Taraftar derneğimiz ve yönetimimizin uzun uğraşları ardından Güngörenspor yönetimi ile anlaşması sonucu tam 5,5 yıl aradan sonra ilk defa bir gece maçı oynayacağız. Bu güzel haberin ardından pastanın üzerine gelen çilekte maçın A Spor kanalından canlı yayınlanacak olması haberi oldu.

Yönetim tarafından bu maça özel bilet bastırıldı ve yeşil&siyah pişmaniyeler satışa çıkarıldı. Perşembe gününden itibaren satışa çıkarılan biletlerin çoğunun tükenmeye başladığı haberleri yavaş yavaş gelmeye başladı bile. Ancak benim aklımdaki tek sıkıntı "lanetli" dağ tarafı kale arkasının hava şartları nedeniyle dolup dolmayacağı hususu.
Ayrıca Hodri Meydan Taraftarlar Derneği olarak bu özel maç için her tribünde farklı farklı görsel şovlar düzenlenecek. Derneğimizin yaptığı açıklama ise aynen şu şekilde:
"Tüm taraftarlarımızın dikkatine;
Yıllar sonra oynayacağımız gece maçı için her tribünde farklı görsel şovlar olacaktır. Maraton tribününde her koltukta karton kağıtlar bulunmaktadır. Bu kağıtları İstiklal Marşı okunurken hep birlikte kaldıracağız. Görsel bütünlüğü bozmamak adına kartonların yerini değiştirmemeye ve kartonlara zarar vermemeye dikkat edelim. Kale arkası tribüne gelecek taraftarlarımıza 5 bin adet Türk bayrağı dağıtılacaktır. Türkiye de 12. Adam rolünü en iyi yapan taraftar gruplarından biri olmamız sebebiyle sembolik olarak meşaleleri 12. dakika da yakacağız lütfen kimse bu dakikadan önce meşale yakmamaya özen göstersin. Verilen bunca emeğin heba olmaması adına tüm taraftarlarımızın yapılan uyarılara duyarlı olacağından şüphemiz yoktur. "
Son olarak takımımıza dönersek umarım teknik direktörümüz Ergun Ortakçı son 3-4 haftadır devam eden rotasyona artık bir son verir ve bize şampiyonluğu getiren oyuncu kadromuzun uyumu bozulmaz. Özellikle geçen hafta ilk 11'de normalden farklı 6 oyuncuya yer vermesi bende biraz soru işareti bırakmadı desem yalan olur. Çünkü henüz 3.Lig'e çıkmadık. Daha önümüzde koskoca bir play-off maçı duruyor. Böyle önemli bir maç öncesinde oyuncularımızın alışılmış düzenden çıkıp, ritmlerinin bozulmasını kimse istemez herhalde..
Gün karanlıkların içinden yeniden doğma günüdür..
Yeşilll !!!
