9 Aralık 2015 Çarşamba

Güngören Belediyespor 1 - 2 Kocaelispor

Temsilcimiz Kocaelispor, deplasmanda İstanbul Güngörenspor'un konuğu oldu. Kocaelispor, maçı 2-1 yenerek liderlik koltuğunu kimseye kaptırmadı.

1 Aralık 2015 Salı

Kocaelispor 6 - 1 Arnavutköy Belediyespor

Bölgesel Amatör Lig'deki temsilcimiz lider Kocaelispor, grup sonuncusu Arnavutköy Belediyespor takımını İsmetpaşa Stadı'nda konuk etti. Kocaelispor, Arnavutköy Belediyespor'u 6-1 yenerek liderliğini sürdürdü. Ayrıca maçta bir de kırmızı kart çıktı. Kocaelispor ligde en yakın rakibiyle farkını 2'ye çıkardı. Gollerimizi Oğuzhan Türkmen (3), Sinan Pektemek, Sefa ve Burak Süleyman kaydetti.

Maça Hamza Mutlu'nun sakatlığı ve rakibinde seviyesinin bir derece belli olmasından dolayı daha ofansif bir kadro ile başladık. Her zaman olduğu gibi ilk golü bulmakta biraz zorlansakta Oğuzhan'ın mükemmel performansıyla perdeyi açtık ve arkası çok güzel ve hızlı bir şekilde geldi. Çift forvet oynamış olmanında içerideki maçlarda seyirci baskısıyla ne kadar işe yaradığını bir kere daha görmüş olduk.

Açıkçası bu maçın bizim için bir gösterge olmadığını aklımızdan çıkartmamalı ve rehavete kapılmamalıyız. Rakibimiz fazlasıyla güçsüz ve henüz galibiyeti olmayan bir ekipti. Güzel bir ofansif anlayışla sonuca gitmeyi başardık. Tüm oyuncularımızı ve teknik ekibi kutluyorum.

Önümüzdeki hafta Güngören Belediyespor deplasmanında olacağız. Yaklaşık 30-35 otobüs civarında bir katılımın olması bekleniyor. Umarım yakaladığımız bu galibiyet serisine İstanbul'da da devam ederiz ve ligin sonunda mutlu sona ulaşan taraf biz oluruz.

Not: Burçağ ve Hamit'in bu takımda kadroya girebilmeleri için çok ama çok çalışmaları gerekiyor.

Not 2: Deplasmana kayıt olmak için Facebooktaki Kocaelispor sayfasına isminizi mesaj olarak gönderebilirsiniz. ( Bu sayfa)


HALKIN TAKIMI KOCAELİSPOR !