Hakikaten tamamen yatan bir Gölcükspor vardı sahada. Ama bizde de kendini Milito zanneden bir forvet(!), kendini Puyol zanneden stoper ikilisi ve daha niceleri. Açıkça söylemek gerekirse bunlar Süper Amatör Lig'de dahi kendilerini kadroya zor sokarlar.
Bu futbolcu(!) topluluğunun bu takıma nasıl girdiğini herkes bizden daha iyi biliyor aslında bu konuyu tekrar açmaya gerek yok. Ama artık bu takımla olacak iş değil. Ya devre arasında bu transfer yasağı kaldırılır, yada Kocaelispor tamamen ligden çekilir. O formayı giyen kişi, giydiği formanın Kocaelispor forması olduğunu bilecek. Başka yolu yok bunun..
Körfezi aleme rezil ettiniz!!
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder