9 Aralık 2013 Pazartesi

Y. Yozgat - Kocaelispor

Bir deplasman macerası daha sona erdi. Bu sefer şeytanın bacağını kıran Kocaelispor son dakikalarda bizi biraz kanser etsede sahadan 2-3 galibiyetle ayrılmayı başardı..

Aslında çok şaşırılacak bir şekilde başlamıştı mücadele. Sezon başından beri süre gelen ilk 15 dakika kabusumuz bu maçta ters tepmişti ve 8. dakikada Berkayla öne geçen taraf biz olduk. Aslında golden hemen sonra Berkayın sakatlanıp yerini Barışa bırakması bizi biraz tedirgin etmişti. İlk yarının sonlarına doğru Yolcu ile farkı 2'ye çıkarmış bizi daha fazla şoke etmişti. Ama 2. yarı işler tersine döndü. Oyuna sonradan giren Barış Civelek önce kendi kalesine golü attı daha sonrada kırmızı kartı görüp takımımızı 10 kişi bıraktı.

Maçın son dakikalarına doğru Yozgat 2-2'lik beraberliği yakalayınca yine umutlarımız suya düşmüştü. Ancak 68. dakikada sahneye Melih Ahmet çıktı ve 8 hafta aradan sonra 3 puan almamızı sağlayan golü attı.

Maçın görüntüleri olmadığı için performansımız hakkında bir yorum yapamayacak olsamda yinede bu galibiyet için herkese ayrı ayrı teşekkür etmek istiyorum. Umarım önümüzdeki hafta içerde Şekerspor karşısında alacağımız 3 puan ile devre arasına çok rahat bir şekilde gireriz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder