Dünkü maçla ilgili gereken açıklama Hodri Meydan Taraftarlar Derneği tarafından yapılmıştır;
"İğrençsiniz!
İlk yarı Kocaeli'ye sorunsuz şekilde gelip sorunsuz şekilde giden Tekirdağ seyircisi, delikanlılığını gösterip stada girdiğimiz andan itibaren küfürlü tezahüratta bulundu.
Bizim tribünün yakın bölümündeki çoluk çocuk Tekirdağ seyircisi malum takım atkıları açıp sürekli tahrik etti.
Karşısındaki kişilerin bir taraftardan çok insan olduğunu unutup koca koca taşlar tribünümüze atıldı.
90 dakika boyunca bir tek bestesini duymadığımız Tekirdağ seyircisinin maç boyunca tek marifeti Kocaelispora küfür etmek oldu.
Maçın devre arasında yemek ve su ihtiyacını gideren taraftarlarımıza "aç k..pekler" diye bağıran bir tribünü ilk defa gördük ve biz sizin adınıza utandık.
Didik didik üstümüzü arayan Tekirdağ emniyeti, Tekirdağ seyircisi o taşları içeri sokarken neredeydi?
Atılan taşlara çiçek uzatmadığımız için joplandık!
Atılan yabancı maddelere karşı çıktığımız için biber gazı yedik!
Şampiyonluk gidebilir, Kocaelispor yenilebilir.
Elbette bizlerin tek hedefi şampiyon olmaktı bu uzun yolda.
Ama sizler gibi olmaktansa biz şampiyon olmayalım.
İnsanlara taş atıp polis biber gazı sıkarken bu durumdan hoşnut olan insanlar olmayalım!
Kavga gürültüden zevk almayalım!
Karşı takımı sahada yenip tribünde desteklemek yerine X takım atkısı açmayalım.
İşte bu ve bunun gibi bir çok sebepten dolayı iğrençsiniz!
Kocaelispor'un olduğu ligde, altta kalmayı yediremeyen bir şehrin rezilliklerini izledik bugün.
Son sözümüz;
Hodri Meydan Unutmaz
05.04.2015 "
Bir sözde "sözde" teknik direktör olan Kayhan Çubukluya etmek istiyoruz. Sana hakkımızı asla ve asla helal etmiyoruz bu da böyle biline !

