16 Şubat 2015 Pazartesi

Sevdanın Ligi Olmaz



Ergene Velimeşespor - Kocaelispor

Oysa her şey çok güzel başlamıştı.. Kuruçeşme gişelerde toplandıktan sonra özel araçlarımızla Tekirdağ'a doğru müthiş bir heyecan ve coşkuyla yola koyulmuştuk. Hiç bir sorun veyahut çevirmeyle karşılaşmadan Tekirdağ'ın Ergene ilçesine saat 11.30 civarlarında ulaştık. Her zamanki gibi bizi bekleyen ve diğer tribünlere nazaran daha yeni ve sağlam gözüken portatif tribünlerde yerimizi aldık.

Maça her zamanki gibi aynı kadro, aynı diziliş ve aynı oyun taktiğiyle başladık. Tek değişiklik geçen hafta sakatlanan Kadirin yerine Osman Tuna'nın ilk 11'de başlamış olmasıydı. Maçın etkili başlayan taraf Velimeşespordu ve daha maçın ilk dakikasını bile doldurmadan çok tehlikeli bir atak gerçekleştirdiler ve Kılıç muhteşem bir reflekse topu kornere çeldi. İlk yarının devamı karşılıklı ataklarla geçti ve 0-0 sona erdi. İkinci yarı da ilk yarıdan çok farklı değildi. Nispeten daha etkili olduğumuz bile söylenebilir. Ancak sol kanadımızdan gelen bir yan topun ardından Kılıçarslan'ın sağından topu ağlarımızda gördük. İlerleyen dakikalarda da Murat Tiraki kırmızı kart görünce oyun tamamen koptu ve maçı 1-0 kaybettik.

Artık bu konuda Kayhan Hocayıda eleştirmeden edemeyeceğim. Şampiyonluk yolunda emin adımlarla yürüyen ve her hafta 15-20 bine oynayan bir takımın 4-5-1 dizilişinde ve sadece uzun top mantığıyla oynamasına bir türlü anlam veremiyorum. Gel gelelim 1-0 geriye düşüp takımımız 10 kişi kaldıktan sonra 86. dakikada çift forvete dönmenin mantıklı bir izahı nedir? Maça neden orta sahada Gökhan ile ayağa pas yapan çift forvet bir takım olarak başlamıyoruz, başlayamıyoruz? Maçtan önce kime sorsanız takımın ilk 11'ini ve hangi oyuncuların değişeceğini %99 tahmin eder. Burak Özbakır'ın yerine Aliberk ve 86'da Murat Kolburan..

Ayrıca son olarak İzmitteki maçlarımızda sahaya atılan en ufak bir bozuk para veya çakmağa ceza yağdıranların Ergene tribünlerindeki çoluk çocuğun maç boyunca yaktıkları en az 6-7 meşaleye ve sahaya atılanlara ne gibi bir ceza vereceğini merakla bekliyoruz. 

Umarım Kayhan Hoca ve diğer tüm futbolcu kardeşlerimiz bu yenilgiden gereken dersleri çıkarırlar ve yaptıkları hatalardan en kısa sürede dönerler. Bu sene şampiyon Kocaelispor..

Sağlam dediğimiz deplasman tribünün maçtan sonraki hali de görülmeye değerdi..

10 Şubat 2015 Salı

Her Şey Ortada

Kocaelispor Alman transfermarkt.com'un yaptığı habere göre sezon başından beri 10.100 taraftar ortalaması ile Spor Toto Süper(!) Ligdeki 14 takımı geride bıraktı. Özellikle son oynadığımız Büyükçekmece karşılaşmasındaki 20.750 taraftar sayısı ise Kasımpaşanın son 10 maçtaki seyirci toplamına eşit.

Biz susalım resimler konuşsun..



 Bölgesel Amatör Lig Kocaelispor - Büyükçekmece Belediyespor " 20.745 " taraftar



Spor Toto Süper Lig Eskişehirspor - Galatasaray " 111 " seyirci


Gördüğünüz gibi her şey.. Bütün Süper Ligler, bütün kupalar, her şey sizin olsun. 
Biz bu kenetlenmeyi özledik..

8 Şubat 2015 Pazar

Bu Rekor Senin İzmit!

Bugün oynanan Kocaelispor - Büyükçekmece müsabakasında umduğumuz gibi taraftar rekorunu kırdık ve adımızı tarihe yeniden altın harflerle yazdırmayı başardık.

Kulüp tarafından yapılan resmi açıklamaya göre 20.122 taraftarımızın yanı sıra, misafir seyirci, basın ve protokol tribünleri ile birlikte 20.745 kişi ile rekorumuzu kesinleştirmiş olduk.



Bu mükemmel tribün görüntülerinin ardından futbol adına konuşmamız gereken bir kaç konu olduğu kanaatindeyim. Özellikle ilk yarıda rakibimiz Büyükçekmece neredeyse tamamen tek kale top oynadı. İleri ucumuzda bulunan 1.60 boyundaki Tunahana rağmen hala uzun top oynamaya çalışan Kayhan hoca da hatasını anlamış olacak ki ikinci yarı Sinan Pektemeki oyuna aldı ve takım ayağında top tutmaya başladı. Her ne kadar tüm dengeleri elimize alamamış olsak da rakibin 10 kişi kalması ile ataklarımızı sıklaştırdık ve Muhteşem Süleyman'ın muhteşem asisti ile galibiyeti getiren golü kaydettik.


Büyükçekmece karşısında sezonun en kötü futbolunu oynadığımızı açıkça söyleyebilirim. Kılıçarslanın adeta Neuer havasında ön libero misali gereksiz ileri çıkışları da buna eklenince ilk yarı rakip kaleye tek şut dahi çekemedik.

Kılıçarslanın muhteşem 3 kurtarışını da yazmadan geçemeyeceğim. Umarım önümüzdeki haftalarda takımımız toparlanır yoksa Tekirdağ ve Arnavutköy gibi deplasmanlarda işimiz gerçekten zor olur.


Gelelim günün bizi en mutlu eden kısmına.. Hodri Meydana..

Bizi izlemeye devam edin..






 






                             
                                   



Bir daha ki rekoru yeni stadımızda 33 bin kişi ile kırmak dileği ile..

7 Şubat 2015 Cumartesi

Kayıp Plaket ve Xanthi


Konuya neresinden başlasak bilemedim. KEV Tesislerinin otele dönüştürüldüğü günlerde sokağa atılan flamalar, plaketler.. Ve bunları yoldan toplayan taraftarlar..

6 Eylül 1999 tarihinde tüm geliri depremzedelere bağışlanmak üzere Kocaelisporun, Yunanistan'ın Türk nüfusunun ağırlıklı olarak yaşadığı Xanthi (İskeçe) şehrinin takımı olan Skoda Xanthi ile yaptığı maçın anısına kulübümüze verilen kardeşlik ve dostluk plaketi geçtiğimiz günlerde 2 taraftarımız tarafından kulüp başkanımıza teslim edildi. Taraftarlarımızın yaptığı açıklama ise Kocaelisporun bugünkü durumunu özetler nitelikte: "tesisler otele çevrildiği sırada sokağa atılmıştı, yoldan alıp sakladık.."

3-2 kaybettiğimiz maçın ardından bilet geliri olan 120 bin dolar çek halinde direkt kulüp yöneticilerine teslim edilmişti. Özellikle iki takımın maç öncesi verdikleri güzel görüntüler ve Xanthi kulübünün göstermiş olduğu bu duyarlılık iki takım arasındaki dostluğun temellerinin atılmasını sağlamıştı. Maçtaki gollerimizi ise Ahmet Dursun ve İlker kaydetmişti.

Depremden doğan kardeşlikler unutulmaz.. Antalyaspor.. Xanthi..

Adım Adım Yürüyoruz Zafere


HEDEF 20 BİN !

Hedef 20 Bin !

Not edin bu pazar gününün tarihini bir yere. Yırtıp saklayın takvim yaprağını. Maçın biletini saklayın en sevdiğiniz kitabınızın arasında. Bu pazar günü tüm Türkiye bir Bölgesel Amatör Lig maçını takip edecek..

8 Şubat Pazar günü tüm İzmit, İsmetpaşa Stadına akın edecek ve Bölgesel Amatör Ligin taraftar rekorunu kıracak. Daha önce 14 bin 94 taraftar ile Aydınspor'un elinde bulunan rekoru bu pazar 20 bin taraftarla kıracağız.

Şehrin dört bir yanı yapılan çalışmalarla bu rekoru kırmaya davet ediliyor. Cuma günü okunan hutbesinden tutun, sokaklardaki afişine, il barosundan tutun tüm ulusal gazetelere kadar herkes bu maça çağrı yapıyor. 

Bu pazar adeta bir şölen alaına dönüşecek olan İzmitte herkes bu maçı konuşuyor, bu maçı bekliyor. Yanlış anlamayın Arsenal yada Dortmund gelmiyor İzmite. Rakip Büyükçekmece.. İyi günde herkes takımlarının yanında olur, taraftarlık kötü günde yalnız bırakmamaktadır.

Sene başında satılan 10 bin kombineden sonra çıkarılan tüm lisanslı ürünlerin adeta kapış kapış tüketilmesi, her maçın 10-14 bin arasında taraftara oynanması Bölgesel Amatör Ligde görülmüş duyulmuş şey midir? Unutmayın bizim adımız Kocaelispor. 

Bizi izlemeye devam edin..