23 Kasım 2013 Cumartesi

Erzincan Refahiyespor - Kocaelispor

Evet yarın Erzincan deplasmanındayız. Açıkça söylemek gerekirse puan beklentim yok. Hele ki 21 puanlı rakibi karşısında deplasmanda hiç bir beklentim yok..

Bu sezon galip geldiğimiz 2 maçta dahi istediğimiz futbolu oynayamadık. Tabi bunun için bir sürü neden ortaya atılıyor.. Ama içlerinden bir tanesi ciddi derecede ilginç.. Ortaya atılan iddaaya göre Kocaelisporun devre arasında transfer yasağının kaldırılacağı ve şimdiki futbolcuların tamamının kulüpten gönderileceği yönündeydi. Tabi bunu duyan futbolcularda ister istemez bundan etkilendiler ve çoğunluğu bilerek oynamıyor.. Hoş daha geride kalan 13 haftada 3 teknik direktör değiştirdik. Futbolcular bile ne oynayacaklarını, hangi taktiği uygulayacaklarını anlamadılar.

Ama artık tek umudumuz transfer yasağının bir şekilde kaldırılması. Yoksa yolun sonu karanlık. Bu konu dahada uzar gider. Sonuç olarak yarın çok zor bir deplasmandayız ve tek yapmamız gereken şansın bizden yana olmasını beklemek. İlk yazımız hatrına belki bir şeyler olur he ne dersiniz..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder