26 Ocak 2015 Pazartesi

Muhteşem Süleyman !

İzmit İsmet Paşa Stadyumu dün tarihi günlerinden birine daha tanıklık etti. Bölgesel Amatör Lig 11. Grup 14. Hafta mücadelesinde Kocaelisporumuz Kozlu Belediyespor ile karşılaştı ve sahadan Gökhan Şahinin 8. dakikada kornerden attığı muhteşem golle 1-0 galip ayrıldı ve liderlik koltuğuna oturdu.

Tribünlerde 15 bine yakın taraftarı ile adet gövde gösterisi yaparak adım adım şampiyonluğa yürüyen Kocaelisporda her ne kadar galip gelinsede oyun adına konuşmamız gereken bazı konular olduğunu düşünüyorum.


Maça her zamanki gibi taraftarımızın desteği ile etkili başladık ve 8 dakikada harika bir golle öne geçtik. Hemen hemen 30.dakikaya kadar süren bu baskımız ve gol bulma çabalarımız bu dakikadan sonra kendisini oyunu yavaşlatmaya ve rakibi bozmaya yönelik bir oyun anlayışına dönüştü. Özellikle Kayhan hoca kenardan oyuncularımıza çok sık bir şekilde el işaretleri ile oyunu yavaşlatma konusunda işaret verdi. İzmitte 15 bine yakın taraftar önünde oynarken bu kadar geriye yaslanmak ve topu rakibe bırakmak kesinlikle kabul edilebilecek bir şey değil. Son 10-12 dakika içinde rakip 5 korner kullandı ve neredeyse hiç yarı sahamızı geçemedik. Her nedense Kayhan hoca bu son 5-10 dakikada takımı ileriye çıkartmaya çalıştı ancak oda bir kaç kontra atak hariç olmadı.

Son dakikalarda yenilebilecek bir golün hesabını hiç kimse veremezdi. Özellikle Çengelköyün bu haftada yenilmesinden sonra puan kaybı yaşamak büyük bir sıkıntı olabilirdi. Şahsi fikrim olarak Çengelköyün yavaş yavaş şampiyonluk yarışından koptuğunu ve Tekirdağ ile Arnavutköyün hareketlenmeye başladığını söyleyebiliriz. Ancak şampiyonluk yarışındaki rakibimizin Tekirdağspor olacağı kanaatindeyim.


Gelelim maçın oyuncusuna.. Burak Süleyman.. Muhteşem Süleyman.. 20 numaralı formasıyla sahanın en iyi oyuncusu ve maçın yıldızıydı. Topu ayağına her aldığında adeta bir yıldız gibi attığı çalımlar ve topu ileriye taşımasıyla takımın hücum yönündeki en etkili ismi oldu. Uzun yıllardır takımımızda bu kadar kıvrak ve etkili bir oyuncu görmemiştik. Ve son bir not olarak eklemek isterim ki bu hafta Burak Özbakırı biraz eksik buldum. Umarım önümüzdeki hafta Çınarlı maçından da bir kaza yaşamadan 3 puanla ayrılırız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder