Aşk demek; acı demek, zorluk demek, çile demek ama her şeye rağmen tüm bunlardan mutlu olmak demektir. Sabahın 5'inde kalkıp aç karnına yola çıkmaktır aşk. Akşam üzeri çarşıda buluşup birlikte bir kaç saat vakit geçirmek demek değildir.
Biz aşıktık İzmit'in yeşiline, siyahına.. Ne kar, ne yağmur, ne çamur yıldırdı bizi.. Ne cebimizde paramız vardı nede sarıldığımız biri. İçimizi ısıtan tek sevdamızdı bu aşk..
Onların aşkına benzemez bizim sevdamız. Bugün onun, yarın başkası için çarpmaz kalbimiz. Bu yüzdendir ki onlar bilemezler gerçek aşkın değerini. Anlamazlar ellerindekinin kıymetini.. Belkide onlardan biri okuyacak bu yazıyı. Anlamayacak ama, anlayamayacak. Boş ver..
Sen sevdin mi bir kere seversin
En güzel yeşili, en güzel siyahı
Asla vazgeçmeden..
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder