14 Eylül 2014 Pazar

Sokakta Oynasan Kaldırımda Destekleriz

Tarihimizde ilk defa mücadele ettiğimiz Bölgesel Amatör Ligde ilk maçımızı dün Anafartalarsporla oynadık. Her ne kadar "özellikle ilk yarısı olmak üzere" maçın genelini tek kale oynasakta o golü bulamadığımız için maç 0-0 eşitlikle sona erdi. Tabi bunda maçı seyircisiz oynamış olmanın verdiği etkide büyük. Artık önümüzdeki hafta oynayacağımız Kozlu Bld. maçına odaklanıp şampiyonluk için sonuna kadar savaşmalıyız.




"Sokakta oynasan kaldırımda destekleriz" derken çok ciddiydik biz..

9 Eylül 2014 Salı

Kurtuluş Elbet Var

Kocaelispor'umuzun Bölgesel Amatör Lige düştüğü bir dönemde Kocaelispor'a gönül vermiş fedakar insanlar Kocaelispor yönetimini alıp imkanlar dahilinde Kocaelispor'u ayağa kaldırmaya çalışıyorlar. Yıllar sonra ilk defa camia bu denli bir birliktelik yakaladı. Kombine satışları da tarihimizin en büyük sayılarına ulaşmış durumda. Kombine bilet alan tüm Kocaeli halkına teşekkür ediyoruz. Kalan kombine biletlerinde en kısa sürede bitirilmesini diliyoruz.

Tüm camia seferber olmuşken takımımız sağda solda antrenman yaparak göçebe bir çalışma ortamı sürdürmektedir. Hedefimiz olan şampiyonluğa ulaşmamız için takımımıza düzgün bir çalışma ortamı sağlanmalıdır. Kocaelispor için yapılan tesislerde şu an başka takımlar antrenmanlarını yapmaktadırlar. Biz Kocaelispor için yapılan eski adıyla KEV Sefa Sirmen Tesisleri, yeni adıyla Grand Körfez Otelde Kocaelispor'umuzun daimi olarak kamp yapması ve antrenmanlarını burada yapmasını istiyoruz. Tesisleri olmayan bir takımın şampiyon olması oldukça zor bir durumdur. Adeta varlık içinde yokluk çekmekteyiz.

Tüm kamuoyu KEV Tesislerinin yapılış amacının Kocaelispor'a hizmet olduğunu bilmektedir. Bu tesisler yapılırken kağıt üzerinde KEV üzerine yapılmış olabilir ancak burasının Kocaelispor Tesisleri olduğunu tüm Türkiye bilmektedir. Ancak yasal mevzuat bu tesislerin KEV'e ait olduğunu gösteriyor. 


Sn.Sefa Sirmene ve KEV yöneticilerine seslenmek istiyoruz. Kocaeli halkının birliktelik sağlayıp küllerimizden doğmak için çaba sarf ettiği bu dönemde sizlerde üzerinize düşen görevi yaparak bu tesislerin daimi olarak Kocaelispor'un hizmetine açılması, burada ücretsiz olarak kamp ve antrenmanlarını yapması için girişimde bulunmanızı talep ediyoruz. Tüm yerel basın kuruluşlarından da bu konunun takipçisi olmalarını istiyoruz. Bu konuda gerekirse büyük bir yürüyüş yapmayı da planlıyoruz. 

İlk maçımızda cezalı olmamıza rağmen 14 Eylül 2014 Pazar günü İzmit İsmetpaşa Stadyumunda oynanacak olan ilk lig maçımıza da tüm taraftarlarımızı bekliyoruz. Atkımızla, formamızla, meşalemizle takımımıza stad dışından destek olacağız. 

Hodri Meydan Taraftarlar Derneği

23 Ağustos 2014 Cumartesi

Kombineler Hazır - Hedef 10 Bin

Yeni sezonun başlamasına çok az bir süre kala çalışmalarını Boluda sürdüren Kocaelisporumuzun bu sezon  ki kombine kart fiyatları ve kombinelerin satışa sunulduğu yerler açıklandı. Bu sezon öncekilerden çok farklı bir şekilde sadece kulüp binasından değil Kandıra, Karamürsel, Körfez ve Gölcük gibi diğer ilçelerimizden de belirli yerler ile anlaşılıp kombine kart satışları başlatıldı.
Bahri Yavuz ve ekibinin bu sezon için belirlediği kombine kart fiyatları gerek alınabilirlik konusunda gerekse belirtilen sayıların taşıdığı anlam konusunda oldukça uygun görünüyor. Yönetimin hedefi 10 bin kombine kart satışı yapmak. Fiyatlar ise şu şekilde:

Dağ Tarafı Kale Arkası: 19 TL
Deniz Tarafı Kale Arkası: 41 TL
Maraton: 66 TL
Numaralı B: 89 TL
Numaralı A: 262 TL

13 Ağustos 2014 Çarşamba

Süleyman Seba - Rahat Uyu

Türk futbolunun unutulmaz ismi, Beşiktaş'ın unutulmaz onursal başkanı Süleyman Seba'nın vefat haberini üzüntüyle almış bulunmaktayız. Tüm Türk futbol ailesinin ve Beşiktaş camiasının başı sağ olsun. 

Onuruyla, şerefiyle, babalığıyla bizlere yol gösteren büyük adam rahat uyu..




12 Ağustos 2014 Salı

Yeni Sezon Öncesi

Yeni sezona başlamamıza artık 1 aya yakın bir süre kaldı. Dün KASKF binasında yapılan kura çekimi sonrasında da grubumuz belli oldu. Uzun bir aradan sonra şansımız yaver gitti ve azda olsa kolay bir gruba düştük diyebiliriz. 11. Grupta yer alan Kocaelisporumuzun grubunda hangi takımlar var öncelikle onları yazalım;

-Kocaeli Çınarlıspor
-İstanbul Arnavutköy
-İstanbul Büyükçekmece
-İstanbul Çengelköy
-İstanbul Erokspor
-Zonguldak Karadeniz Ereğli
-Zonguldak Kozlu Belediyespor
-Tekirdağ Ergene Velimeşespor
-Tekirdağspor
-Edirne Gençlikspor
-Edirne Anafartalarspor
-Kırklareli Babaeskispor

Deplasmanlar açısından baktığımızda İzmite yakın ve güzel deplasmanlar olduğunu söyleyebiliriz. Grubumuzdaki takımların ayrıntılı analizlerini daha sonra yaparız fakat genel olarak değinmek gerekirse şunları söyleyebiliriz:

Arnavutköy ve Edirne Gençlikspor geçtiğimiz sezon bulundukları BAL grubunu 1.sırada bitirdiler ve 3. Lige çıkma şanslarını son anda play off'ta kaybettiler. Tekirdağspor ve Büyükçemeceninde mali anlamda çok güçlü olduğu göze çarpıyor.

Yaptığımız nokta transferler ve taraftarlarımızında ciddi derecede kenetlenmesi sonucunda bu gruptan şampiyon olarak 3.Lige çıkabileceğimize olan inancımız tam. Kısa bir süre sonra kombine kart satışlarımızda başlayacak ve yönetimin hedefi 10.000. Umarım bu hedefe ulaşabiliriz ve İzmit'in gerçek takımının hangisi olduğunu, sevdanın lig gözetmediğini, her şeyin para pul olmadığını birileri bir kez daha anlamış olur.
Unutmayın biz büyük Kocaelispor taraftarıyız.

23 Mayıs 2014 Cuma

Maziden Güzel Bir Anı

Bugün tesadüfen karşılaştığım bir videoyu sizlerle de paylaşmak istedim. İzlerken insanı gerçekten duygulandırıyor. Görüntüler 2009'da ki Kadıköy deplasmanına ait.




20 Mayıs 2014 Salı

Aşk Nedir?

Nedir sizin için aşk? Sevdiğinizin ellerinden tutup sinemaya gitmek yada bir kafede oturup güzel vakit geçirmek mi? Yoksa birlikte bisiklete binip güzel bir gezinin ardından pikniğe gidip eğlenmek mi? Kaçınız sırf sevdiği uğruna günlerce yol gitti? Kaçınız sırf sevdiği uğruna günlerce aç kaldı?

Aşk demek; acı demek, zorluk demek, çile demek ama her şeye rağmen tüm bunlardan mutlu olmak demektir. Sabahın 5'inde kalkıp aç karnına yola çıkmaktır aşk. Akşam üzeri çarşıda buluşup birlikte bir kaç saat vakit geçirmek demek değildir.

Biz aşıktık İzmit'in yeşiline, siyahına.. Ne kar, ne yağmur, ne çamur yıldırdı bizi.. Ne cebimizde paramız vardı nede sarıldığımız biri. İçimizi ısıtan tek sevdamızdı bu aşk..

Onların aşkına benzemez bizim sevdamız. Bugün onun, yarın başkası için çarpmaz kalbimiz. Bu yüzdendir ki onlar bilemezler gerçek aşkın değerini. Anlamazlar ellerindekinin kıymetini.. Belkide onlardan biri okuyacak bu yazıyı. Anlamayacak ama, anlayamayacak. Boş ver..

Sen sevdin mi bir kere seversin
En güzel yeşili, en güzel siyahı
Asla vazgeçmeden..

12 Mayıs 2014 Pazartesi

Belgrad - İzmit Hattı

Geçtiğimiz yaz tanık olduğum trajikomik bir anım doğrultusunda bu araştırmayı yapmaya karar verdim.

Temmuz aylarının sonuna doğru Sırbistan'da bulunduğum sırada aklıma gelen muhteşem (!) Sırp 3'lümüz hatırına Kızılyıldız'ın (Crvena Zvezda) efsanevi stadı Marakana'yı gezmek için yola çıktım. Zor da olsa tribünlere giriş için izin alabilmiştim. Tribünlerde oturan 27-28 yaşlarında genç biri boynumdaki Kocaelispor atkısını görünce konuşmak istedi ve aramızda eğlenceli, kısa bir sohbet geçti. Bana takımın çöküş nedenlerini, kulübün borçlarını anlattı. Jestroviçi bize nasıl kakaladıklarını ama Tutoric gitti diye yönetime çok büyük tepkiler yağdığını anlattı. Ama o sırada takımın borçlarının bizim yüzümüzden olduğunu söyleyemedim tabiki. İçimden de "siz bize futbolcuları kakaladınız, bizde paralarını ödemedik" diye geçirmedim desem yalan olur.

Ben de kısa bir araştırma yapıp muhteşem Sırplarımızın şuan ne durumda olduklarını ve Kızılyıldıza ne kadar borç kitlediğimizi ortaya çıkardım.

Dusan Andjelkovic: Kendisini çok sempatik bulurdum. Yüzüne baktığımda tam Avrupa Kupasına koy oynasın diyebileceğim bir Avrupai tip vardı ve Balkanların sıcaklığı yüzünden okunabiliyordu. Kendisi bize 3.5 Milyon TL'ye geldi ve sadece 6 maç oynadı. Şuanda 31 yaşında ve İzmit'ten "kaçtıktan" sonra 3 yıllık bir Rostov macerası yaşadı. Şimdi ise Rusya Ligi takımlarından Krasnodar'da forma giyiyor. Pek sık forma şansı bulamasada kendisini hala takip etmeye çalışıyorum.

Nenad Jestrovic: İlk izlediğimde işte Taner'in yanına gereken adam bu demiştim. Zaten geçmişte Anderletch formasıyla 100 maçta 61 gol, daha sonra Kızılyıldızda 28 maçta 15 gol atması bizi çok daha fazla heyecanlandırmaya yetmişti. Aslında ilk maçta attığı gol ile beni ciddi derecede de ümitlendirmişti. Kaçmasaydı belki gerçekten bir şeyler yapabilirdi. Kendisi bize 3.9 Milyon TL'ye mal oldu ve sadece 9 maçta forma giydi. Şuanda futbol yaşantısını sonlandırmış durumda.

Djordje Tutoric: İzlediğim hiç bir maçında pek güven verdiği söylenemez. Musa Büyükle karıştırırdım kendisini. Hep demişimdir bir takıma 2 kel fazla diye. Kendisinin bize maliyeti 1.1 milyon TL ve şuanda Kazakistanda FK Atyrau takımında forma giyiyor. 31 yaşındaki futbolcu "burada unutamayacağım tek şey" dediği taraftarların hatırına Kazakistanda 41 numaralı formayı terletiyor.

Sonuç olarak 3 futbolcunun bize maliyeti 8.5 Milyon TL. Ve buda yaklaşık olarak 3 milyon euro yapıyor ki bu ücret savaştan yeni çıkmış bir Balkan ülkesinin orta halli bir takımı için çok ciddi derecede yüksek bir rakam.

Buradan Marakana Stadyumunda tanıştığımız o abiye sesleniyorum; Evet abi biz borçlarımızı ödemediğimiz için Kızılyıldız yıllardır Avrupa'ya gidemiyor, futbolcularının maaşlarını ödeyemiyor, stadını yenileyemiyor ve şampiyonlukları Partizana kaptırıyor.

Düştüysek kalkarız be abi hep birlikte, daha ölmedik ya.. İzmit'ten selam olsun tüm Kızılyıldız sevdalılarına..

11 Mayıs 2014 Pazar

Anne..

17 Ağustos sabahın ilk ışıklarıyla aydınlanıyordu İzmit'in dar sokakları. Feryatlar hala dinmiyor ama yavaş yavaş da olsa toz bulutları terk etmeye başlıyordu İzmit'in gri gökyüzünü..

Gözlerini açtığında yanında sadece mahalleden bir kaç komşusunu görmüştü. Hepsi başına toplanmış yardım etmeye çalışıyorlardı. "Anne" dedi henüz 9 yaşındaki küçük çocuk. "Annem nerede?"..  Daha sonra yıkılan evlerini gördü.

Susmuştu çaresiz komşuları da aynı küçük çocuk gibi. Verebilecekleri bir cevapları yoktu. O an anladı olanları küçük çocuk. Kalkamadı yattığı soğuk betonun üzerinden. Dikti gözlerini semaya ve bir damla yaş aktı gözlerinden.

Artık bayram sabahlarında elini öpebileceği bir annesi yoktu. Okuldan döndüğünde onu karşılayacak, mezuniyet töreninde yanında olacak, düğününde elini öpeceği bir annesi yoktu artık. Belki de henüz bunların farkında değildi yaşı gereği. Ama ileride bir gün mutlaka hissedecekti eksikliğini.

Annelerimizin değerini onları kaybettikten sonra değil de kaybetmeden anlayalım. Onları kırmayalım, üzmeyelim. Bizleri her ne olursa olsun karşılıksız sevebilecek ve her zaman bizleri düşünecek tek varlık annemizdir. Bizlerin bu günlere gelmesinde emeği geçen tüm annelerimizin ellerinden öpüyoruz.

Anneler gününüz kutlu olsun..


9 Mayıs 2014 Cuma

Hala Bekliyoruz Seni..




Bir hayaldir koşuyoruz hala peşinden. Futbolcu olarak olmadı ama belki teknik direktör olarak gelirsin İzmit'e.

Seversin buraları korkma boşuna. Güzel bir pub açarız sana Hollanda usulü sıkılmazsın hem. Sen yeter ki gel İzmit çocuğu yalnız bırakmaz seni. Karaosmanoğlu'nu da dert etme yaparız biz ona bir şekil.


Her neyse, hala bekliyoruz seni Edgar Davids..

7 Mayıs 2014 Çarşamba

Finallerden Bir Final..

Günün anlam ve önemine binaen..

Tarih: 3 Nisan 2002, Yer: Bursa Atatürk Stadyumu



44. dakikada Cihan, 59. dakikada Lazarov, 82. dakikada Kaan Dobra (Dobrowski) ve 83. dakikada Serdar Topraktepe ile bulduğu gollerle maçı 4-0 kazanan taraf Kocaelispor oluyor ve 40. Türkiye Kupasını müzesine götürmeyi başarıyor. Bursa'ya giden binlerce taraftar ve İzmit'te kalan yüz binlerce taraftar sabahlara kadar eğlenip Türkiye Kupasını 2. kez müzelerine götürmenin ve yeniden Avrupa Kupalarına katılacak olmanın verdiği mutluluğu yaşıyorlar.

Bugün ise 52. Türkiye Kupası sahibini bulacak. Biz ise Bölgesel Amatör Ligdeyiz. Bugün hiç bir şey yapasım gelmiyor içimden. Akşama açarım arşivimi Kocaelispor - Beşiktaş maçını izlerim yeniden gözlerim dola dola. Belkide 2008'de İzmir'de oynanan Altay maçını yeniden izler, sokaklarda "şaaaaampiyonnn" nidalarıyla dolaşırım. Ama akşamki final maçını izlemek bugün yapacağım en son şey olur.

Bilmem hatırlayanınız var mı Bursa Atatürk Stadı "Çarşı pazar fark etmez, Hodri Meydan affetmez" tezahüratları ile inlerken Lazarovun attığı 2. golü ve ardından koşup kupayı kaldırışını.. Yada Hikmet Karaman'ın Beşiktaş kulübesine doğru eliyle 5 işareti yapmasını hatırlayanınız var mı? Peki ya ertesi hafta kupanın sapını Hıncal Uluç'a nasıl teslim ettiğimizi?

Bu akşam alın çocuğunuzu ona bu videoları izletin. Neden memleketinin takımını tutması gerektiğini anlatın ona. Lazarov'un, Dobrowski'nin attığı golleri izletin, İzmit'te 1 puan aldıktan sonra deliler gibi sevinç çığlıkları atan 3 büyütülmüşlerin acizliğini izletin, Sporting Lisbon maçını izletin yada Lokomotif Moskova maçındaki bandomuzu ama o 3 büyütülmüş takımların maçlarını izletmeyin. Evet bugünkü kupa finalinde yokuz. Belki profesyonel liglerde dahi yokuz ama elbet bu çöküşün bir de yükselişi olacak. O zaman ufukta sallanan bayrak, bizim bayrağımız olacak.

Yazımı döneminde Sporting Lisbon teknik direktörü Sir Boby Robson'un yardımcılığını yapan Jose Mourinho'nun Kocaelispor maçı öncesi söylediği sözle noktalandırmak istiyorum;

"Yurt dışındaki hazırlık maçlarında dahi bu kadar ateşli bir taraftarları varken Kocaeli'nde oynanacak maçın atmosferini düşünmek dahi uykularımı kaçırmama yetiyor."

29 Nisan 2014 Salı

Hoşçakal İki Gözüm

Veda ettik İsmet Paşa Stadına.. Veda ettik profesyonel liglere.. Veda ettik kupalara, Avrupa'ya.. Yazılacak çizilecek yüzlerce şey var ama hiç birisine gerek yok. Resimler, videolar anlatsın her şeyi..

3 hafta önce Bölgesel Amatör Lige düşen bir takım ve tribünlerde 10 bini aşkın taraftar..

Unutmadan söylemek gerekirse son maçımızda bizi yalnız bırakmayan Antalyaspor, Adana Demirspor, Ankaragücü, Bursaspor, Samsunspor, Trabzonspor ve daha adını sayamadığım tüm dostlarımıza sonsuz teşekkürlerimizi iletiyorum.






                 

Hoşçakal iki gözüm.. Sen ağlama..

7 Nisan 2014 Pazartesi

Elveda

Ne yazalım ki artık? Her şey buraya kadarmış. Bizi seven, sevmeyen herkese elveda.. Bu takımın bu hale gelmesinde emeği geçen herkesin Allah belasını versin. Utanması gereken biz değiliz, sizlersiniz. Bu şehri yönetenlerdir. Bizim hala başımız dik. Değil Bölgesel Amatör Lig'e, Süper Amatör Lige düşse de biz her zaman gerçek Kocaelispor'un peşinde olacağız. 1966 yılında kurulan 2 Türkiye Kupası olan, Avrupa kupalarında başarıdan başarıya koşan, yeşil-siyah Kocaelispor'un. Artık her şey mazide..


Hoşçakalın.. Elveda!



11 Mart 2014 Salı

Daha Hiç Bir Şey Bitmedi

Evet artık ligin sonlarına yaklaşmaya başladık. Daha doğrusu Kocaelisporun sonuna yaklaşmaya başladık. Ligin bitimine 9 hafta kaldı ve küme düşme hattının üstüyle aramızda 8 puanlık bir fark var. Özellikle önümüzdeki fikstür göz önüne alındığında çok zor bir 9 hafta bizleri bekliyor. Bu son 9 haftalık fikstürün 4 haftasında ligin ilk 5 sırası içinde bulunan takımlarla maç yapacağız ki bu 4 maçın 3'ü deplasmanda olacak.

Aslına bakarsanız takımımızın geçmiş haftalardaki performansı göz önüne alındığında %95 küme düştüğümüzü rahatlıkla söyleyebiliriz. Ama insan inanmak istemiyor, başka bir çıkış yolu arıyor. Bu 9 haftalık periyotta en az 5 yada 6 maçtan galibiyet alabilirsek bu ligde kalırız. Bu puan hesabını en son 2008-2009 sezonunda süper ligden düşmememiz için yapmıştım. Son 7 haftalık periyotun neredeyse hepsini kazanmamız lazımdı ki öyle bir şey ne yazık ki olmadı. 


En iyimser bir şekilde şöyle bir hesap yaparsak;

30. Hafta Saffet Sancaklının takımı İstanbulspor'u
31. Hafta içeride Erzincan Refahiyespor'u
32. Hafta Gölcük'ü
33. Hafta içeride Yimpaş Yozgatspor'u
34. Hafta Ankara deplasmanında Çamlıdere Şekerspor'u

yenebilme ihtimalimizin çok yüksek olduğunu düşünüyorum.

26, 27, 28 ve 29. haftalarda neler yaparız bilemiyorum. Bu 4 haftadan (ilk 5 sıradaki 4 takımdan) çıkarabileceğimiz her türlü puan bizim için kar olacaktır. 

Şahsi fikrim olarak kalan 9 haftadan 15-17 arasında puan çıkarabilirsek biz bu ligde kalırız. Ve asıl kurtuluş savaşımız bundan sonra başlar. 30 Martta Kocaelisporun düşmesine izin verenleri bizde o koltuktan düşüreceğiz ve herkese gereken cevabı vereceğiz. Yeni sezona da Sefa Sirmenin önderliğinde yeni bir yönetim ve transfer yasağının da kalkması ile birlikte fırtına gibi bir giriş yapabilir ve her şeye yeniden başlayabiliriz.

Tabi bu dediğim her şey en başta söylediğim gibi en iyi ihtimalle olabilecekler. En kötü ihtimali düşünmek bile istemiyorum. Umarım her şey istediğimiz gibi olur ve bizi bu durumlara düşürmeye çalışanlara gereken cevabı verebiliriz. Unutmayın daha hiç bir şey bitmedi #KocaelisporYaşıyor.

9 Şubat 2014 Pazar

Anadolu Üsküdar - Kocaelispor

Bir takım düşünün 3. Lig 3. Grubun dibine demir atmış amatör lige düşmeyi bekliyor. Bir de o takımın taraftarlarını düşünün bu halde bile 17 otobüs deplasmana gidiyor. Otobüs yetmediği için de yaklaşık 250-300 kişi İzmitte kalıyor.

Geçtiğimiz hafta Kayseri Şekerspor karşısında güzel denilebilecek bir oyunla aldığımız 3 puan sonrası camiada ciddi derecede bir hareketlenme oldu. Anadolu Üsküdar maçından alınacak puan yada puanlar şehrin yeniden kenetlenmesinde çok büyük bir etken olacaktı. Hafta başında Hodri Meydan grubunun yaptığı açıklamayla adeta İzmit, Üsküdara akın etti. Her şey alınacak 3 puan içindi. Otobüs sıkıntısı yok açıklamasına rağmen yaklaşık 300 taraftarımız İzmitte kaldı. Beylerbeyi stadında da durum farklı değildi. İçeri girebilen taraftarlarımız girdi ancak taraftarımızın bir kısmıda stat dışında kaldı.

Oynanılan oyuna bakacak olursak her zamankinden farklı değildi. Mahkum bir oyun oynayıp kontra ataklarla pozisyon bulmaya çalıştık ancak başarılı olamadık. Zeminin sunni çim olmasıda futbolcularımızı etkilemiş gibi görünüyordu. Anadolu Üsküdar takımı ilk yarıda bulduğu 2 golle maçı 2-0 kazandı ve play-off hattına ciddi derecede yaklaştı.

Önümüzde hafta İsmetpaşa Stadında Denizli BŞB ile oynuyoruz. Özellikle Denizlinin bu hafta Bafraya yenilmesi bizi 3 puan konusunda azda olsa umutlandırdı. Önümüzdeki 2 hafta ligdeki kaderimizi etkileyecek en önemli 2 hafta. Denizli ve Bafra maçlarından alınacak en kötü 4 puanla ligde kalma umutlarımızı çok ciddi derecede yükseltmiş oluruz. tüm taraftarlarımızı Denizli maçında takımımıza destek vermeye davet ediyoruz.

Artık umuyoruz ki birileri taraftarların çırpınışını, bu ligi hak etmediğimizi görüp bu takıma sahip çıkar. Kocaelispor Yaşıyor!

9 Ocak 2014 Perşembe

En Güzel Yeşili En Güzel Siyahı

Bilirsin karşılık vermeyeceğini
Bilirsin senin uğruna bir şeyler yapmayacağını
Belki de yapamayacağını
Bilirsin hiçbir zaman ellerine dokunamayacağını
Ama yine de seversin
Adını bilemezsin
Aşk? Tutku? Saplantı?
Neydi adı?
Düşersin onun uğruna yollara
Çok uzak yerlere
Kilometrelerce
Açsındır belki, belki susuz
Belki de çok üşüyorsundur
Ama önemsizdir bunlar, unutursun
Gelmez hiç biri aklına, gelemez
Tek düşünce var o an kafada
Adını bilemediğin o şey
Ne kadar mı?
90 dakika
Sadece 90 dakika görürsün
Özlem giderir kokusunu içine çekersin
Elini tutamazsın evet
Yanağını okşayamazsın
Ama o hissi yaşamak
O kokuyu iliklerinde hissetmek
Nelere eş değer tahmin bile edemezsin
Belki sonu mutlu bitmez
Üzülürsün
Ama vazgeçmezsin
Herkes yapamaz bunu
Taşıyamaz bu ağırlığı
Derler ya hani
Bizim gibi sevmek yürek ister diye
Yaşarsın bu sözü
Ta dibine kadar yaşarsın
Herkes sevemez bizim gibi
Bir koku uğruna
Bir kere görmek uğruna
Açlık, susuzluk, çile, cefa
Zordur böyle sevmek
Katlanamaz her yürek
Çok eziyet çekersin
Ama bırakmazsın
Bırakamazsın
Nedendir bilemezsin
Sorarlar söyleyemezsin
Bilmeyenler anlamaz
Saçma gelir
Sen onu yüreğinde yaşarsın
Çıkmaz ordan
Bırak bu sevdayı derler
Değmez derler
Adını bile bilmiyorsun derler
Adı neydi biliyor musun?
Adı aşktı bu eziyetin, çilenin
Boş ver sen onları
İsteseler de anlayamazlar
Sen sevdin mi bir kere seversin
En güzel yeşili, en güzel siyahı..
Asla vazgeçmeden..