29 Nisan 2014 Salı

Hoşçakal İki Gözüm

Veda ettik İsmet Paşa Stadına.. Veda ettik profesyonel liglere.. Veda ettik kupalara, Avrupa'ya.. Yazılacak çizilecek yüzlerce şey var ama hiç birisine gerek yok. Resimler, videolar anlatsın her şeyi..

3 hafta önce Bölgesel Amatör Lige düşen bir takım ve tribünlerde 10 bini aşkın taraftar..

Unutmadan söylemek gerekirse son maçımızda bizi yalnız bırakmayan Antalyaspor, Adana Demirspor, Ankaragücü, Bursaspor, Samsunspor, Trabzonspor ve daha adını sayamadığım tüm dostlarımıza sonsuz teşekkürlerimizi iletiyorum.






                 

Hoşçakal iki gözüm.. Sen ağlama..

7 Nisan 2014 Pazartesi

Elveda

Ne yazalım ki artık? Her şey buraya kadarmış. Bizi seven, sevmeyen herkese elveda.. Bu takımın bu hale gelmesinde emeği geçen herkesin Allah belasını versin. Utanması gereken biz değiliz, sizlersiniz. Bu şehri yönetenlerdir. Bizim hala başımız dik. Değil Bölgesel Amatör Lig'e, Süper Amatör Lige düşse de biz her zaman gerçek Kocaelispor'un peşinde olacağız. 1966 yılında kurulan 2 Türkiye Kupası olan, Avrupa kupalarında başarıdan başarıya koşan, yeşil-siyah Kocaelispor'un. Artık her şey mazide..


Hoşçakalın.. Elveda!