24 Aralık 2013 Salı

Gün Geçtikçe Büyüyoruz

Bugün blogumuzun ilk ayını doldurmuş bulunmaktayız. Bu 1 aylık süreçte gerek lig maçlarını, gerekse geçmişle ilgili konuları yazma imkanım oldu. Aslına bakarsanız yazmaya pek alışık olduğum söylenemez. Ama dilimiz döndüğünce, elimizden geldiğince teK Sevdamız olan Kocaelispor hakkında yazmaya çalışıyoruz. Geçtiğimiz bu süreçte blog beklediğimden çok daha hızlı bir şekilde büyüdü. Bir ay gibi bir sürede an itibariyle 586 tekil kullanıcıya ulaşması benim açımdan çok sevindirici.

Bloga eklemiş olduğumuz "Videolar" bölümünün yanı sıra "Nostalji" adında bir sayfa daha eklemek amacındayız. Bizlere iletmek istediğiniz nostaljik resimleriniz, videolarınızı "İletişim" bölümünden bizlere gönderebilir ve bu sayfada yayınlanmasını sağlayabilirsiniz.

Blogda olmasını istediğiniz bölümler yada öneri, tavsiye ve eleştiriler hakkında "İletişim" bölümünden bizlere ulaşabilirsiniz. Bize yapılan geri dönüşlere göre blogu dahada güzelleştirmek adına elimizden geldiğince uğraşmaya devam edeceğiz. Takipçilerimize teşekkür ediyoruz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder