iletilmiştir.
Maçları oynayabileceğimiz, on binlerce taraftarımızı ağırlayabileceğimiz alternatif bir stadyumun maalesef bulunmadığı şehrimizde Kulübümüz ve taraftarlarımızın mağduriyetinin önlenmesi için sezon biter bitmez Yönetim Kurulumuz olarak büyük bir mücadele yürüttük, çalmadık kapı bırakmadık, çaldığımız her kapıyı sonuna dek zorladık. Taraftarlarımızdan, şehrimizden ve yerel basınımızdan aldığımız destek ve motivasyon ile"KOCAELİSPOR'UN KOCAELİ'NİN EN BÜYÜK SİVİL TOPLUM KURULUŞU" olduğu gerçeğini bir kez daha ispat ettik. Bu gerçek sayesinde başardık.

Bu büyük mücadelemizde büyük katkıları olan Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanımız Sayın Fikri IŞIK başta olmak üzere Kocaeli Valimiz Sayın Hasan Basri GÜZELOĞLU, AKPARTİ İl Başkanımız Sayın Şemsettin CEYHAN ve Başbakanlık Toplu Konut İdaresi Başkanı Sayın M. Ergün TURAN'a camiamız adına teşekkür ederiz.

İsmetpaşa Stadı'nın son sezonunun Kulübümüze şampiyonluk getirmesi dileğiyle hayırlı olmasını temenni ederiz.

Saygılarımızla,

KOCAELİSPOR YÖNETİM KURULU "

28 Haziran 2015 Pazar

Maurice Alexander Ross Röportajı

KocaeliUltras ekibi olarak ilk röportajımızı 2008 – 2009 sezonunun ikinci yarısında takımımızda forma giymiş unutulmaz İskoç sağ bekimiz Maurice Ross ile yapıyoruz. Kendisi 1981 Dundee / İskoçya doğumlu ve Glasgow Rangers ile Şampiyonlar Ligi geçmişi bulunuyor. Şu sıralar Sola FK takımının teknik direktörlük görevini yürütüyor.


Merhaba Ross. Öncelikle röportaj teklifimi kabul ettiğin için teşekkürlerimi sunuyorum. İlk olarak Kocaelispor kariyerinin nasıl başladığı hakkında bize bilgi verebilir misin?

Ross: Menajerimden bir telefon aldım ve Türkiye’de en üst ligde bir takımda oynamayı düşünüp düşünmediğimi bana sordu. Bende “neden olmasın, tabi ki oynarım” dedim ve ertesi sabah kendimi Türkiye’ye giden uçakta buldum.

İzmit'e ilk geldiğinde ve sonrasında şehir ve Kocaelispor hakkında ki izlenimlerin nasıldı?

Ross: İzmit şimdiye kadar alışa geldiğimden çok daha farklı bir şehirdi. Küçük ve futboldan arta kalan zamanda yapacak pek fazla bir şey bulamıyordum. Fakat gerçekten cana yakın insanları vardı ve hala unutamadığım o güzel restoranları. Türk yemeklerini bazen hala arıyorum.

Kocaelispor ise kendi içinde, güzel bir şehir kulübüydü ve tabi ki harika taraftarlarıyla birlikte. Taraftar konusu  ise Türkiye'nin bana bıraktığı en iyi hatıraydı..

Peki, takımdaki en iyi arkadaşın kimdi? Kiminle daha çok vakit geçirirdin?

Ross: Luka Zinko ile iyi anlaşırdık, antrenmanlarda birlikte vakit geçirirdik. Gerçekten çok iyi bir insan ve yetenekli bir futbolcuydu.

Kocaelispor’dan hala alacağın var mı peki?

Ross: Evet, kulüpten hala 100.000 Euro alacağım var. Fakat bu parayı almak aklımın ucundan bile geçmedi. Tabi bana karşı bu yapılanlar doğru değil fakat hiç kimseye karşı ne kötü bir düşünce ne de bir tutumum yok. Zaten kulübün o paraya benden çok daha fazla ihtiyacı var.

Kocaelispor şu anda Bölgesel Amatör Ligde mücadele ediyor. Bu konu hakkında neler söylemek istersin?

Ross: Kocaelispor gibi bir takım için çok büyük bir kayıp bu maalesef. Taraftarlar bundan cidden utanıyor olmalılar. Her maç 16,000 harika insan bizim için çılgınca bağırıyorlardı. Onları cidden çok seviyorum. Bu konuyu konuşuyor olmak bile benim için üzücü.

Peki, şuan ki kariyerin hakkında bize bilgi verebilir misin?

Ross: Şu sıralar Norveç’te Sola FK takımını yönetiyorum. 2013 yılında bu takımın başına geçtim ve Kocaeli ile aynı seviyede 4. Ligde bir takımdı. Son 2 sezonda üst üste şampiyon olduk ve şu anda 2. Lig’de 8. Sırada bulunuyoruz. Şu an ki takımımın da ne oyuncu alacak parası nede maaş bütçesi var. Sadece alt yapımızdan çıkardığımız oyuncular ve aldığımız çok genç çocuklarla yolumuza devam ediyoruz. Tabi ki bende daha üst seviyelerde takımlar yönetmek isterim.

Peki, Kocaelisporlu taraftarlarımıza bizim aracılığımızla iletmek istediğin bir şey var mı?

Ross: Oynadığım dönemden takım arkadaşlarımın birçoğuyla ve bazı taraftarla zaten iletişim halindeyim. Tüm takıma iyi şanslar diliyorum ve sizleri unutmadığımı söylemek istiyorum..

Son olarak eklemek istediğin her hangi bir şey var mı?

Ross: Son olarak bizim o dönem ki mütevazı takımımızın Galatasaray'ı 5 – 2 yendiği ve Fenerbahçe deplasmanında 1- 1 berabere kaldığımız o harika maçları asla unutamıyorum. Özellikle Galatasaray stadyumundaki maçta, maçın ardından stadın köşesinde bulunan taraftarlarımızın o halini görmek gerçekten büyüleyiciydi. Muhteşem bir anı.. 

Bu arada Türkiye’de ki otoban maceralarımı ve kural tanımayan çılgın şoförleri de çok çok özlediğimi eklemek istiyorum. (Fazlasıyla gülüyor)

Tüm Kocaeli halkına iyi şanslar diliyorum. Belki olur da bir gün İzmit'e menajer olarak gelirim ve kulübün eski günlerine dönmesine yardımım dokunur.

Maurice Ross! Ya da taraftarların bana seslendiği gibi Maurice ROOS! (Gülüyor)

Özellikle Galatasaray maçında Taner Gülleri ’ye yaptığın asistten sonra Roos’tan daha çok “Rose” diye seslendiğimizi itiraf etmeliyim. Çok güzel günlerdi. Bana bu vakti ayırdığın için ve verdiğin samimi yanıtlar için gerçekten teşekkürlerimi sunuyor ve Sola FK ile başarılar diliyorum. Bir gün yeniden görüşmek ümidiyle..

Ross: O kadar güzel pastan sonra Taner arkasını dönüp koşmaya başlamıştı. Kafasını dahi çevirmemişti bana doğru. Klasik forvet değil mi, hepsi aynı bunların. (Gülüyor) Asıl ben teşekkür ederim. Hepinize iyi hafta sonları diliyorum.. 

19 Mayıs 2015 Salı

19 Mayıs 1919

19 Mayıs 1919, “Yenilmiş, Zedelenmiş, Yorgun ve Fakir” Düşmüş Bir Halkın Vatanını Sahiplenerek, Geleceğini Yeniden Kurmaya Giriştiği Gündür...

19 Mayıs Atatürk’ü Anma Gençlik ve Spor Bayramınız Kutlu Olsun.



6 Mayıs 2015 Çarşamba

Yeni Teknik Direktörümüz Belli Oldu

Bugün yönetim kurulumuz tarafından yapılan açıklama şu şekilde;

"Yönetim Kurulumuz yaptığı değerlendirme ve görüşmeler neticesinde 2015-2016 Futbol Sezonu`nda takımımızın teknik heyeti olarak Ergun ORTAKCI ve ekibiyle anlaşma sağlamıştır. İmza töreni 08 Mayıs 2015 Cuma günü saat 15:00`de Imperial Park Otel`de yapılacaktır.

Camiamıza hayırlı olmasını temenni ederiz."

KOCAELİSPOR YÖNETİM KURULU


Özellikle geçtiğimiz sezonun 2. yarısında Büyükçekmece takımına ligin çok çok üstünde bir futbol oynatan Ergun Ortakçı ve ekibinin kulübümüzde büyük başarılara imza atacağına olan inancımız tamdır.

25 Nisan 2015 Cumartesi

Ali Atay - Kocaelisin Sen Bizim Canımız

17 Ağustos 1999 deprem şehitleri anısına..





"...Kalemizde Erhan vardı, görkleri gördük.
Orta saha canavardı, götleri gördük.."

24 Nisan 2015 Cuma

Nice Yıllara Körfezim

24 Nisan 1966 yılında Baçspor, İzmit Gençlik ve Doğanspor takımları birleşerek Kocaelisporu kurarlar. Bugün 49. yılını kutladığımız Şanlı Kocaelispora nice şampiyonluk ve başarılarla dolu yeni yıllar diliyoruz.

Kulüp tarihinde emeği geçmiş herkese saygı ve sevgilerimizi iletiyor hayatlarını kaybedenleri de saygı ile anıyoruz, ruhları şad olsun.

Ne mutlu Türküm diyene, ne mutlu Kocaelisporluyum diyene.

Sizleri Allah'a Havale Ettik..

Bugün kulüp başkanımız Bahri Yavuz ve yönetim kurulumuzdaki bazı isimler tarafından sezonun değerlendirildiği bir basın toplantısı düzenlendi. Kafalardaki bazı soruların cevapları verildi ve önümüzdeki sezon teknik direktörümüzün şehir dışından birisi olacağının bilgisini bizlere verdi. Ayrıca takımda önümüzdeki sezon için 15-18 oyuncunun tutulacağını geri kalanlarına teşekkür edilip yolların ayrılacağı belirtildi. Ancak en dikkat çeken açıklama ise aşağıdaki resimde gördüğünüz gibi oldu. Söyleyecek her hangi bir sözümüz yoktur. Sizleri artık Allah'a havale ettik..



21 Nisan 2015 Salı

Moshoeu'yi Kaybettik..

1994-1998 sezonlarında kulübümüzde forma giyen ve bir süredir tedavi gören Güney Afrikalı eski futbolcumuz John Leshiba Moshoeu’nin ülkesinde vefat ettiği haberini derin üzüntü içerisinde öğrenmiş bulunmaktayız.

Moshoeu’ye Allah’tan rahmet, ailesine, yakınlarına ve sevenlerine başsağlığı dileriz.


6 Nisan 2015 Pazartesi

Lale Birlikspor

Maçın oynandığı saatlerde de Lale Birliksporun onursal başkanı İbrahim Karaosmanoğlu Seka Parkta konuşmasını yapıyor. Kocaelispor mu? " para istemeyin benden çok fena soğurum sizden.. "

Teşekkürler Kocaeli!


İğrençsiniz !

Dünkü maçla ilgili gereken açıklama Hodri Meydan Taraftarlar Derneği tarafından yapılmıştır;

"İğrençsiniz!

İlk yarı Kocaeli'ye sorunsuz şekilde gelip sorunsuz şekilde giden Tekirdağ seyircisi, delikanlılığını gösterip stada girdiğimiz andan itibaren küfürlü tezahüratta bulundu.

Bizim tribünün yakın bölümündeki çoluk çocuk Tekirdağ seyircisi malum takım atkıları açıp sürekli tahrik etti.
Karşısındaki kişilerin bir taraftardan çok insan olduğunu unutup koca koca taşlar tribünümüze atıldı.

90 dakika boyunca bir tek bestesini duymadığımız Tekirdağ seyircisinin maç boyunca tek marifeti Kocaelispora küfür etmek oldu.
Maçın devre arasında yemek ve su ihtiyacını gideren taraftarlarımıza "aç k..pekler" diye bağıran bir tribünü ilk defa gördük ve biz sizin adınıza utandık.

Didik didik üstümüzü arayan Tekirdağ emniyeti, Tekirdağ seyircisi o taşları içeri sokarken neredeydi?
Atılan taşlara çiçek uzatmadığımız için joplandık!
Atılan yabancı maddelere karşı çıktığımız için biber gazı yedik!
Şampiyonluk gidebilir, Kocaelispor yenilebilir.
Elbette bizlerin tek hedefi şampiyon olmaktı bu uzun yolda.
Ama sizler gibi olmaktansa biz şampiyon olmayalım.

İnsanlara taş atıp polis biber gazı sıkarken bu durumdan hoşnut olan insanlar olmayalım!
Kavga gürültüden zevk almayalım!
Karşı takımı sahada yenip tribünde desteklemek yerine X takım atkısı açmayalım.
İşte bu ve bunun gibi bir çok sebepten dolayı iğrençsiniz!

Kocaelispor'un olduğu ligde, altta kalmayı yediremeyen bir şehrin rezilliklerini izledik bugün.

Son sözümüz;

Hodri Meydan Unutmaz

05.04.2015 "

Bir sözde "sözde" teknik direktör olan Kayhan Çubukluya etmek istiyoruz. Sana hakkımızı asla ve asla helal etmiyoruz bu da böyle biline !

















3 Nisan 2015 Cuma

Tarihte Bugün - 3 Nisan 2002 / 15

Tam 13 yıl önce bugün Bursa Atatürk Stadyumunda oynanan 40. Türkiye Kupası finalinde Kocaelisporumuz Beşiktaşla karşılaşmıştı. Rakibimizi Cihan Haspolatlı, Zdravko Lazarov, Kaan Dobra, ve Serdar Topraktepe'nin golleriyle evire çevire 4-0 yenip kupayı 2. kez müzemize götürmüştük.

Bu mutlu günün 13. yıl dönümünde bu büyük başarıda emeği geçen herkesi saygı ve sevgi ile anıyoruz..


                                                                           

2 Nisan 2015 Perşembe

Şampiyonluk Öncesi Son Isınmalar

Hafta sonu oynayacağı Tekirdağspor maçı için Cuma günü Tekirdağa hareket edecek olan ekibimiz artık son çalışmalarını yapıyor. Bugün başkan Bahri Yavuz takıma yaptığı konuşmada gereken her şeyi söylemiştir. Takımımıza ve deplasmana gidecek olan 250 taraftarımıza olan güvenimiz tam ve sonuna kadar arkalarındayız. İzmite şampiyon olarak dönmek ümidiyle sizleri Bahri Yavuzun muhteşem konuşmasıyla baş başa bırakıyorum.

Not: 5 Nisan pazar günü saat 15:00'da oynanacak maçı ilimizin yeni kanallarından 262 TV internet sitesinden canlı olarak yayınlayacaktır. 262 TV sadece internet üzerinden yayın yapmaktadır.



20 Mart 2015 Cuma

Taraftarlık Ruhu Nerede

Geçtiğimiz günlerde Suat Altın İnşaat Kayseri Erciyesspor Yönetimi yaptığı açıklamada bu hafta sonu oynanacak kendileri için çok kritik olan Çaykur Rizespor maçı için taraftarlarına bazı çağrılarda bulundu. Bunları listelemek gerekirse;

  1. Maça gelen tüm taraftarlara ücretsiz PassoLig Kartı verilecek
  2. Maça gelen ilk 1.000 kişiye lisanslı forma dağıtılacak
  3. Maça gelen herkese sucuk ekmek ve meyve suyu dağıtılacak
  4. Maça gelen herkese maç bileti ücretsiz yüklenecek
  5. Stada giden tüm tramvaylar ücretsiz çalışacak
Süper Ligde ortalama 3-4 bin taraftara oynayan bu takımların yönetimleri böyle kampanyalar yaparak gerçekten takımına bağlı insanları ciddi derecede üzmektedirler. Sırf bunlar için stada gelecek varsa hiç gelmesin daha iyi. Buna taraftarlık denir mi? Nerde arma uğruna çekilen cefa, nerde cebindeki son parasını bilete verenler, nerde en yakın arkadaşıyla bir simiti bölüşenler.. Bu işler böyle yürümez artık bunları birilerinin anlaması gerekiyor. Zaten bu takımların isimlerinden de nasıl bir yönetim anlayışına sahip olduklarını anlayabilirsiniz. Ha Suat Altın İnşaat ha Çaykur..

Süper Ligdeki bazı kulüplerinin seyirci ortalamalarıda şu şekilde:


Başka söze gerek?

Karadeniz Ereğlispor - Kocaelispor ve Mourinho Kayhan

Bu haftaki maçımız 15 Mart Pazar günü gerçekleştirilen YGS sınavından dolayı 17 Mart Salı gününe ertelenmişti. Hafta içi olmasına rağmen İzmitten kalkan 4 otobüs ve aralarında benimde bulunduğum biz Karabük Üniversitesi öğrencilerinin kaldırdığı 1 otobüsle beraber toplamda 5 otobüs ve bir çok münferit araçla ortalama 300-350 kişi Zonguldakın yolunu tutmuştuk. Zonguldakta futbol oynamak için çok uygun bir hava ve ortam vardı. Zeminin suni çim olması geçen senenin aksine bu sene bize daha pozitif yansımıştı.

Maçta çıkan olaylarda önce futbol adına konuşmamız gereken bazı şeyler açıkça ortadadır. Maça hızlı bir giriş yapmamız beklenirken beklenenin aksine bir o kadar da tutuk başlamıştık. İlk 5 dakika içinde rakip 4. kornerini kullanıyordu. Sahaya geçen haftadan farklı olarak cezalı olan Burak Süleymanın yerine Sefayı kanatta oynatıp Gökhan ve Mert Yavuzu Hamzanın arkasında orta sahaya koymuş,  Sinanın yerine ise Tunahan ile çıkmıştı Kocaelispor.

Özellikle bu maçta Kılıçarslanın ve önündeki stoperlerin müthiş derecede uyumsuz olduğu gözüme çarpan ilk ayrıntıydı. Maç boyunca tam 6 adet geri pas Kılıçarslan ile anlaşamamazlıktan dolayı tehlike yarattı. Savunmamıza gelen her top iki kat heyecanlanmamıza neden oluyordu. Maç boyunca ise 1.60 boyundaki Tunahana uzun top atıp indirmesini beklemek iyice kanser olmamıza neden olmuştu. İlk yarıyı rakip kaleye tek bir şut dahi çekemeden kapattık. Küme düşme hattının biraz üzerindeki Ereğlispoun golü 33. dakikada Gökhan ile bir yan toptan geldi.


İkinci yarıya nispeten daha hızlı başlamıştık. 49. dakikada altı pas içinde hafifçe yükselen topa dokunan Hamza duruma eşitlik getirmişti. Golden sonra 5-8 dakika arası yüklenir gibi gözüksekte ardından oyun yeniden dengelendi. Maçın sonuna doğru Burak Özbakırın yerine Yasin, Tunahanın yerine forvet mevkiine sol açık oyuncusu Volkan Yılmaz oyuna girdi ve ilerleyen dakikalarda da başka gol olmayınca maç 1-1 sona erdi.


Ereğlili futbolcular ciddi derecede her fırsatta kendilerini yere bıraktılar ve bunu sonuna kadar da kullandılar. Hakem hakkında da bir kaç söz söylemeden olmayacak. Bu hakem diğer maçlarınıda böyle yönetiyorsa daha da hakemlik yapmasına gerek yok bu hafta düdüğünü asabilir. Maçla ilgili son olarak bir dip not eklemek istiyorum; hakem rakip Ereğlispora  ilk sarı kartını tüm haber sitelerinde "boks maçı gibi bir maç" diye geçen bir maçta 89. dakikada göster(ebil)di.

Maçtan sonra çıkan olaylara gelecek olursak..


Maçtan bir gün önce "şehrine sahip çıkan Kocaelispor taraftarlarını ağırlamaktan onur duyacağız" diye bir açıklama yapan Genç Ereğlililer taraftar gurubu her nedense maça Sakaryaspor atkıları ile gelmiş ve maç boyunca Sakaryaspor lehine tezahuratta bulunmuşlardır. Zaten 80-100 kişilik 18 yaş altı kesimden oluşan bu taraftarlarda maç boyunca Beşiktaşın bestelerini evirip çevirip kullanmıştır. Maçın bitiş düdüğünün ardından ise "Şampiyon Tekirdağspor" diye tezahuratta bulunarak bir maçta 5-6 takımın bestelerini ve atkılarını kullanarak tarihe geçmiş olabilirler.



Maçın ardından Ereğlispor taraftarları polis her nasıl izin verdi ise bizim deplasmana geldiğimiz otobüslerin bulunduğu bölüme gelmiş ve küfür edip taş atarak büyüklüğünü bir kez daha göstermiştir. Ancak bu büyük Ereğli taraftarları bütün pankartlarını tribünde unutup gitmiş daha sonra evlerine dağılmıştır. Pankartlara ne mi oldu? Gereken yapıldı.. Tribündeki tüm koltuklarıda hatıra olarak yanımıza aldık. :)

Her deplasmanda aynı sorunlarla karşılaşmaktan ve üzerimizden prim yapmaya, adını duyurmaya çalışan tribün kültüründen hiç bir şey anlamayan bu çoluk çocuk tribün gruplarından artık bıktık. Umarım önümüzdeki 3 haftada kalan tüm maçlarımızı kazanır ve bu lanet ligden kurtuluruz..

Biz sizin babanızız, biz ne dersek o olur!

16 Şubat 2015 Pazartesi

Sevdanın Ligi Olmaz



Ergene Velimeşespor - Kocaelispor

Oysa her şey çok güzel başlamıştı.. Kuruçeşme gişelerde toplandıktan sonra özel araçlarımızla Tekirdağ'a doğru müthiş bir heyecan ve coşkuyla yola koyulmuştuk. Hiç bir sorun veyahut çevirmeyle karşılaşmadan Tekirdağ'ın Ergene ilçesine saat 11.30 civarlarında ulaştık. Her zamanki gibi bizi bekleyen ve diğer tribünlere nazaran daha yeni ve sağlam gözüken portatif tribünlerde yerimizi aldık.

Maça her zamanki gibi aynı kadro, aynı diziliş ve aynı oyun taktiğiyle başladık. Tek değişiklik geçen hafta sakatlanan Kadirin yerine Osman Tuna'nın ilk 11'de başlamış olmasıydı. Maçın etkili başlayan taraf Velimeşespordu ve daha maçın ilk dakikasını bile doldurmadan çok tehlikeli bir atak gerçekleştirdiler ve Kılıç muhteşem bir reflekse topu kornere çeldi. İlk yarının devamı karşılıklı ataklarla geçti ve 0-0 sona erdi. İkinci yarı da ilk yarıdan çok farklı değildi. Nispeten daha etkili olduğumuz bile söylenebilir. Ancak sol kanadımızdan gelen bir yan topun ardından Kılıçarslan'ın sağından topu ağlarımızda gördük. İlerleyen dakikalarda da Murat Tiraki kırmızı kart görünce oyun tamamen koptu ve maçı 1-0 kaybettik.

Artık bu konuda Kayhan Hocayıda eleştirmeden edemeyeceğim. Şampiyonluk yolunda emin adımlarla yürüyen ve her hafta 15-20 bine oynayan bir takımın 4-5-1 dizilişinde ve sadece uzun top mantığıyla oynamasına bir türlü anlam veremiyorum. Gel gelelim 1-0 geriye düşüp takımımız 10 kişi kaldıktan sonra 86. dakikada çift forvete dönmenin mantıklı bir izahı nedir? Maça neden orta sahada Gökhan ile ayağa pas yapan çift forvet bir takım olarak başlamıyoruz, başlayamıyoruz? Maçtan önce kime sorsanız takımın ilk 11'ini ve hangi oyuncuların değişeceğini %99 tahmin eder. Burak Özbakır'ın yerine Aliberk ve 86'da Murat Kolburan..

Ayrıca son olarak İzmitteki maçlarımızda sahaya atılan en ufak bir bozuk para veya çakmağa ceza yağdıranların Ergene tribünlerindeki çoluk çocuğun maç boyunca yaktıkları en az 6-7 meşaleye ve sahaya atılanlara ne gibi bir ceza vereceğini merakla bekliyoruz. 

Umarım Kayhan Hoca ve diğer tüm futbolcu kardeşlerimiz bu yenilgiden gereken dersleri çıkarırlar ve yaptıkları hatalardan en kısa sürede dönerler. Bu sene şampiyon Kocaelispor..

Sağlam dediğimiz deplasman tribünün maçtan sonraki hali de görülmeye değerdi..

10 Şubat 2015 Salı

Her Şey Ortada

Kocaelispor Alman transfermarkt.com'un yaptığı habere göre sezon başından beri 10.100 taraftar ortalaması ile Spor Toto Süper(!) Ligdeki 14 takımı geride bıraktı. Özellikle son oynadığımız Büyükçekmece karşılaşmasındaki 20.750 taraftar sayısı ise Kasımpaşanın son 10 maçtaki seyirci toplamına eşit.

Biz susalım resimler konuşsun..



 Bölgesel Amatör Lig Kocaelispor - Büyükçekmece Belediyespor " 20.745 " taraftar



Spor Toto Süper Lig Eskişehirspor - Galatasaray " 111 " seyirci


Gördüğünüz gibi her şey.. Bütün Süper Ligler, bütün kupalar, her şey sizin olsun. 
Biz bu kenetlenmeyi özledik..

8 Şubat 2015 Pazar

Bu Rekor Senin İzmit!

Bugün oynanan Kocaelispor - Büyükçekmece müsabakasında umduğumuz gibi taraftar rekorunu kırdık ve adımızı tarihe yeniden altın harflerle yazdırmayı başardık.

Kulüp tarafından yapılan resmi açıklamaya göre 20.122 taraftarımızın yanı sıra, misafir seyirci, basın ve protokol tribünleri ile birlikte 20.745 kişi ile rekorumuzu kesinleştirmiş olduk.



Bu mükemmel tribün görüntülerinin ardından futbol adına konuşmamız gereken bir kaç konu olduğu kanaatindeyim. Özellikle ilk yarıda rakibimiz Büyükçekmece neredeyse tamamen tek kale top oynadı. İleri ucumuzda bulunan 1.60 boyundaki Tunahana rağmen hala uzun top oynamaya çalışan Kayhan hoca da hatasını anlamış olacak ki ikinci yarı Sinan Pektemeki oyuna aldı ve takım ayağında top tutmaya başladı. Her ne kadar tüm dengeleri elimize alamamış olsak da rakibin 10 kişi kalması ile ataklarımızı sıklaştırdık ve Muhteşem Süleyman'ın muhteşem asisti ile galibiyeti getiren golü kaydettik.


Büyükçekmece karşısında sezonun en kötü futbolunu oynadığımızı açıkça söyleyebilirim. Kılıçarslanın adeta Neuer havasında ön libero misali gereksiz ileri çıkışları da buna eklenince ilk yarı rakip kaleye tek şut dahi çekemedik.

