31 Ekim 2021 Pazar

Başka Yolu Yok İstifa Edeceksiniz!

Bu takım tarihi boyunca çok kötü günler geçirdi. 11 sene transfer yasağı gördü, 5 senede 4 defa küme düştü, amatör liglerde tarlalarda top oynadı. Ancak tarihimizin hiç bir döneminde bu kadar aciz, bu kadar rezil, bu kadar zayıf ve bu kadar amaçsız bir oyun oynamamıştık. 

Her maça 2-3 ön liberoyla çıkmaktan, golü bulur bulmaz tamamen geriye çekilmekten, her topu amaçsızca ileriye şişirmekten artık yorulduk. 1 kişi durup da rakibi karşılayayım demiyor. Rakip takımda topu alan 50 metre top sürüyor ve karşısına bir kişi çıkıp da müdahale etmiyor.

Geçen hafta olduğu gibi bu hafta yine golü yediğimiz gibi oyuna ön libero Omolo girdi. Kendisinin futbolcu olduğuna dair ciddi şüphelerim mevcut. Takımın 2 stoperi kadroya alınmazken orta saha olan Mehmet Taş stoper oynatılıyor. Ön libero Cisse sağ bek oynatılıyor, Alpay ile Mevlüt Çelik haftalardır kadroya alınmayacaksa Kemal neden gönderildi? Taha Batuhan nerede?

Bu takım hiç kimsenin babasının çiftliği değildir. Herkes giydiği formanın değerini bilecek. Buranın Kocaelispor olduğunu gerekirse hepsine tek tek hatırlatırız bundan kimsenin şüphesi olmasın.

Pereira, Mehmet Taş, Yılmaz Özeren, Mevlüt Erdinç, Omolo, Tisdell bu takımdan gönderilene kadar isimlerini yazmaya devam edeceğim. Hiç biriniz bu formayı hak etmiyorsunuz.

Başka yolu yok artık hoca! 

Ya İstifa, Ya İstifa!!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder