23 Mayıs 2014 Cuma

Maziden Güzel Bir Anı

Bugün tesadüfen karşılaştığım bir videoyu sizlerle de paylaşmak istedim. İzlerken insanı gerçekten duygulandırıyor. Görüntüler 2009'da ki Kadıköy deplasmanına ait.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder