8 Şubat Pazar günü tüm İzmit, İsmetpaşa Stadına akın edecek ve Bölgesel Amatör Ligin taraftar rekorunu kıracak. Daha önce 14 bin 94 taraftar ile Aydınspor'un elinde bulunan rekoru bu pazar 20 bin taraftarla kıracağız.
Şehrin dört bir yanı yapılan çalışmalarla bu rekoru kırmaya davet ediliyor. Cuma günü okunan hutbesinden tutun, sokaklardaki afişine, il barosundan tutun tüm ulusal gazetelere kadar herkes bu maça çağrı yapıyor.
Bu pazar adeta bir şölen alaına dönüşecek olan İzmitte herkes bu maçı konuşuyor, bu maçı bekliyor. Yanlış anlamayın Arsenal yada Dortmund gelmiyor İzmite. Rakip Büyükçekmece.. İyi günde herkes takımlarının yanında olur, taraftarlık kötü günde yalnız bırakmamaktadır.
Sene başında satılan 10 bin kombineden sonra çıkarılan tüm lisanslı ürünlerin adeta kapış kapış tüketilmesi, her maçın 10-14 bin arasında taraftara oynanması Bölgesel Amatör Ligde görülmüş duyulmuş şey midir? Unutmayın bizim adımız Kocaelispor.
Bizi izlemeye devam edin..







Hiç yorum yok:
Yorum Gönder