Kulüp tarafından yapılan resmi açıklamaya göre 20.122 taraftarımızın yanı sıra, misafir seyirci, basın ve protokol tribünleri ile birlikte 20.745 kişi ile rekorumuzu kesinleştirmiş olduk.
Bu mükemmel tribün görüntülerinin ardından futbol adına konuşmamız gereken bir kaç konu olduğu kanaatindeyim. Özellikle ilk yarıda rakibimiz Büyükçekmece neredeyse tamamen tek kale top oynadı. İleri ucumuzda bulunan 1.60 boyundaki Tunahana rağmen hala uzun top oynamaya çalışan Kayhan hoca da hatasını anlamış olacak ki ikinci yarı Sinan Pektemeki oyuna aldı ve takım ayağında top tutmaya başladı. Her ne kadar tüm dengeleri elimize alamamış olsak da rakibin 10 kişi kalması ile ataklarımızı sıklaştırdık ve Muhteşem Süleyman'ın muhteşem asisti ile galibiyeti getiren golü kaydettik.
Büyükçekmece karşısında sezonun en kötü futbolunu oynadığımızı açıkça söyleyebilirim. Kılıçarslanın adeta Neuer havasında ön libero misali gereksiz ileri çıkışları da buna eklenince ilk yarı rakip kaleye tek şut dahi çekemedik.
Kılıçarslanın muhteşem 3 kurtarışını da yazmadan geçemeyeceğim. Umarım önümüzdeki haftalarda takımımız toparlanır yoksa Tekirdağ ve Arnavutköy gibi deplasmanlarda işimiz gerçekten zor olur.
Gelelim günün bizi en mutlu eden kısmına.. Hodri Meydana..
Bizi izlemeye devam edin..

Bir daha ki rekoru yeni stadımızda 33 bin kişi ile kırmak dileği ile..






Hiç yorum yok:
Yorum Gönder