- Maça gelen tüm taraftarlara ücretsiz PassoLig Kartı verilecek
- Maça gelen ilk 1.000 kişiye lisanslı forma dağıtılacak
- Maça gelen herkese sucuk ekmek ve meyve suyu dağıtılacak
- Maça gelen herkese maç bileti ücretsiz yüklenecek
- Stada giden tüm tramvaylar ücretsiz çalışacak
Süper Ligde ortalama 3-4 bin taraftara oynayan bu takımların yönetimleri böyle kampanyalar yaparak gerçekten takımına bağlı insanları ciddi derecede üzmektedirler. Sırf bunlar için stada gelecek varsa hiç gelmesin daha iyi. Buna taraftarlık denir mi? Nerde arma uğruna çekilen cefa, nerde cebindeki son parasını bilete verenler, nerde en yakın arkadaşıyla bir simiti bölüşenler.. Bu işler böyle yürümez artık bunları birilerinin anlaması gerekiyor. Zaten bu takımların isimlerinden de nasıl bir yönetim anlayışına sahip olduklarını anlayabilirsiniz. Ha Suat Altın İnşaat ha Çaykur..
Süper Ligdeki bazı kulüplerinin seyirci ortalamalarıda şu şekilde:
Başka söze gerek?

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder