Son 4-5 haftaya nazaran dolu bir tribün karşısında başladı mücadele. İki takımda açık bir futbolu tercih etmesi zevkli bir mücadele izlememize neden oldu. Ama her nedense kazanmamız gereken bu mücadelede neden 5'li savunmayla maça başladığımızı bir türlü anlayamadım. Her zamanki kadroyla çıkmıştı Emre hoca yine bizi yanıltmadı. İlk yarı karşılıklı ataklar şeklinde gelişti ve takımımız soyunma odasına 0-0 beraberlikle girdi.
İkinci yarıya fırtına gibi başlayan Kocaelispor sağlı sollu ataklar geliştiriyor bizlere gol artık geliyor dedirtiyordu. Ama bulduğumuz bu pozisyonlar sırasında verdiğimiz açıklarıda unutmamak gerek. Maç boyunca rakibin tam 4 şutu direkten döndü ve bu çok ciddi bir rakam.
Dakika 77'de 77 numaralı formasıyla Sefa Narin durumu 1-0'a getiren golü kaydetti. Maçın bu skorla biteceğini beklerken uzatma dakikalarında Yasin sahneye çıktı ve maçın skorunu belirledi 2-0. ' hafta üst üste aldığımız 3 puanla bir anda üzerimizdeki rakiplerle aramızdaki puan farkını kapattık ve devre arasına gerçekten moralli bir şekilde girdik.
Şu andan itibaren yönetimin, kent büyüklerinin, iş adamlarının, belediye başkan adaylarının ve büyükşehir belediye başkanımızın tüm güçleriyle transfer yasağımızı kaldırmak için uğraşmaları gerekmektedir. Herkes biliyor ki transfer yasağı kalkmaz ise Amatör Lige düşmemiz kaçınılmaz.
Özellikle geçtiğimiz hafta bir anda Sefa Sirmen'in Yılmaz Vural ve Serhat Akın konusunu halletmesi hem takımımız açısından hemde kendisinin belediye başkan adaylığı açısından gerçekten önemli bir adım olduğu kanısındayım. Bugün maçın ilk yarısında tribünlerden "Büyük başkan Sefa Sirmen" sloganları yükselince zaten maça 10 dakika geç gelen Nevzat Doğan olduğu yerden fırlayıp daha ilk yarı bitmeden stadı terketti.
Hodri Meydan grubu daha sezon başında grup olarak seçimlerde Sefa Sirmeni destekleyeceğini zaten açıklamıştı. Nevzat Doğanın neden böyle bir tepki verdiğini anlamak mümkün değil gerçekten.
Yönetimin hafta içi yaptığı açıklamada transfer yasağının kalktığı gibi alınması gereken futbolcuların Engin Korukırında desteğiyle şimdiden belirlendiğini, tüm kamp planının hazır olduğunu açıklaması gerçekten önemli bir adım. Umarım her şey planlandığı gibi gider ve en kısa sürede transfer yasağını kaldırıp transferlerimizi gerçekleştirip ligin ikinci yarısına güzel bir başlangıç yaparız.Belki bu devre arası bir efsanenin yeniden doğuşu olur kim bilir?

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder