24 Nisan 1966 yılında Baçspor, İzmit Gençlik ve Doğanspor takımları birleşerek Kocaelisporu kurarlar. Bugün 49. yılını kutladığımız Şanlı Kocaelispora nice şampiyonluk ve başarılarla dolu yeni yıllar diliyoruz.
Kulüp tarihinde emeği geçmiş herkese saygı ve sevgilerimizi iletiyor hayatlarını kaybedenleri de saygı ile anıyoruz, ruhları şad olsun.
Ne mutlu Türküm diyene, ne mutlu Kocaelisporluyum diyene.

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder