Tribünlerde 15 bine yakın taraftarı ile adet gövde gösterisi yaparak adım adım şampiyonluğa yürüyen Kocaelisporda her ne kadar galip gelinsede oyun adına konuşmamız gereken bazı konular olduğunu düşünüyorum.
Son dakikalarda yenilebilecek bir golün hesabını hiç kimse veremezdi. Özellikle Çengelköyün bu haftada yenilmesinden sonra puan kaybı yaşamak büyük bir sıkıntı olabilirdi. Şahsi fikrim olarak Çengelköyün yavaş yavaş şampiyonluk yarışından koptuğunu ve Tekirdağ ile Arnavutköyün hareketlenmeye başladığını söyleyebiliriz. Ancak şampiyonluk yarışındaki rakibimizin Tekirdağspor olacağı kanaatindeyim.
Gelelim maçın oyuncusuna.. Burak Süleyman.. Muhteşem Süleyman.. 20 numaralı formasıyla sahanın en iyi oyuncusu ve maçın yıldızıydı. Topu ayağına her aldığında adeta bir yıldız gibi attığı çalımlar ve topu ileriye taşımasıyla takımın hücum yönündeki en etkili ismi oldu. Uzun yıllardır takımımızda bu kadar kıvrak ve etkili bir oyuncu görmemiştik. Ve son bir not olarak eklemek isterim ki bu hafta Burak Özbakırı biraz eksik buldum. Umarım önümüzdeki hafta Çınarlı maçından da bir kaza yaşamadan 3 puanla ayrılırız.

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder