Bilirsin karşılık vermeyeceğini
Bilirsin senin uğruna bir şeyler yapmayacağını
Belki de yapamayacağını
Bilirsin hiçbir zaman ellerine dokunamayacağını
Ama yine de seversin
Adını bilemezsin
Aşk? Tutku? Saplantı?
Neydi adı?
Düşersin onun uğruna yollara
Çok uzak yerlere
Kilometrelerce
Açsındır belki, belki susuz
Belki de çok üşüyorsundur
Ama önemsizdir bunlar, unutursun
Gelmez hiç biri aklına, gelemez
Tek düşünce var o an kafada
Adını bilemediğin o şey
Ne kadar mı?
90 dakika
Sadece 90 dakika görürsün
Özlem giderir kokusunu içine çekersin
Elini tutamazsın evet
Yanağını okşayamazsın
Ama o hissi yaşamak
O kokuyu iliklerinde hissetmek
Nelere eş değer tahmin bile edemezsin
Belki sonu mutlu bitmez
Üzülürsün
Ama vazgeçmezsin
Herkes yapamaz bunu
Taşıyamaz bu ağırlığı
Derler ya hani
Bizim gibi sevmek yürek ister diye
Yaşarsın bu sözü
Ta dibine kadar yaşarsın
Herkes sevemez bizim gibi
Bir koku uğruna
Bir kere görmek uğruna
Açlık, susuzluk, çile, cefa
Zordur böyle sevmek
Katlanamaz her yürek
Çok eziyet çekersin
Ama bırakmazsın
Bırakamazsın
Nedendir bilemezsin
Sorarlar söyleyemezsin
Bilmeyenler anlamaz
Saçma gelir
Sen onu yüreğinde yaşarsın
Çıkmaz ordan
Bırak bu sevdayı derler
Değmez derler
Adını bile bilmiyorsun derler
Adı neydi biliyor musun?
Adı aşktı bu eziyetin, çilenin
Boş ver sen onları
İsteseler de anlayamazlar
Sen sevdin mi bir kere seversin
En güzel yeşili, en güzel siyahı..
Asla vazgeçmeden..
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder