21 Ağustos 2015 Cuma

2015-2016 Sezonun'da da İsmetpaşa'dayız !!

Kulübümüz tarafından bir kaç dakika önce yapılan resmi açıklamaya göre yeni stat öncesi son sezonumuzu da mabedimizde oynayacağız.. Efsane stada şampiyonlukla veda etmek dileğiyle..

Yapılan resmi açıklama ise şu şekilde.


" HEP BERABER BAŞARDIK!

2015-2016 Sezonun'da da İsmetpaşa'dayız.

İzmit İsmetpaşa Stadı'nın yıkımının bir yıl daha ertelendiği haberi bugün itibariyle bizzat Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanımız Sayın Fikri IŞIK tarafından Başkanımıza telefon ile iletilmiştir.
Maçları oynayabileceğimiz, on binlerce taraftarımızı ağırlayabileceğimiz alternatif bir stadyumun maalesef bulunmadığı şehrimizde Kulübümüz ve taraftarlarımızın mağduriyetinin önlenmesi için sezon biter bitmez Yönetim Kurulumuz olarak büyük bir mücadele yürüttük, çalmadık kapı bırakmadık, çaldığımız her kapıyı sonuna dek zorladık. Taraftarlarımızdan, şehrimizden ve yerel basınımızdan aldığımız destek ve motivasyon ile"KOCAELİSPOR'UN KOCAELİ'NİN EN BÜYÜK SİVİL TOPLUM KURULUŞU" olduğu gerçeğini bir kez daha ispat ettik. Bu gerçek sayesinde başardık.

Bu büyük mücadelemizde büyük katkıları olan Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanımız Sayın Fikri IŞIK başta olmak üzere Kocaeli Valimiz Sayın Hasan Basri GÜZELOĞLU, AKPARTİ İl Başkanımız Sayın Şemsettin CEYHAN ve Başbakanlık Toplu Konut İdaresi Başkanı Sayın M. Ergün TURAN'a camiamız adına teşekkür ederiz.

İsmetpaşa Stadı'nın son sezonunun Kulübümüze şampiyonluk getirmesi dileğiyle hayırlı olmasını temenni ederiz.

Saygılarımızla,

KOCAELİSPOR YÖNETİM KURULU "

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder