Konuya neresinden başlasak bilemedim. KEV Tesislerinin otele dönüştürüldüğü günlerde sokağa atılan flamalar, plaketler.. Ve bunları yoldan toplayan taraftarlar..
6 Eylül 1999 tarihinde tüm geliri depremzedelere bağışlanmak üzere Kocaelisporun, Yunanistan'ın Türk nüfusunun ağırlıklı olarak yaşadığı Xanthi (İskeçe) şehrinin takımı olan Skoda Xanthi ile yaptığı maçın anısına kulübümüze verilen kardeşlik ve dostluk plaketi geçtiğimiz günlerde 2 taraftarımız tarafından kulüp başkanımıza teslim edildi. Taraftarlarımızın yaptığı açıklama ise Kocaelisporun bugünkü durumunu özetler nitelikte: "tesisler otele çevrildiği sırada sokağa atılmıştı, yoldan alıp sakladık.."
3-2 kaybettiğimiz maçın ardından bilet geliri olan 120 bin dolar çek halinde direkt kulüp yöneticilerine teslim edilmişti. Özellikle iki takımın maç öncesi verdikleri güzel görüntüler ve Xanthi kulübünün göstermiş olduğu bu duyarlılık iki takım arasındaki dostluğun temellerinin atılmasını sağlamıştı. Maçtaki gollerimizi ise Ahmet Dursun ve İlker kaydetmişti.
Depremden doğan kardeşlikler unutulmaz.. Antalyaspor.. Xanthi..

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder