18 Ocak 2015 Pazar

Keşan Anafartalar 0 - 3 Kocaelispor

Bölgesel Amatör Lig 12. hafta mücadelesinde Edirnede Keşan Anafartalar ile karşılaşan Kocaelisporumuz önceki yazımızda da bahsettiğimiz gibi zorluk yaşamadan 3 puanın sahibi olan taraf olmasını bildi. Gollerimizi Burak Süleyman, Burak Özbakır ve Sefa Narin kaydederken rakip son 2 dakikada gördüğü 2 kırmızı kart ile maçı 9 kişi tamamladı.


Takımımızın oynadığı güzel futbolun yanı sıra bir diğer dikkat çeken önemli unsur ise yeni transferimiz Burak Süleymanın muhteşem performansıydı. Hafta içinde sakat olduğu ve çok yüksek bir ihtimalle oynayamayacağı açıklanan Sinan Pektemekin yerini nasıl dolduracağız diye düşünürken Burak Süleyman sahaya çıktı ve tüm ipleri eline aldı. Daha takıma katılalı 2 hafta bile olmamasına rağmen çıktığı ilk maçında takımımızın rakip yarı sahadaki en etkili ismi olan Burak oyunada 1 gol ve 1 asistlik performansla muhteşem bir katkı sağladı.


Lider Çengelköyün, her iki ekibinde 1'er kırmızı kart gördüğü mücadelede Erokspora 1-0 yenilmesi bugün ekmeğimizin üzerine sürülen yağ oldu desek yeridir. Lider Çengelköyle puanlarını eşitleyen Kocaelispor sadece 1 averaj farkı ile 2. sırada bulunuyor.


Önümüzdeki hafta İzmit İsmet Paşa Stadyumunda Kozlu Belediyesporu konuk edecek olan ekibimize başarılar diliyor ve tüm İzmit halkını efsaneye destek olmaya çağırıyoruz. Bu haftada 3 puanın kolaylıkla geleceğine olan inancım tam.

Efsane geri dönüyor..




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder