26 Ocak 2015 Pazartesi

Muhteşem Süleyman !

İzmit İsmet Paşa Stadyumu dün tarihi günlerinden birine daha tanıklık etti. Bölgesel Amatör Lig 11. Grup 14. Hafta mücadelesinde Kocaelisporumuz Kozlu Belediyespor ile karşılaştı ve sahadan Gökhan Şahinin 8. dakikada kornerden attığı muhteşem golle 1-0 galip ayrıldı ve liderlik koltuğuna oturdu.

Tribünlerde 15 bine yakın taraftarı ile adet gövde gösterisi yaparak adım adım şampiyonluğa yürüyen Kocaelisporda her ne kadar galip gelinsede oyun adına konuşmamız gereken bazı konular olduğunu düşünüyorum.


Maça her zamanki gibi taraftarımızın desteği ile etkili başladık ve 8 dakikada harika bir golle öne geçtik. Hemen hemen 30.dakikaya kadar süren bu baskımız ve gol bulma çabalarımız bu dakikadan sonra kendisini oyunu yavaşlatmaya ve rakibi bozmaya yönelik bir oyun anlayışına dönüştü. Özellikle Kayhan hoca kenardan oyuncularımıza çok sık bir şekilde el işaretleri ile oyunu yavaşlatma konusunda işaret verdi. İzmitte 15 bine yakın taraftar önünde oynarken bu kadar geriye yaslanmak ve topu rakibe bırakmak kesinlikle kabul edilebilecek bir şey değil. Son 10-12 dakika içinde rakip 5 korner kullandı ve neredeyse hiç yarı sahamızı geçemedik. Her nedense Kayhan hoca bu son 5-10 dakikada takımı ileriye çıkartmaya çalıştı ancak oda bir kaç kontra atak hariç olmadı.

Son dakikalarda yenilebilecek bir golün hesabını hiç kimse veremezdi. Özellikle Çengelköyün bu haftada yenilmesinden sonra puan kaybı yaşamak büyük bir sıkıntı olabilirdi. Şahsi fikrim olarak Çengelköyün yavaş yavaş şampiyonluk yarışından koptuğunu ve Tekirdağ ile Arnavutköyün hareketlenmeye başladığını söyleyebiliriz. Ancak şampiyonluk yarışındaki rakibimizin Tekirdağspor olacağı kanaatindeyim.


Gelelim maçın oyuncusuna.. Burak Süleyman.. Muhteşem Süleyman.. 20 numaralı formasıyla sahanın en iyi oyuncusu ve maçın yıldızıydı. Topu ayağına her aldığında adeta bir yıldız gibi attığı çalımlar ve topu ileriye taşımasıyla takımın hücum yönündeki en etkili ismi oldu. Uzun yıllardır takımımızda bu kadar kıvrak ve etkili bir oyuncu görmemiştik. Ve son bir not olarak eklemek isterim ki bu hafta Burak Özbakırı biraz eksik buldum. Umarım önümüzdeki hafta Çınarlı maçından da bir kaza yaşamadan 3 puanla ayrılırız.

18 Ocak 2015 Pazar

Keşan Anafartalar 0 - 3 Kocaelispor

Bölgesel Amatör Lig 12. hafta mücadelesinde Edirnede Keşan Anafartalar ile karşılaşan Kocaelisporumuz önceki yazımızda da bahsettiğimiz gibi zorluk yaşamadan 3 puanın sahibi olan taraf olmasını bildi. Gollerimizi Burak Süleyman, Burak Özbakır ve Sefa Narin kaydederken rakip son 2 dakikada gördüğü 2 kırmızı kart ile maçı 9 kişi tamamladı.


Takımımızın oynadığı güzel futbolun yanı sıra bir diğer dikkat çeken önemli unsur ise yeni transferimiz Burak Süleymanın muhteşem performansıydı. Hafta içinde sakat olduğu ve çok yüksek bir ihtimalle oynayamayacağı açıklanan Sinan Pektemekin yerini nasıl dolduracağız diye düşünürken Burak Süleyman sahaya çıktı ve tüm ipleri eline aldı. Daha takıma katılalı 2 hafta bile olmamasına rağmen çıktığı ilk maçında takımımızın rakip yarı sahadaki en etkili ismi olan Burak oyunada 1 gol ve 1 asistlik performansla muhteşem bir katkı sağladı.


Lider Çengelköyün, her iki ekibinde 1'er kırmızı kart gördüğü mücadelede Erokspora 1-0 yenilmesi bugün ekmeğimizin üzerine sürülen yağ oldu desek yeridir. Lider Çengelköyle puanlarını eşitleyen Kocaelispor sadece 1 averaj farkı ile 2. sırada bulunuyor.


Önümüzdeki hafta İzmit İsmet Paşa Stadyumunda Kozlu Belediyesporu konuk edecek olan ekibimize başarılar diliyor ve tüm İzmit halkını efsaneye destek olmaya çağırıyoruz. Bu haftada 3 puanın kolaylıkla geleceğine olan inancım tam.

Efsane geri dönüyor..




17 Ocak 2015 Cumartesi

Yeniden Sizlerleyiz

Yaklaşık 4 aylık bir ayrılığın ardından hepinize yeniden merhabalar. Geçtiğimiz dönemde e-postamda ve bloggerımda yaşadığım bazı teknik problemlerden dolayı blogda bulunan tüm resim ve videolar silinmişti. Uzun bir süredir bu konu üzerinde çalışmalarımızı sürdürdük ve tüm verilerimizi yenileyip yeniden sizlere döndük.

Değerlendirmelerimizi paylaşamadığımız bu süre zarfında Kocaelisporumuz adına gerçekten olumlu işler gerçekleşti. Ligin ilk yarısını lider Çengelköy'ün 3 puan gerisinde 12 maçta 24 puanla 2. sırada tamamladık.

Devre arası kampından yeni dönen takımımıza şimdilik Gölcükspordan Burak Süleyman ve Galatasaray U-19'dan İzmitli forvet Tunahan Ergül dahil oldu. Çalışmalarını sıkı bir şekilde sürdüren ekibimiz pazar günü ligin 2. yarısının ilk maçında Anafartalar deplasmanında mücadele edecek. Kocaelisporumuzun mutlak 3 puan ile döneceğine olan inancımız tam.

Bu süreçte gerçekleşen bir diğer önemli konu ise lisanslı ürünler. Forma, atkı ve berelerden sonra kupa bardak, anahtarlık ve 2015 takvimini Görkemspordan ve Belsa Plazadaki Akademi Spordan temin edebilirsiniz.

Unutmayın gerçek taraftar lisanslı ürün kullanandır.