24 Kasım 2013 Pazar

Yine Bir Deplasman Yine Bir Kabus

Yine bir deplasman ve yine elde var 0.. Erzincan Refahiyespor zorlanmadan 2-0 kazandı. Bizdeki bu deplasman sıkıntısının nedenini bilen var mı? Süper Ligde kafaya oynadığımız sezonlarda bile deplasmanlar hep kabus olmuştur bizim için. Hoş bu sezon içerde dışarda aynı kabusu yaşıyoruz orası ayrı da neyse.

Bugün Erzincan'da Refahiyespor deplasmanındaydık. Göstermelikte olsa A2 takımına gönderilen Bartu, Rıza ve kırmızı kart cezalısı Sergenden yoksun gitmiştik Erzincan'a. Emre hoca kalede Sametide kesti ve yerine 3. kaleci Emirhan'ı oynattı.

Maça gelirsek; ilk 15 dakika kabusumuz hala devam ediyor. Bu maçta da 13. dakikada golü yedik. Aklıma 2008'deki Süper Lig maceramızdaki 5 maç üst üste 90+da yediğimiz gollerle kaybettiğimiz puanlar geldi. Ah Serdar demeden edemiyor insan.. 2. golü de 86. dakikada eski Darıca GB'li Yusuf attı.

Aslında Erzincan karşısında yine iyi dayandık denilebilir. Açıkça söylemek gerekirse ben daha farklı bir skor bekliyordum. Geçen haftaki 0-6'lık İstanbulspor mağlubiyeti ve kırmızı kartlarla birlikte olmayan moralde tükenmişti. Az gol yememizin bir sebebi de Erzincan forvetlerinin beceriksizliği denilebilir. Bu haftadan önce 6 galibiyeti olan Erzincan sadece 13 gol atabilmişti. Ama yine de son 7 maçta 6 galibiyet ve 1 beraberlikle play-off hattına yerleşmesini bildiler.

Haftaya içerde Gölcüksporla oynuyoruz. Artık tahmin falanda yürütmek istemiyorum maçın sonucu belli. Birisi çıksın ve şu eziyete artık bir son versin. Ertesi gün Sporting Lizbon maçı var diye stat kapılarında uyunulan günlerden şu günlere geldiğimizi görmek insanın canını çok acıtıyor..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder