Bugün kulüp başkanımız Bahri Yavuz ve yönetim kurulumuzdaki bazı isimler tarafından sezonun değerlendirildiği bir basın toplantısı düzenlendi. Kafalardaki bazı soruların cevapları verildi ve önümüzdeki sezon teknik direktörümüzün şehir dışından birisi olacağının bilgisini bizlere verdi. Ayrıca takımda önümüzdeki sezon için 15-18 oyuncunun tutulacağını geri kalanlarına teşekkür edilip yolların ayrılacağı belirtildi. Ancak en dikkat çeken açıklama ise aşağıdaki resimde gördüğünüz gibi oldu. Söyleyecek her hangi bir sözümüz yoktur. Sizleri artık Allah'a havale ettik..

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder