14 Eylül 2014 Pazar

Sokakta Oynasan Kaldırımda Destekleriz

Tarihimizde ilk defa mücadele ettiğimiz Bölgesel Amatör Ligde ilk maçımızı dün Anafartalarsporla oynadık. Her ne kadar "özellikle ilk yarısı olmak üzere" maçın genelini tek kale oynasakta o golü bulamadığımız için maç 0-0 eşitlikle sona erdi. Tabi bunda maçı seyircisiz oynamış olmanın verdiği etkide büyük. Artık önümüzdeki hafta oynayacağımız Kozlu Bld. maçına odaklanıp şampiyonluk için sonuna kadar savaşmalıyız.




"Sokakta oynasan kaldırımda destekleriz" derken çok ciddiydik biz..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder