29 Nisan 2014 Salı

Hoşçakal İki Gözüm

Veda ettik İsmet Paşa Stadına.. Veda ettik profesyonel liglere.. Veda ettik kupalara, Avrupa'ya.. Yazılacak çizilecek yüzlerce şey var ama hiç birisine gerek yok. Resimler, videolar anlatsın her şeyi..

3 hafta önce Bölgesel Amatör Lige düşen bir takım ve tribünlerde 10 bini aşkın taraftar..

Unutmadan söylemek gerekirse son maçımızda bizi yalnız bırakmayan Antalyaspor, Adana Demirspor, Ankaragücü, Bursaspor, Samsunspor, Trabzonspor ve daha adını sayamadığım tüm dostlarımıza sonsuz teşekkürlerimizi iletiyorum.






                 

Hoşçakal iki gözüm.. Sen ağlama..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder