Evet
artık ligin sonlarına yaklaşmaya başladık. Daha doğrusu Kocaelisporun sonuna
yaklaşmaya başladık. Ligin bitimine 9 hafta kaldı ve küme düşme hattının
üstüyle aramızda 8 puanlık bir fark var. Özellikle önümüzdeki fikstür göz önüne
alındığında çok zor bir 9 hafta bizleri bekliyor. Bu son 9 haftalık fikstürün 4
haftasında ligin ilk 5 sırası içinde bulunan takımlarla maç yapacağız ki bu 4
maçın 3'ü deplasmanda olacak.
Aslına bakarsanız takımımızın geçmiş haftalardaki
performansı göz önüne alındığında %95 küme düştüğümüzü rahatlıkla
söyleyebiliriz. Ama insan inanmak istemiyor, başka bir çıkış yolu arıyor. Bu 9
haftalık periyotta en az 5 yada 6 maçtan galibiyet alabilirsek bu ligde
kalırız. Bu puan hesabını en son 2008-2009 sezonunda süper ligden düşmememiz
için yapmıştım. Son 7 haftalık periyotun neredeyse hepsini kazanmamız lazımdı
ki öyle bir şey ne yazık ki olmadı.
En iyimser bir şekilde şöyle bir hesap yaparsak;
30. Hafta Saffet Sancaklının takımı İstanbulspor'u
31. Hafta içeride Erzincan Refahiyespor'u
32. Hafta Gölcük'ü
33. Hafta içeride Yimpaş Yozgatspor'u
34. Hafta Ankara deplasmanında Çamlıdere Şekerspor'u
yenebilme ihtimalimizin çok yüksek olduğunu düşünüyorum.
26, 27, 28 ve 29. haftalarda neler yaparız bilemiyorum. Bu 4 haftadan (ilk 5 sıradaki 4 takımdan) çıkarabileceğimiz her türlü puan bizim için kar olacaktır.
Şahsi fikrim olarak kalan 9 haftadan 15-17 arasında puan çıkarabilirsek biz bu ligde kalırız. Ve asıl kurtuluş savaşımız bundan sonra başlar. 30 Martta Kocaelisporun düşmesine izin verenleri bizde o koltuktan düşüreceğiz ve herkese gereken cevabı vereceğiz. Yeni sezona da Sefa Sirmenin önderliğinde yeni bir yönetim ve transfer yasağının da kalkması ile birlikte fırtına gibi bir giriş yapabilir ve her şeye yeniden başlayabiliriz.
Tabi bu dediğim her şey en başta söylediğim gibi en iyi ihtimalle olabilecekler. En kötü ihtimali düşünmek bile istemiyorum. Umarım her şey istediğimiz gibi olur ve bizi bu durumlara düşürmeye çalışanlara gereken cevabı verebiliriz. Unutmayın daha hiç bir şey bitmedi #KocaelisporYaşıyor.