Bu hafta oynayacağımız Edirnespor deplasman müsabakasına deplasman seyircisinin alınmayacağı Edirne İl Güvenlik Kurulu tarafından kulübümüze tebliğ edildi.
Acaba bu sefer bahaneleri ne oldu çok merak ediyorum. Stadın yanına pazar mı kuruluyor yoksa kermes mi var yoksa korkuyor musunuz? Neden deplasman yasağı?
Bunun en büyük nedeni amatörde dahi deplasmanlara en az 4 bin 5 bin kişi ile giden büyük Kocaelispor taraftarlarından olan korkudur. Her deplasmanda ev sahibi takım taraftarlarından kat be kat daha fazla olmamızdır.
Artık futbolcu kardeşlerimizden ve teknik ekibimizden tek bir ricam var. Ne olur bu sene şu lanet ligden kurtulalım. Varınızı yoğunuzu her şeyinizi koyun ortaya.
EDİT: Deplasman yasağı yapılan girişimler sonucu kaldırılmıştır. Lakin kontenjan sadece 250 kişi ile sınırlandırılmıştır. Bu nedenle otobüs organizasyonu iptal edilmiş olup şahsi araçlarla deplasmana gidilecektir.