Kılıçarslanın muhteşem 3 kurtarışını da yazmadan geçemeyeceğim. Umarım önümüzdeki haftalarda takımımız toparlanır yoksa Tekirdağ ve Arnavutköy gibi deplasmanlarda işimiz gerçekten zor olur.


Gelelim günün bizi en mutlu eden kısmına.. Hodri Meydana..

Bizi izlemeye devam edin..






 






                             
                                   



Bir daha ki rekoru yeni stadımızda 33 bin kişi ile kırmak dileği ile..

7 Şubat 2015 Cumartesi

Kayıp Plaket ve Xanthi


Konuya neresinden başlasak bilemedim. KEV Tesislerinin otele dönüştürüldüğü günlerde sokağa atılan flamalar, plaketler.. Ve bunları yoldan toplayan taraftarlar..

6 Eylül 1999 tarihinde tüm geliri depremzedelere bağışlanmak üzere Kocaelisporun, Yunanistan'ın Türk nüfusunun ağırlıklı olarak yaşadığı Xanthi (İskeçe) şehrinin takımı olan Skoda Xanthi ile yaptığı maçın anısına kulübümüze verilen kardeşlik ve dostluk plaketi geçtiğimiz günlerde 2 taraftarımız tarafından kulüp başkanımıza teslim edildi. Taraftarlarımızın yaptığı açıklama ise Kocaelisporun bugünkü durumunu özetler nitelikte: "tesisler otele çevrildiği sırada sokağa atılmıştı, yoldan alıp sakladık.."

3-2 kaybettiğimiz maçın ardından bilet geliri olan 120 bin dolar çek halinde direkt kulüp yöneticilerine teslim edilmişti. Özellikle iki takımın maç öncesi verdikleri güzel görüntüler ve Xanthi kulübünün göstermiş olduğu bu duyarlılık iki takım arasındaki dostluğun temellerinin atılmasını sağlamıştı. Maçtaki gollerimizi ise Ahmet Dursun ve İlker kaydetmişti.

Depremden doğan kardeşlikler unutulmaz.. Antalyaspor.. Xanthi..

Adım Adım Yürüyoruz Zafere


HEDEF 20 BİN !

Hedef 20 Bin !

Not edin bu pazar gününün tarihini bir yere. Yırtıp saklayın takvim yaprağını. Maçın biletini saklayın en sevdiğiniz kitabınızın arasında. Bu pazar günü tüm Türkiye bir Bölgesel Amatör Lig maçını takip edecek..

8 Şubat Pazar günü tüm İzmit, İsmetpaşa Stadına akın edecek ve Bölgesel Amatör Ligin taraftar rekorunu kıracak. Daha önce 14 bin 94 taraftar ile Aydınspor'un elinde bulunan rekoru bu pazar 20 bin taraftarla kıracağız.

Şehrin dört bir yanı yapılan çalışmalarla bu rekoru kırmaya davet ediliyor. Cuma günü okunan hutbesinden tutun, sokaklardaki afişine, il barosundan tutun tüm ulusal gazetelere kadar herkes bu maça çağrı yapıyor. 

Bu pazar adeta bir şölen alaına dönüşecek olan İzmitte herkes bu maçı konuşuyor, bu maçı bekliyor. Yanlış anlamayın Arsenal yada Dortmund gelmiyor İzmite. Rakip Büyükçekmece.. İyi günde herkes takımlarının yanında olur, taraftarlık kötü günde yalnız bırakmamaktadır.

Sene başında satılan 10 bin kombineden sonra çıkarılan tüm lisanslı ürünlerin adeta kapış kapış tüketilmesi, her maçın 10-14 bin arasında taraftara oynanması Bölgesel Amatör Ligde görülmüş duyulmuş şey midir? Unutmayın bizim adımız Kocaelispor. 

Bizi izlemeye devam edin..