29 Eylül 2021 Çarşamba

Bir İstanbul Masalı

Çok sular akmış her şeyin üzerinden. Askerlik, iş, güç derken zamanın nasıl geçtiğini anlamadığım koskoca 4 sene geçmiş son yazımın üzerinden. 

Aradan geçen sürede hayat hepimizi, her şeyi başka yerlere savurdu. 

2013 yılının sonlarına doğru üniversite eğitimimi aldığım dönemde yazmaya başlamış olduğum bu blogda, amatör kümeyi de birlikte gördük, geçmiş güzel günleri de birlikte yad ettik. 

Bizlerin hayatında olduğu gibi Kocaelispor'umuz için de hayat çok şeyler getirdi, çok şeyler götürdü. Sizlerden ayrı geçen bu 4 yılın son 2 yılında üst üste gelen şampiyonluklarla lig basamaklarını birer birer atlayan Körfez, özlediği o eski günlere giden yolda hedefine bir adım daha yaklaştı. Bir haftasını bay geçtiğimiz 1. Ligde 7. Hafta itibariyle oynadığımız 6 maçta 3 galibiyet, 1 berberlik ve 2 mağlubiyet ile topladığımız 10 puanla 8. sırada yerimizi alıyoruz. 

8. Hafta mücadelesinde bu cumartesi İzmit'te rakibimiz İstanbulspor. 

2013-14 sezonunun 30. haftasında, 6 Nisan 2014 günü oynadığımız maçta deplasmanda İstanbulspor'a 1-0 yenilerek profesyonel statümüzü kaybetmiş ve Bölgesel Amatör Lig'e düşmüştük. Arada geçen 7 sezonun ardından ilk kez İstanbulspor'la karşılaşacağız. 

Dedim ya, hayat hepimizden bir şeyler götürdü. Belki de şimdi geri getirme zamanıdır..

Bu şehir çok acılar tattı, çok kötü günler geçirdi. 1999 yılında Gölcük Depremiyle başlayan süreç, defalarca küme düşme, 11 sene süren transfer yasağı, sahte paralarla kulübü satın almak isteyen dolandırıcılar, sokağa atılan kupalar, elektriksiz, susuz, tesissiz geçen yıllar.. 

Belki de gerçekten güzel günler yakındır. Siz ne dersiniz?

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder