Geçtiğimiz pazar günü İsmet paşada ilimiz takımlarından Kocaeli Demirspor'u ağırladık. Maçı güzel bir oyunla 3-1 kazandık fakat dikkat çekilmesi gereken bazı noktalar olduğunu düşünüyorum. İlk olarak bitiricilik konusunda daha sıkı çalışmalıyız. Maç genelinde en az 6-7 tane net pozisyonu harcadık ve bunların minimum 4 tanesi 1'e 1 karşı karşıya pozisyonlardı. Son bir kaç maçtır bunun cezasını çekiyoruz diyebiliriz. Özellikle Tunaspor ve Çorluspor deplasmanlarında sırf bu yüzden puan kaybettik.
Bir diğer konu ise numaralı tribünde bulunan taraftar topluluğu. Maç sonuna doğru teknik direktörümüze ve bazı oyuncularımıza kötü sözler, küfürler edilmesi gibi bize yakışmayan davranışlarda bulunuldu. Umarım önümüzdeki haftalarda bunlara bir son verilir. Bizim ihtiyacımız olan tek şey birlik, beraberlik ve şampiyonluğa olan inançtır. Bu takımı bu sene şampiyon yapacağımıza herkesin inanması gerekmektedir.

Gelelim grubumuzda bugün oynanan maçlara ve bizleri sevindiren sürpriz sonuçlara. Puan tablosundaki rakiplerimizden ve gelecek hafta deplasmanda karşılaşacağımız Edirnespor bugün Hereke Yıldız ile karşılaştı ve maçı 4-1 gibi sürpriz bir skorla kaybetti. Velimeşespor ise Çorluspora deplasmanda 1-0 kaybetti.
Diğer il temsilcilerimizden Gebzespor evinde Lüleburgazpor'u 2-0 ile geçerken Kocaeli Demirspor ise 82. dakikasına 2-0 yenik girdiği Babaeski mücadelesini 2-3 kazanmayı bildi.
15 Kasım pazar günü oynadığımız Demirspor mücadelesinin özeti:

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder