2 Aralık 2013 Pazartesi

Seriye Devam (!)

Artık çok fazlada yazacak bir şey kalmadı.. Ne yazalım ki? Daha 10 sene önce UEFA Kupasında oynayan, Türkiye Kupası kaldıran, Türkiye'nin en zengin ilinin takımının Bölgesel Amatör Lige nasıl düştüğünü mü? Bütün maç yatan, sadece pas yapan, doğru düzgün kalemize gelmeyen Gölcükspora karşı atağa dahi çıkamadık. Doğru düzgün pas yapamadık, pres yapamadık.  Son dakikalara doğru şöyle bir kıpırdadık ama 2 tane %100 pozisyon kaçırınca dönen topta kalemizde golü gördük.


Hakikaten tamamen yatan bir Gölcükspor vardı sahada. Ama bizde de kendini Milito zanneden bir forvet(!), kendini Puyol zanneden stoper ikilisi ve daha niceleri. Açıkça söylemek gerekirse bunlar Süper Amatör Lig'de dahi kendilerini kadroya zor sokarlar.


Bu futbolcu(!) topluluğunun bu takıma nasıl girdiğini herkes bizden daha iyi biliyor aslında bu konuyu tekrar açmaya gerek yok. Ama artık bu takımla olacak iş değil. Ya devre arasında bu transfer yasağı kaldırılır, yada Kocaelispor tamamen ligden çekilir. O formayı giyen kişi, giydiği formanın Kocaelispor forması olduğunu bilecek.  Başka yolu yok bunun..

Körfezi aleme rezil ettiniz!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder