12 Ağustos 2014 Salı

Yeni Sezon Öncesi

Yeni sezona başlamamıza artık 1 aya yakın bir süre kaldı. Dün KASKF binasında yapılan kura çekimi sonrasında da grubumuz belli oldu. Uzun bir aradan sonra şansımız yaver gitti ve azda olsa kolay bir gruba düştük diyebiliriz. 11. Grupta yer alan Kocaelisporumuzun grubunda hangi takımlar var öncelikle onları yazalım;

-Kocaeli Çınarlıspor
-İstanbul Arnavutköy
-İstanbul Büyükçekmece
-İstanbul Çengelköy
-İstanbul Erokspor
-Zonguldak Karadeniz Ereğli
-Zonguldak Kozlu Belediyespor
-Tekirdağ Ergene Velimeşespor
-Tekirdağspor
-Edirne Gençlikspor
-Edirne Anafartalarspor
-Kırklareli Babaeskispor

Deplasmanlar açısından baktığımızda İzmite yakın ve güzel deplasmanlar olduğunu söyleyebiliriz. Grubumuzdaki takımların ayrıntılı analizlerini daha sonra yaparız fakat genel olarak değinmek gerekirse şunları söyleyebiliriz:

Arnavutköy ve Edirne Gençlikspor geçtiğimiz sezon bulundukları BAL grubunu 1.sırada bitirdiler ve 3. Lige çıkma şanslarını son anda play off'ta kaybettiler. Tekirdağspor ve Büyükçemeceninde mali anlamda çok güçlü olduğu göze çarpıyor.

Yaptığımız nokta transferler ve taraftarlarımızında ciddi derecede kenetlenmesi sonucunda bu gruptan şampiyon olarak 3.Lige çıkabileceğimize olan inancımız tam. Kısa bir süre sonra kombine kart satışlarımızda başlayacak ve yönetimin hedefi 10.000. Umarım bu hedefe ulaşabiliriz ve İzmit'in gerçek takımının hangisi olduğunu, sevdanın lig gözetmediğini, her şeyin para pul olmadığını birileri bir kez daha anlamış olur.
Unutmayın biz büyük Kocaelispor taraftarıyız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder