3 hafta önce Bölgesel Amatör Lige düşen bir takım ve tribünlerde 10 bini aşkın taraftar..
Unutmadan söylemek gerekirse son maçımızda bizi yalnız bırakmayan Antalyaspor, Adana Demirspor, Ankaragücü, Bursaspor, Samsunspor, Trabzonspor ve daha adını sayamadığım tüm dostlarımıza sonsuz teşekkürlerimizi iletiyorum.
Hoşçakal iki gözüm.. Sen ağlama..
.jpg)
.jpg)


Hiç yorum yok:
Yorum Gönder