Sanırım uzun yıllar buralarda olmamamızdan kaynaklanıyor bunların hepsi. Unutmuş gibi davrananlar, ilk defa karşılaşıyormuşçasına şaşıranlar..
Beyler biz buralara yeni gelmedik, geri geldik!
Uzun süredir İstanbul'un semt takımlarıyla oynamaktan, hiç bir taraftarı olmayan takımların boş tribünleri önünde oynamaktan bizleri unutmuşsunuz. Hatırlatmasını biliriz.
Burası elini kolunu sallaya sallaya gelip 3 puan alıp gidebileceğin, sözde yöneticilerin localarda istediği davranışları sergileyip istediği gibi hareket edeceği yada güle oynaya çıkacağı bir deplasman değil.
Burası İzmit!
Menemen, Altınordu, Kasımpaşa yada Başakşehir değil.
Kendini dev aynasında görenlere itina ile gereken ders verilir. Bundan önce verildi, bundan sonra da verilecektir.
5 senede 4 defa küme düşerken, amatör ligde tarlada top oynarken, 11 sene aralıksız transfer yasağı varken sağda solda delikanlı düşman diye yazanlar, dünkü maçın ardından gerçek yüzlerini, gerçek kinlerini her platformda kusmaya başladılar. Böylesi daha iyi, herkesin gerçek yüzü ortada.
Artık o günler geride kaldı.
2 sene üst üste gelen şampiyonluklar, önce eski köyümüz Sakarya'ya karşı final maçında alınan farklı ve ezici galibiyet, ardından Bursaspor galibiyeti.. O eski kötü günlerin acısını çıkara çıkara, zevk ala ala, vura vura geliyoruz.
Gelelim rakip takımın sosyal medya sorumlusuna.. Dün geceden beri ağlaya ağlaya bir hal oldular. Kulüp resmi hesabını kendi kişisel hesabı gibi kullanıyor bildiğiniz. İlk defa bir resmi hesabın "otobüsümüze şişe attılar şikayetçiyiz" diye tweet attığını gördüm. İlk defa gerçek bir deplasmana gitti kendisi sanırım. Dedim ya Menemenle, onla bunla oynamaktan deplasmanı unutmuşlar.
Zalazar'ın adam öldürmeye teşebbüs ettiği kırmızı kart pozisyonunda dahi üste çıkmaya çalışıp pozisyonun faul dahi olmadığını, üstüne üstlük Benhur'un rakibini sakatladığını söylüyor.
Cisse'ye yapılan bu faulü neden göstermiyorlar peki? Kırmızı kartın net alası bu pozisyonda da mevcut.
Yada sözde algı yapmaya çalışan bu hesaplar, Tim Matavz'ın yedek kulübesinden saha içerisine su şişesi fırlattığını neden göstermezler?
Kocaelispor sizin ağzınıza büyük gelir.
Bizans takımlarının 1 puan alınca sahada tur attığı, Sakaryaspor taraftarlarının atkıyla, formayla fotoğrafının olmadığı, stadında deplasman yaşattığımız Bursa'nın hala yeşil diye bağırmaya devam ettiği eski Kocaelispor geri geliyor.
Terbiyeciniz Geri Döndü!
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder