Maça her zamanki gibi aynı kadro, aynı diziliş ve aynı oyun taktiğiyle başladık. Tek değişiklik geçen hafta sakatlanan Kadirin yerine Osman Tuna'nın ilk 11'de başlamış olmasıydı. Maçın etkili başlayan taraf Velimeşespordu ve daha maçın ilk dakikasını bile doldurmadan çok tehlikeli bir atak gerçekleştirdiler ve Kılıç muhteşem bir reflekse topu kornere çeldi. İlk yarının devamı karşılıklı ataklarla geçti ve 0-0 sona erdi. İkinci yarı da ilk yarıdan çok farklı değildi. Nispeten daha etkili olduğumuz bile söylenebilir. Ancak sol kanadımızdan gelen bir yan topun ardından Kılıçarslan'ın sağından topu ağlarımızda gördük. İlerleyen dakikalarda da Murat Tiraki kırmızı kart görünce oyun tamamen koptu ve maçı 1-0 kaybettik.
Artık bu konuda Kayhan Hocayıda eleştirmeden edemeyeceğim. Şampiyonluk yolunda emin adımlarla yürüyen ve her hafta 15-20 bine oynayan bir takımın 4-5-1 dizilişinde ve sadece uzun top mantığıyla oynamasına bir türlü anlam veremiyorum. Gel gelelim 1-0 geriye düşüp takımımız 10 kişi kaldıktan sonra 86. dakikada çift forvete dönmenin mantıklı bir izahı nedir? Maça neden orta sahada Gökhan ile ayağa pas yapan çift forvet bir takım olarak başlamıyoruz, başlayamıyoruz? Maçtan önce kime sorsanız takımın ilk 11'ini ve hangi oyuncuların değişeceğini %99 tahmin eder. Burak Özbakır'ın yerine Aliberk ve 86'da Murat Kolburan..
Ayrıca son olarak İzmitteki maçlarımızda sahaya atılan en ufak bir bozuk para veya çakmağa ceza yağdıranların Ergene tribünlerindeki çoluk çocuğun maç boyunca yaktıkları en az 6-7 meşaleye ve sahaya atılanlara ne gibi bir ceza vereceğini merakla bekliyoruz.
Umarım Kayhan Hoca ve diğer tüm futbolcu kardeşlerimiz bu yenilgiden gereken dersleri çıkarırlar ve yaptıkları hatalardan en kısa sürede dönerler. Bu sene şampiyon Kocaelispor..
Sağlam dediğimiz deplasman tribünün maçtan sonraki hali de görülmeye değerdi..

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder