31 Ekim 2021 Pazar

Başka Yolu Yok İstifa Edeceksiniz!

Bu takım tarihi boyunca çok kötü günler geçirdi. 11 sene transfer yasağı gördü, 5 senede 4 defa küme düştü, amatör liglerde tarlalarda top oynadı. Ancak tarihimizin hiç bir döneminde bu kadar aciz, bu kadar rezil, bu kadar zayıf ve bu kadar amaçsız bir oyun oynamamıştık. 

Her maça 2-3 ön liberoyla çıkmaktan, golü bulur bulmaz tamamen geriye çekilmekten, her topu amaçsızca ileriye şişirmekten artık yorulduk. 1 kişi durup da rakibi karşılayayım demiyor. Rakip takımda topu alan 50 metre top sürüyor ve karşısına bir kişi çıkıp da müdahale etmiyor.

Geçen hafta olduğu gibi bu hafta yine golü yediğimiz gibi oyuna ön libero Omolo girdi. Kendisinin futbolcu olduğuna dair ciddi şüphelerim mevcut. Takımın 2 stoperi kadroya alınmazken orta saha olan Mehmet Taş stoper oynatılıyor. Ön libero Cisse sağ bek oynatılıyor, Alpay ile Mevlüt Çelik haftalardır kadroya alınmayacaksa Kemal neden gönderildi? Taha Batuhan nerede?

Bu takım hiç kimsenin babasının çiftliği değildir. Herkes giydiği formanın değerini bilecek. Buranın Kocaelispor olduğunu gerekirse hepsine tek tek hatırlatırız bundan kimsenin şüphesi olmasın.

Pereira, Mehmet Taş, Yılmaz Özeren, Mevlüt Erdinç, Omolo, Tisdell bu takımdan gönderilene kadar isimlerini yazmaya devam edeceğim. Hiç biriniz bu formayı hak etmiyorsunuz.

Başka yolu yok artık hoca! 

Ya İstifa, Ya İstifa!!



25 Ekim 2021 Pazartesi

Bu Şehirde Korkaklara Yer Yok!

Yıllardır bu şehrin sokaklarında, tribünlerinde söylenen bir söz vardır;

Bu şehirde korkaklara yer yok!

Bu takım en kötü günlerinde dahi skorun üzerine yatmamış, hiç bir sezonda bu kadar aciz, korkak futbol oynamamıştır. Her maça 3 tane ön liberoyla çıkmaktan, sürekli zaman geçirmeye çalışıp skora yatmaktan gerçekten çok yorulduk. Kulübeden bir hamle gelmesi için mutlaka gol yememiz gerekiyor, aksi halde maç bitene kadar savunmaya kapanmakla, kale önüne set çekmekle geçiyor.

Takımda yaratıcı oyuncu olarak adlandırabileceğimiz Yiğitali, Dilaver gibi oyuncular kadroya dahi alınmıyor. Sezon başından beri aldıkları toplam süre 30 dakikayı geçmez. Kubilay kulübeye hapsoldu. Dün akşam ikinci yarı boyunca komple kale önünde kalıp rakibi karşılamaya çalıştık. Hiç bir atak belirtisi dahi gösteremedik. Skoru tutmak adına sağ açığa orijini bek olan Semih Karadeniz oyuna girdi. Neden? Kulübede altyapıdan çıkan genç İsa hariç hiç kanat oyuncusu yok! Skor 1-2 olduktan sonra 91. dakikada oyuna ön libero Omolo girdi farkında mısınız? Bahattin, Tisdell haftalardır sakat. Takımın en çok maaş alan oyuncularından biri olan Cabezas 4 haftadır sakat. Sezon öncesi kampında oynanan her hazırlık maçında golü bulunan Bahattin neden küstürüldü? Mevlüt Erdinç denilen emekli futbolcuya yıllık 4 milyon liradan 2 yıllık sözleşmeyi kim verdi?

Bu takımda acil köklü değişiklikler gerekmektedir. Bu takım bir daha sahaya asla 3 tane ön liberoyla, bek oyuncularından devşirme kanat oyuncularıyla çıkmamalıdır. Yılmaz Özeren, Pereira, Mehmet Taş, Omolo, Mevlüt Erdinç asla ve asla bu takımın oyuncuları değildir ve devre arası yapılacak ilk iş bu isimlerle yolları ayırmaktır. Yıllardır en kötü sezonlarımızda dahi gol kralı çıkartan, küme düştüğümüz senelerde dahi ligin en çok gol atan takımları arasına giren bu kulüp, Mustafa Reşit Akçay takımın başına geldiği günden beri gol atamıyor. Sürekli savunma, sürekli zaman geçirme, sürekli skoru koruma çabası!

Beyler! Burası İzmit. Bu şehirde korkaklara yer yok!