7 Kasım Pazar günü saat 19:00'da Kocaeli'de hayat duracak.
Tam 12 yıllık bir aranın ardından ilk kez Bursaspor'la karşılaşacağız. Kulübün artık harekete geçmesi, şehri tek bayrak etrafında toplaması gerekmektedir.
Eski futbolcularımızdan Hamza Mutlu, Serdar Topraktepe, Taner Gülleri, Lazarov, Yordanov gibi isimler maça davet edilmeli, maç öncesi tribün ile birlikte gövde gösterisi yapılmalıdır. Pandemi dönemiyle birlikte ara verilen bandonun da yeniden tribündeki yerini alması gerekmektedir.
Maça 4 gün gibi bir süre kaldı. Hala geç değil. Kulüp, dernek, herkes elini taşın altına koymalı ve gerekeni yapmalı. Dernek başkanımız Haluk Bozo sosyal medya hesabından herkesi maça davet ederek sürprizlere hazır olun mesajını verdi.
Yıllardır amatörde, tarlalarda oynarken beklediğimiz, sabrettiğimiz günler bu günler için değil miydi? Yolculuk önce Sakarya maçı ile başladı. 4-0 ile kendilerini köylerine uğurlamamızın ardından şimdi sırada Bursa var.
Yavaş yavaş.. Adım adım.. Sıra sana da gelecek Kahpe Bizans!
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder