Hoşçakalın.. Elveda!
7 Nisan 2014 Pazartesi
Elveda
Ne yazalım ki artık? Her şey buraya kadarmış. Bizi seven, sevmeyen herkese elveda.. Bu takımın bu hale gelmesinde emeği geçen herkesin Allah belasını versin. Utanması gereken biz değiliz, sizlersiniz. Bu şehri yönetenlerdir. Bizim hala başımız dik. Değil Bölgesel Amatör Lig'e, Süper Amatör Lige düşse de biz her zaman gerçek Kocaelispor'un peşinde olacağız. 1966 yılında kurulan 2 Türkiye Kupası olan, Avrupa kupalarında başarıdan başarıya koşan, yeşil-siyah Kocaelispor'un. Artık her şey mazide..
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder